Ο Sebastian Vettel πήρε την πρώτη του νίκη στη Formula 1 μετά από πάνω από ένα χρόνο, καθώς ο Charles Leclerc επέκρινε μια απόφαση της Ferrari που δεν θεωρούσε “δίκαιη” στο Grand Prix της Σιγκαπούρης.
Ο Leclerc οδήγησε τη πρώτη φάση του αγώνα από την pole position, αλλά έπεσε πίσω από τον Vettel καθώς η Ferrari κάλεσε πρώτα το δεύτερο αυτοκίνητο της στον αγώνα, το οποίο ο Vettel μετατρέψε σε μια πρώτη νίκη του στη σεζόν για να τερματίσει ένα αρνητικό σερί που εκτείνεται πίσω στο Βελγικό Grand Prix του 2018.
Αφότου του είπανε από το Pitwall να διαφυλάξει τον κινητήρα του 15 γύρους πριν από το τέλος, η απάντηση του Leclerc στην Ferrari ήταν: “Απλά δεν νομίζω ότι είναι δίκαιο, αλλά δεν θα κάνω τίποτα ηλίθιο.”
Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε το podium για την Red Bull, αφού ο δεύτερος αρχικά στον αγώνα Lewis Hamilton έπεσε στην τέταρτη θέση μετά από το μακρύτερο πρώτο κομμάτι από όλους τους πρωτοπόρους.
Ο Hamilton οδήγησε την επιδίωξη του Leclerc στα αρχικά στάδια, αλλά ο Leclerc διαχειριζόταν το ρυθμό του και μάζεψε το πρώτο group οδηγών. Αυτό εμπόδισε τους οδηγούς των μεγάλων τριών ομάδων από το να προσπαθήσουν να να κάνουν το undercut μέχρι τον 19ο γύρο, καθώς το πακέτο στο midfield παρέμεινε πολύ κοντά στους πρωτοπόρους.
Εντούτοις, από τη στιγμή που οι οδηγοί στο midfield άρχισαν να μπαίνουν στα pit, δημιουργήθηκε ένα χάσμα – και ο Verstappen φαινόταν να είναι ο πρώτος που το χρησιμοποίησε καθώς παραπονέθηκε φθορά των πίσω ελαστικών.
Την ίδια στιγμή, η Ferrari έφερε κάλεσε τον τρίτο Vettel, το οποίο του έδωσε επίσης την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει τα καινούργια ελαστικά για να περάσει μπροστά από τον Hamilton. Ο Leclerc σταμάτησε ένα γύρο αργότερα, αλλά το πλεονέκτημα του ρυθμού του Vettel ήταν αρκετό για να περάσει τον teammate του – τον Leclerc, αλλά μετακίνησε την Ferrari από το 1-3, στο 1-2.
Η Mercedes επέλεξε να επεκτείνει τη στάση του Hamilton κατά έξι γύρους σε σύγκριση με τον Leclerc και ο ρυθμός έπεσε σημαντικά στα παλιά πλέον μαλακά ελαστικά. Ο ρυθμός του Hamilton ήταν τόσο φτωχός που η Mercedes ακόμη έδωσε οδηγία στον Valtteri Bottas, ο οποίος είχε ήδη σταματήσει από την πέμπτη θέση, να ρίξει ρυθμό στον γύρο πριν το pitstop του Hamilton. Αυτό είχε ως στόχο να εμποδίσει τον Hamilton να χάσει θέση από τον Bottas και από την δεύτερη Red Bull του Alex Albon, προστατεύοντας έτσι την τέταρτη και την πέμπτη για τη Mercedes.
Όντας πλέον πίσω, ο Leclerc άρχισε να πιέζει τον Vettel, αλλά έχασε έδαφος καθώς περνούσαν τα αυτοκίνητα του midfield. Η πρόοδος του Vettel στο μπροστινό μέρος περιλάμβανε μια επιθετική κίνηση στη Toro Rosso του Pierre Gasly και όταν πέρασε έπρεπε να διαχειριστεί τρεις περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας.
Η πρώτη από αυτές ήρθε όταν ο Romain Grosjean και ο George Russell συγκρούστηκαν και ο Williams έμεινε στον τοίχο στην 8η στροφή στον 36ο γύρο.
Ο Vettel δεν αντιμετώπισε καμία απειλή κατά την επανεκκίνηση στον 41ο γύρο, αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε και πάλι τρεις γύρους αργότερα, αφού σταμάτησε ο Sergio Perez μεταξύ των στροφών 10 και 11 με ένα άγνωστο πρόβλημα. Αυτό πήρε τρεις γύρους για να καθαρίσει, κατά τη διάρκεια των οποίων ο Leclerc ζήτησε “τα πάντα” για την επανεκκίνηση, αλλά του είπαν από τη Ferrari να διαχειριστεί τον κινητήρα και να “φέρει το αυτοκίνητο στο σπίτι”.
“Ναι, δεν θα κάνω τίποτα ανόητο – δεν είναι ο στόχος μου”, απάντησε ο Leclerc. “Θέλω να τελειώσουμε στο ένα-δύο, απλά νομίζω ότι δεν είναι δίκαιο, αυτό δεν θα αλλάξει, δεν θα κάνω κάτι χαζό”.
Μία τελική περίοδος αυτοκίνητου ασφαλείας ήταν μεταξύ του Vettel και της νίκης, χάρη στον Daniil Kvyat που έβγαλε τον Kimi Raikkonen εκτός στην πρώτη στροφή του 50ου γύρου, σπάζοντας τον μπροστινό αριστερό τροχό της Alfa Romeo.
Ακολούθησε εμφάνιση ενός αυτοκινήτου ασφαλείας, μετά το οποίο ο αγώνας συνεχίστηκε χωρίς διακοπή, καθώς ο Vettel κέρδισε με 1,6δ διαφοράς.
Ο Verstappen αμύνθηκε του Hamilton για να ολοκληρώσει το βάθρο σε μια κούρσα που η Red Bull και η Honda ήλπιζαν να παλέψουν για τη νίκη, αλλά η επιστροφή στο βάθρο ήταν ανταμοιβή για την απόφαση της ομάδας να σταματήσει παράλληλα με τον Vettel,
Ο Bottas τερμάτισε πέμπτος, χάνοντας τον ταχύτερο γύρο αργά, αφού έπεσε πιο πίσω από τον Hamilton για να πάρει καθαρό αέρα, με τον Albon στην έκτη θέση.
Ο Lando Norris ήταν εξαιρετικός έβδομος για τη McLaren. Πήρε την πρωτοπορία της μάχης στο midfield καθώς ο Carlos Sainz και ο Nico Hulkenberg της Renault συγκρούστηκαν στον πρώτο γύρο.
Ο Hulkenberg πήγε στην εσωτερική του Sainz στην γρήγορη στροφή 4, σπρώχνοντας το δεξί-πίσω μέρος της McLaren και αναγκάζοντας τον Sainz να πάει πίσω στα pit για ελαστικά.
Ο Norris πέρασε μπροστά από τον Hulkenberg όταν ο Γερμανός αναγκάστηκε να μπει στα pits στο τέλος του γύρου με ζημιά και έπειτα έλεγξε με σιγουριά τους υπόλοιπους για το υπόλοιπο του αγώνα.
Ο Pierre Gasly πολεμούσε για την όγδοη με ισχυρή επίδοση που υποβοηθήθηκε από ένα μακρύ πρώτο κομμάτι και ένα πέρασμα από την εξωτερική στον Kevin Magnussen μετά την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ο Hulkenberg ανέβηκε στην ένατη μπροστά από τον Antonio Giovinazzi, ο οποίος οδήγησε τον αγώνα για λίγο, καθώς η Alfa τον είχε σε ένα μακρύ πρώτο κομμάτι, αλλά έπεσε πίσω σε ένα στάδιο μετά από να χτύπημα από τον Daniel Ricciardo.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!