Η τρίτη περίοδος δοκιμών τελείωσε με μια διαφορετική οπτική της πίστας στην Σιγκαπούρη, με την νύχτα να μην έχει πέσει και το σιρκουί να θυμίζει λίγο από Μπάκου. Στο αγωνιστικό κομμάτι η δράση άργησε να έρθει, μιας και το πρώτο μισάωρο τα Red Bull δεν είχαν βγει καν, και ο Vettel κρατούσε την πρωτοπορία στους χρόνους με τα Mercedes να βρίσκονται εκτός ρυθμού.
Με τα πρώτα τριάντα λεπτά να περνάνε οι δύο ταύροι έκαναν την εμφάνισή τους και αμέσως έδειξαν την ταχύτητα που είχαν και στις δύο προηγούμενες ελεύθερες δοκιμές ανεβαίνοντας στην 1η και 2η θέση, με τον Verstappen κάπου 0.2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον team mate του.
Και ενώ τα περισσότερα μονοθέσια να είναι στην πίστα, ο Marcus Ericsson έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου και με σχετικά χαμηλή ταχύτητα στην Κ19 ακουμπώντας τον τοίχο και διαλύοντας την αεροτομή του γεμίζοντας θραύσματα το οδόστρωμα η κόκκινη σημαία ήταν αναπόφευκτη.
? CLOSE UP: Not much left of ERI's rear wing after his argument with the wall at Turn 19#SingaporeGP #FP3 #F1 pic.twitter.com/XXzNMptytq
— Formula 1 (@F1) September 16, 2017
20 λεπτά πριν το τέλος το οδόστρομα καθάρισε και το πράσινο φως για να συνεχιστή η διαδικασία οδήγησε τα 4 πρωτοπόρα μονοθέσια μαζί με την McLaren του Alonso να βγούν αμέσως για γυρολόγιο.
Με την νύχτα να πέφτει και τα φώτα από το σιρκουί της Σιγκαπούρης να γυαλίζουν στα ανθρακονήματα των μονοθεσίων ο Verstappen έγραψε τον ταχύτερο σημερινό χρόνο αλλά δεν πρόλαβε να χαρεί πολύ μιας και λίγο μετά το κιβώτιο του άρχισε να συμπεριφέρεται αλλοπρόσαλλά και αμέσως πήγε στα πιτ.
Μόλις 72 χιλιοστά του δευτερολέπτου στην 2η θέση ο Vettel που έδειξε να βρίσκει τον χαμένο ρυθμό χρησιμοποιώντας μόνο ultra soft καθ’όλη την διάρκεια του FP3.
Στην τρίτη θέση ο Hamilton που δεν δείχνει την συνηθισμένη δυναμική του, με την έκπληξη της ημέρας να είναι ο Alonso στην 4η θέση και ο Vandoorne στην 5η δείχνοντας πως η McLaren βρίσκεται στο στοιχείο της στην πίστα της Σιγκαπούρης.
Αμέσως μετά ήρθε ο Ricciardo που μια επαφή με τον τοίχο τον ανάγκασε να επιστρέψει νωρίς στα πιτ και να μην δείξει όλη του την δυναμική, η οποία ήταν μόλις 30 χιλιοστά μπροστά από τον Hulkenberg στην 7η θέση.
Στην 8η και 9η θέση ακολουθούν οι Bottas με Raikkonen αντίστοιχα, με τους δύο ανεπίσημους δεύτερους οδηγούς των Mercedes και Ferrari να μην βρίσκονται σε καλή μέρα.
Ο Perez έφτασε στην 10η θέση με τον team mate του Ocon να έρχεται ακριβώς μετά, μια αναμενόμενη επίδοση από την force India που δεν βολεύεται σε στενές πιστες.
Ο Sainz κατέλαβε την 12η, δείχνοντας πως μπορεί καλύτερα, με τον team mate του Kvyat να βρίσκεται ελάχιστα πίσω στην 14η.
Μεταξύ φθοράς και αυθαρσίας ο Palmer στην 13η, όπως και ο Massa στην 15η, δείγμα πως η Williams δεν μπορεί να βρει την ρύθμιση που χρειάζεται.
Ο Magnussen μπροστά από την έτερη Williams στην 17η συμπληρώνει την μάχη που δίνει η αγγλική εταιρία σε σιρκουί πόλης, με τον Γάλλο Grosjean να μην μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο από την 18η θέση.
Σταθεροί στο ραντεβού τους οι δύο Sauber στις δύο τελευταίες θέσεις, 19η για τον Ericsson και 20η για τον Wehrlein, 5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!