Το 1-2 κατάφερε να κάνει η Red Bull στην πρώτη περίοδο δοκιμών στην πίστα της Σιγκαπούρης, με τον Daniel Ricciardo να είναι ο ταχύτερος της διαδικασίας με χρόνο 1:39.711 και τον teammate του, Max Verstappen, να ακολουθεί 2 δέκατα αργότερος. Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Sebastian Vettel 0.286δ πίσω από τον Αυστραλό ενώ οι Kimi Raikkonen και Nico Hulkenberg συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.
Ο Marcus Ericsson ήταν ο πρώτος οδηγός που βγήκε από τα pits με τη μαλακή σύνθεση της Pirelli.
Το πρώτο περιστατικό δεν άργησε να συμβεί στην πίστα. Ο Stroll, με πέρασμα πάνω από τα kerbs, έχασε το πίσω μέρος της Williams, και οδηγήθηκε σε τετακέ μένοντας, όμως, μακριά από τις μπαριέρες. Λίγο αργότερα, ο Bottas επανέλαβε το προηγούμενο περιστατικό του Stroll τρέχοντας ελαφρώς πιο ανοιχτά, χωρίς τελικά να πληγώσει το μονοθέσιο του.
Διαφορετικές ήταν οι στρατηγικές επιλογές που ακολουθήθηκαν στα αρχικά στάδια της διαδικασίας. Η Ferrari είχε και τους δύο οδηγούς της με τα hypersoft ελαστικά, η Mercedes είχε επιλέξει τα ultrasoft ενώ η Red Bull βρισκόταν με τα μαλακά.
Έπειτα από μισή ώρα δράσης, η Mercedes βρισκόταν στην κορυφή των χρόνων, αν και μέχρι τότε μόνο η Ferrari και η Force India είχαν τρέξει με τα πιο γρήγορα ελαστικά.
Πολλοί οδηγοί διαμαρτυρήθηκαν στην ενδοεπικοινωνία για την ολισθηρή πίστα. Προβλήματα αντιμετώπισε και ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen, ο οποίος ανέφερε προβλήματα τόσο με το τιμόνι όσο και με την πέδηση της RB14.
Ο Ricciardo, στη συνέχεια, ανέβηκε στην πρώτη θέση με χρόνο 1:41.814. Η Mercedes βγήκε και αυτή στην πίστα με τα soft για να συλλέξει τα απαραίτητα δεδομένα, καθώς η δεύτερη περίοδος δοκιμών πιθανώς να είναι πιο αντιπροσωπευτική, όσον αφορά τις συνθήκες, για τις κατατακτήριες αύριο.
Ο Raikkonen, με φρέσκια hypersoft γόμα, αντικατέστησε τον Ricciardo στην κατάταξη με γύρο στο 1:40.486. Ο Φινλανδός λίγο αργότερα μπλόκαρε τους τροχούς του και επισκέφτηκε την έξοδο διαφυγής στη Στροφή 18 σε μία προσπάθεια να μην φθείρει σημαντικά τα ελαστικά. Παρόμοιο συμβάν παρατηρήθηκε και από τον Bottas, ο οποίος έχασε το φρενάρισμα στη Στροφή 14.
Λίγο πριν το τέλος της περιόδου, ο Leclerc κατά την έξοδο του από την Anderson Bridge ακούμπησε τον τοίχο στην εσωτερική με αποτέλεσμα η μπροστά δεξιά ανάρτηση της C37 να καταστραφεί, με τον νεαρό τελικά να καταφέρνει να βγάλει εγκαίρως το μονοθέσιο του εκτός πίστας.
Καμία ομάδα δεν διάλεξε να εκτελέσει προσομοιώσεις κατατακτηρίων. Η Renault φάνηκε αρκετά γρήγορη, ενώ από την άλλη η McLaren αντιμετώπισε προβλήματα τόσο με τον Alonso, που σε κάποιο σημείο παραπονέθηκε για έλλειψη ισχύος, όσο και με τον Vandoorne που πλασαρίστηκε τελευταίος με μόλις 11 γύρους αφού την περισσότερη ώρα βρισκόταν στα pits για αλλαγές στη ρύθμιση του μονοθεσίου του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!