Ο Valtteri Bottas κράτησε πίσω του τον συμπαίκτη του στη Mercedes, Lewis Hamilton, για να κερδίσει το Grand Prix του Abu Dhabi στην Yas Marina.
Ο Bottas διατήρησε το προβάδισμα από την pole στην αρχή και παρόλο που το έχασε για λίγο όταν πήγε στα pit πρώτος, κράτησε την πίεση από τον Hamilton για να εξασφαλίσει την τρίτη του νίκη στη σεζόν. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Hamilton πέρασε τη γραμμή 3,8 δευτερόλεπτα πίσω, με τον Sebastian Vettel της Ferrari να ολοκληρώνει το βάθρο.
Μόλις ο Bottas πέρασε τη πρώτη στροφή, άνοιξε γρήγορα διαφορά στο ένα δευτερόλεπτο από τον Hamilton προτού να το φτάσει σταδιακά μέχρι τα δύο δευτερόλεπτα πριν τις στάσεις. Ήταν ο πρώτος από τους οδηγούς της Mercedes για αλλαγή ελαστικών, αλλάζοντας τα ultrasofts για τα supersofts και επέστρεψε στη δεύτερη θέση. Ο Hamilton έμεινε για τρεις ακόμη γύρους, κάνοντας τον ταχύτερο γύρο, αλλά δεν μπορούσε να κλείσει αρκετά τη διαφορά και επανήλθε πίσω από τον Bottas. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής επιτέθηκε στον συμπαίκτη του, φτάνοντας σύντομα μέσα στη ζώνη για το DRS, αλλά κλείδωσε τον εμπρός δεξί τροχό στη στροφή 17, βγαίνοντας εκτός πίστας. Ο Hamilton συνέχισε την πίεση και έφτασε μέσα σε 0,5 δευτερόλεπτα μετά τον Bottas να κλειδώνει αντίστοιχα, αλλά ο συμπαίκτης του απάντησε στη πίεση κάνοντας ταχύτερο γύρο και χτίζοντας διαφορά. Ο Hamilton διέσχισε τη γραμμή δεύτερος για να εξασφαλίσει το τρίτο 1-2 της Mercedes στη σεζόν.
Ο Vettel είχε μια ήσυχη κούρσα, φέρνοντας το μονοθέσιο του στη Yas Marina σε μια ήσυχη τρίτη θέση και κατέληξε 19,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον συμπαίκτη του στη Ferrari Kimi Raikkonen.
Ο Daniel Ricciardo της Red Bull βρισκόταν στην πορεία για να τερματίσει στην τέταρτη θέση, αλλά βγήκε εκτός με ένα υδραυλικό πρόβλημα λίγο πριν τα μισά του αγώνα. Ο συμπαίκτης του Max Verstappen τελείωσε πέμπτος, μόλις 0,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Raikkonen, με τον Nico Hulkenberg να παίρνει την έκτη θέση στον αγώνα και την 6η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών για τη Renault. Ο Γερμανός διέφυγε με ποινή πέντε δευτερολέπτων από το όταν βγήκε εκτός πίστας και κέρδισε πλεονέκτημα όταν πάλευε με τον Sergio Perez. Ο συμπαίκτης του Carlos Sainz αποσύρθηκε για τέταρτη φορά σε έξι αγώνες όταν δεν κούμπωσε ο εμπρός αριστερά τροχός σωστά στο pitstop του.
Ο Perez ήταν έβδομος, με 6,8δ διαφορά από τον συμπαίκτη του στη Force India Esteban Ocon.
Ο Fernando Alonso τελείωσε τη συνεργασία της McLaren-Honda με την ένατη θέση, εξασφαλίζοντας το τρίτο συνεχόμενο αγώνα στους βαθμούς για την ομάδα.
Ο Felipe Massa ολοκλήρωσε το 269ο και τελικό του grand prix στους βαθμούς με την 10η θέση και γιόρτασε με λίγα donuts μετά την καρό σημαία.
Ο Romain Grosjean συμμετείχε στην πιο διασκεδαστική μάχη του αγώνα, παλεύοντας με τον Lance Stroll για την 13η θέση καταφέρνοντας μετά από αρκετές προσπάθειες να τον περάσει. Ο οδηγός της Haas τελείωσε 11ος, μπροστά από τον Stoffel Vandoorne με τον Kevin Magnussen να ανακάμπτει από τετακέ στον πρώτο γύρο που τον έριξε στο πίσω μέρος της κατάταξης, και τελικά να τερματίζει 13ος.
# | Οδηγός | Ομάδα | Κινητήρας | Διαφορά |
---|---|---|---|---|
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | Mercedes | |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes | 3.899 |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | Ferrari | 19.330 |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | Ferrari | 45.386 |
5 | Max Verstappen | Red Bull | TAG | 46.269 |
6 | Nico Hulkenberg | Renault | Renault | 1’25.713 |
7 | Sergio Perez | Force India | Mercedes | 1’32.062 |
8 | Esteban Ocon | Force India | Mercedes | 1’38.911 |
9 | Fernando Alonso | McLaren | Honda | 1 γύρος |
10 | Felipe Massa | Williams | Mercedes | 1 γύρος |
11 | Romain Grosjean | Haas | Ferrari | 1 γύρος |
12 | Stoffel Vandoorne | McLaren | Honda | 1 γύρος |
13 | Kevin Magnussen | Haas | Ferrari | 1 γύρος |
14 | Pascal Wehrlein | Sauber | Ferrari | 1 γύρος |
15 | Brendon Hartley | Toro Rosso | Renault | 1 γύρος |
16 | Pierre Gasly | Toro Rosso | Renault | 1 γύρος |
17 | Marcus Ericsson | Sauber | Ferrari | 1 γύρος |
18 | Lance Stroll | Williams | Mercedes | 1 γύρος |
19 | Carlos Sainz | Renault | Renault | 24 γύροι |
20 | Daniel Ricciardo | Red Bull | TAG | 35 γύροι |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!