O Lewis Hamilton πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στην δεύτερη περίοδο δοκιμών στο Silverstone, με την ομάδα της Mercedes να κάνει και πάλι το 1-2, καθώς ο Valtteri Bottas ήταν 176 χιλιοστά πιο αργός από τον Βρετανό team-mate του.
Σε μία περίοδο που είδαμε να χρησιμοποιούνται και οι τρεις διαθέσιμες γόμες ελαστικών της Pirelli, η Mercedes δεν αντιμετώπισε και πάλι κανένα πρόβλημα, καθώς είδε τους δύο οδηγούς της να είναι ξανά σημαντικά ταχύτεροι των υπολοίπων, με τον Hamilton να πετυχαίνει χρόνο 1:25.606, αφήνοντας δεύτερο τον Bottas. Επιπλέον, ο Βρετανός πέτυχε τον καλύτερο χρόνο του με τα μεσαία ελαστικά και όχι με τα μαλακά, όπως ο Φινλανδός.
Η έκπληξη ήρθε με την τρίτη θέση του Daniel Ricciardo με την Renault, καθώς ο Αυστραλός όχι μόνο έδειξε να βολεύεται με το μονοθέσιο στην βρετανική πίστα, αλλά κατάφερε να υποσκελίσει τον Max Verstappen, ο οποίος κρατούσε στο ξεκίνημα της διαδικασίας την τρίτη θέση. Πανομοιότυπο χρόνο με τους δύο προαναφερθέντες πέτυχε και ο Lance Stroll, ο οποίος κινήθηκε ταχύτερα του Nico Hulkenberg κατά σχεδόν τρία δέκατα του δευτερολέπτου.
Πίσω από τις δύο Racing Point βρέθηκε ο Charles Leclerc, ο οποίος ήταν ξανά πιο γρήγορος από τον Sebastian Vettel, ο οποίος έμεινε στην 14η θέση. Μάλιστα, ο Γερμανός είδε τον κινητήρα στο μονοθέσιό του να σπάει λίγα λεπτά πριν από την λήξη των δοκιμών προκαλώντας εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ ανάλογο μηχανικό πρόβλημα είχε αμέσως μετά και ο Antonio Giovinazzi της Alfa Romeo, με αποτέλεσμα η διαδικασία να λήξει υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας.
Θετικότερα σε σχέση με το Practice 1 κύλησε η διαδικασία για την McLaren, η οποία είδε τους Norris και Sainz να τερματίζουν στην δεκάδα, στις θέσεις 8 και 9 αντίστοιχα, ενώ ο Esteban Ocon με την δεύτερη Renault συμπλήρωσε τους δέκα πρώτους. Να σημειωθεί ότι η γαλλική ομάδα ήταν η μόνη που δοκίμασε στα μονοθέσιά της την πιο σκληρή διαθέσιμη γόμα της Pirelli.
O Alex Albon δυσκολεύτηκε και πάλι μένοντας στην ενδέκατη θέση, όντας λίγο ταχύτερος από τις δύο AlphaTauri που τον ακολούθησαν. Τέλος, πρέπει να αναφερθεί ότι οι διαφορές μεταξύ όλου του grid (πλην των Mercedes) είναι πολύ μικρές, με αποτέλεσμα οι μάχες σε κατατακτήριες και αγώνα να αναμένονται μεγάλες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!