Στην κορυφή των χρονομέτρων βρέθηκε στην πρώτη περίοδο δοκιμών ο Max Verstappen. Αρκετά κοντινοί χρόνοι από τους Vettel και Hamilton, ατύχημα για Bottas, μηχανικό πρόβλημα για Leclerc.
Αυλαία άνοιξε για το Grand Prix της Σιγκαπούρης (το πρώτο ιστορικά που έγινε νύχτα) με την έναρξη της πρώτης περιόδου δοκιμών. Με το πράσινο φως της διαδικασίας, οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν για τους εναρκτήριους γύρους τους ώστε να εγκλιματιστούν σε μια πίστα όπου η σκόνη που υπάρχει στην ατμόσφαιρα ενδέχεται να επηρεάσει πολύ πιλότους και μονοθέσια.
Ο πρώτος που έθεσε αντιπροσωπευτικό γύρο ήταν ο Charles Leclerc της Ferrari με 1:46.180, τον οποίο αμέσως βελτίωσε κατά 1,5 δευτερόλεπτο σχεδόν (με τη μεσαία γόμα και τις δύο φορές). Σε αυτό το σημείο οι μόνοι άλλοι που είχαν θέσει χρόνο ήταν οι Sebastian Vettel και Nico Hulkenberg. Στη συνέχεια όμως ακολούθησαν και περισσότεροι οδηγοί, την ώρα που ο Verstappen ανέβηκε στην κορυφή των χρονομέτρων με 1:43.077.
Τη σκυτάλη από τον Ολλανδό ήρθαν να πάρουν οι δύο Mercedes. Αρχικά, ο Valtteri Bottas έκανε καλύτερο χρόνο κατά 0,036 δευτερόλεπτα (λίγο αφότου είχε περάσει ξυστά από τον τοίχο στη στροφή 19), ενώ στη συνέχεια ο Lewis Hamilton κατέβασε τον χρόνο στο 1:42.412. Όλα αυτά όμως, μόνο για να ξαναβρεθεί στην κορυφή ο Verstappen, ο οποίος με τη μαλακή γόμα έπεσε από το 1:42, κάνοντας καλύτερο χρόνο από τον Βρετανό κατά σχεδόν μισό δευτερόλεπτο.
Η μάχη των δυο τους συνεχίστηκε κι άλλο, με τον Hamilton να βάζει επίσης τη μαλακή γόμα και να κατεβάζει το χρονόμετρο άλλο μισό δευτερόλεπτο σε σχέση με τον χρόνο του Verstappen.
Σε αυτό το σημείο όμως την πρωτοκαθεδρία πήρε πάλι ο Valtteri Bottas, ο οποίος βγήκε και έκανε γύρους με τη σκληρή γόμα, σε μια προσπάθεια της ομάδας να μαζέψει πληροφορίες για τη χρήση της. Ο Φινλανδός έκανε χρόνο 1:41.336 παρ’ όλο που αντιμετώπιζε και κάποια προβλήματα με τη θερμοκρασία της γόμας σε κάποιες στροφές όπως ενημερώθηκε και από τους μηχανικούς του.
Την τακτική της σκληρής γόμας ακολούθησε και ο teammate του, Lewis Hamilton. Αρχικά είχε και ο ίδιος θέματα με υποστροφή και θερμοκρασία ελαστικών, στη συνέχεια όμως κατάφερε να σημειώσει ανταγωνιστικό χρόνο ένα δέκατο όμως πιο αργό από αυτόν του Bottas.
Την ίδια ώρα στη Ferrari βίωναν βίους αντίθετους: από τη μια ο Vettel έγραφε τον πρώτο χρόνο (με τη μαλακή γόμα) με 1:40.426, από την άλλη ο Leclerc αντιμετώπιζε μηχανικό πρόβλημα το οποίο τον ανάγκασε να επιστρέψει πολύ αργά πίσω στα pit της ομάδας του. Οι πρώτες ενδείξεις έκαναν λόγο για πρόβλημα στο κιβώτιο του Μονεγάσκου, το οποίο φάνηκε από το πρόβλημα στις αλλαγές ταχυτήτων που αντιμετώπισε περνώντας από τις στροφές 18 και 19. Εν τέλει ο Leclerc δεν έκανε κάποια επανεμφάνιση στην πίστα μέχρι τη λήξη του P1.
Σχεδόν παράλληλα όμως με το πρόβλημα του Leclerc, βγήκε η πρώτη κόκκινη σημαία της διαδικασίας, για τον Valtteri Bottas. O Φινλανδός φάνηκε πως έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του σε δεξιά στροφή και η υπερστροφή είχε σαν αποτέλεσμα η W10 του να πέσει με δύναμη πάνω στον τοίχο, κάνοντας ζημιά στο αριστερό μέρος.
Με 25 λεπτά να μένουν στη διαδικασία, απαιτήθηκε κάποιος χρόνος για να απομακρυνθεί η Mercedes του Bottas από εκείνο το σημείο με τους οδηγούς να βρίσκουν αφορμή να δροσιστούν λίγο λόγω της υψηλής υγρασίας και θερμοκρασίας που επικρατούσε. Πολλοί οδηγοί, αν και καθισμένοι στα μονοθέσιά τους, έβγαζαν τα κράνη τους για λίγο παραπάνω αέρα, ενώ και οι ανεμιστήρες για μονοθέσια και οδηγούς είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στα pit.
Με την επανέναρξη της διαδικασίας 7 λεπτά αργότερα, ο πρώτος που ξαναβγήκε στην πίστα ήταν ο Carlos Sainz της McLaren. O Ισπανός βγήκε με τη μαλακή γόμα ώστε να κάνει έναν καλό χρόνο, όντας εκείνη τη στιγμή 19ος. Την ίδια στιγμή, ο άλλος οδηγός της ομάδας, Lando Norris, είχε μια μικρή έξοδο στην στροφή 7, χάνοντας τα φρένα. Ο rookie όμως μπόρεσε να κάνει αναστροφή και να συνεχίσει την πορεία του. Οι δύο οδηγοί όμως κάνοντας γρήγορους χρόνους κατάφεραν να ανέβουν στην 7η (Sainz) και 8η (Norris) θέση, δείχνοντας καλά στοιχεία.
Λίγο αργότερα έκαναν και την έξοδό τους στην πίστα οι Verstappen, Vettel και Hamilton οι οποίοι όμως δεν έκαναν κάποιο γρήγορο γύρο, έτσι οι πρώτοι χρόνοι έμειναν ίδιοι με αυτούς πριν το ατύχημα του Bottas. Κάπως έτσι τελείωσε και η πρώτη περίοδος δοκιμών με τον τελευταίο που έκανε χρόνο να είναι ο Kimi Raikkonen που από τελευταίος ανέβηκε 14ος.
Παρακάτω παρατίθεται η κατάταξη των οδηγών στο P1. Συνέχεια με το P2 στις 15:30 ώρα Ελλάδος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!