Στις 11:30 ώρα Ελλάδος ξεκίνησε η πρώτη περίοδος δοκιμών στην Σιγκαπούρη. Ταχύτερος του FP1 ήταν ο Ricciardo, 2ος ο Vettel και 3ος ο Verstappen.
Ακολούθησαν οι Hamilton, Perez, Bottas, Raikkonen, Alonso, Hulkenberg και Kvyat.
Με την βροχή να έχει προηγηθεί της διαδικασίας η πίστα ήταν μεν στεγνή αλλά νωπή σε κάποια κομμάτια. Ωστόσο τα σλικ ελαστικά ήταν κατάλληλα για τις συνθήκες.
Από το FP1 απουσίασε ο Carlos Sainz, με την Toro Rosso να δίνει το μονοθέσιο στον Sean Gelael οδηγός που τρέχει με την Pertamina Arden στην Formula 2. O Ινδονήσιος είναι 15ος στην κατάταξη με 17 βαθμούς. Επίσης ο Giovinazzi πήρε την θέση του Magnussen.
Με το πράσινο φως αρκετοί έκαναν την εμφάνιση τους στην πίστα με τους Raikkonen, Ricciardo και Vandoorne να δοκιμάζουν το Halo, άμεση η επιστροφή στα pit για τους οδηγούς.
Με αρκετές δυσκολίες και μπλοκαρίσματα λόγω της κατάστασης του οδοστρώματος οι πρώτες γρήγορες προσπάθειες των Mercedes με την Super Soft. O Sergio Perez ήταν ο πρώτος οδηγός που δοκίμασε άμεσα με την Ultra Soft όπως και οι Renault.
Διαφορετική επιλογή ελαστικών από τις ομάδες στα πρώτα γρήγορα περάσματα. Αναγνωριστικά περάσματα για τους νεότερους.
Με μια ώρα να απομένει οι RBR ήταν στο 1-2 με την US, 3ος ο Hamilton με πιο αργό ελαστικό. 5 λεπτά αργότερα ο Stroll αντιμετώπισε δυσλειτουργίες στον κινητήρα της Mercedes στο μονοθέσιο της Williams.
Στα επόμενα λεπτά επιστροφή στα pit και αλλαγή ελαστικών με τις Mercedes να βάζουν την US για τους γύρους κατατακτήριων.
Ο Hamitlon έγραψε 1:42.904 με την US και είναι ταχύτερος κατά 0.374 από τον Verstappen και πάνω από μισό δεύτερο από τον Bottas.
Ασφαλώς οι χρόνοι έπεσαν με την επιστροφή και των υπόλοιπων στην πίστα. Ο Verstappen βρήκε επιπλέον 1 δέκατο από τον γύρο του Hamilton και ανέβηκε στην 1η θέση. Ο Ricciardo στη συνέχεια βελτίωσε αλλά έμεινε 3ος μπροστά από τον Bottas.
Θετική η εικόνα των McLaren σε ανταγωνιστικές θέσεις. Παράλληλα οι Red Bull βελτίωσαν εκ νέου τους χρόνους τους με τον Ricciardo στο 1:42.489 και τον Verstappen +0.121s πίσω του. Λίγο αργότερα ο Vettel ήρθε να βελτιώσει σημαντικά και να βρεθεί ανάμεσα από τις RBR.
Στα τελευταία λεπτά κάποιοι μπήκαν στην λογική των πολλών καύσιμων.
Στα αξιοσημείωτα του FP1 το γεγονός ότι η Haas δεν έβαλε καθόλου την Ultra Soft.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!