Ο Valtteri Bottas βρέθηκε για άλλη μια φορά στην κορυφή των χρονομέτρων κατά τη δεύτερη περίοδο δοκιμών για το Ρωσικό GP. Ο Lewis Hamilton συμπλήρωσε ακόμα ένα 1-2 για τις Mercedes, με τον Daniel Ricciardo να κάνει τον 3ο χρόνο.
Η διαδικασία ξεκίνησε στις 15:00 Ώρα Ελλάδος. Οι πρώτοι οδηγοί που έκαναν την εμφάνισή τους στην πίστα ήταν οι Grosjean και Norris. Οι περισσότεροι οδηγοί στο ξεκίνημα έκαναν δοκιμές με τη σκληρή γόμα και κάποιοι άλλοι δοκίμασαν τη μέση.
Ο Valtteri Bottas ήταν ο πρώτος που έθεσε ταχύ γύρο, με 1:36.065. Την ώρα που η πίστα έδειχνε να είναι γλιστερή σε κάποια σημεία της, ήρθε ο Lewis Hamilton, με τη μέση γόμα, ώστε να κατεβάσει πάνω από ένα δευτερόλεπτο τον χρόνο του ομόσταβλού του.
Πολλές ήταν και οι μικροέξοδοι που είχαν οι οδηγοί και τα τοπικά γλιστρήματα. Στο τρίτο κομμάτι της πίστας, πολλοί οδηγοί είχαν γλιστρήματα καθώς περνούσαν πάνω από τα κερμπ, με τον Lance Stroll να κάνει τετακέ, χωρίς ωστόσο κάποια επαφή με τα προστατευτικά ελαστικά.
Ανταγωνιστικοί ήταν και οι χρόνοι του Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός έδειχνε να είναι ο ταχύτερος πίσω από τις δύο Mercedes, οι οποίες έδιναν τη δική του μάχη. Τα ασημί βέλη, βάζοντας τη μαλακή γόμα με μισή ώρα μέσα στη διαδικασία, έκαναν γύρους προσομοίωσης κατατακτηρίων. Εκεί, ο Lewis Hamilton έκανε ταχύτερο γύρο απ’ αυτόν του Bottas κατά μόλις ένα δέκατο, με τον Φινλανδό ωστόσο να χάνει πολύ χρόνο στο τελευταίο κομμάτι, λόγω γλιστρήματος.
Lewis Hamilton locks up! ⚠️
He was on a flying lap there – but at least he avoided the barriers and remains top of the timesheet ?#RussianGP ?? #F1 pic.twitter.com/hONg5A39eT
— Formula 1 (@F1) September 25, 2020
Ο Bottas όμως επανήλθε. Με δύο πολύ δυνατά πρώτα κομμάτια, και εν νέου γλίστρημα στην τελευταία στροφή, ο Bottas κατέβασε για πάνω από δυόμιση δέκατα τον χρόνο του Hamilton, με τη Mercedes να δείχνει για άλλη μια φορά πως βρίσκεται σε έναν αγώνα μόνη της.
Με 60 λεπτά να απομένουν στη διαδικασία, οι περισσότεροι οδηγοί άρχισαν να κάνουν γύρους με τη μαλακή γόμα. Εξαιρετικός ο Ricciardo και εκεί, με τον οδηγό της Renault να παραμένει 3ος, ωστόσο με πάνω από ένα δευτερόλεπτο διαφορά από τις Mercedes. Στην 4η θέση βρέθηκε ο Lando Norris, με τον Sergio Perez 5ο.
Λίγο αργότερα, η 4η θέση πήγε στην άλλη πλευρά των garage της McLaren, με τον Carlos Sainz να προσπαθεί να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο από το ατύχημα που είχε στο P1.
Προβλήματα έδειχναν να έχουν οι δύο Red Bull. Τόσο ο Max Verstappen, όσο και ο Alex Albon δεν έδειχναν ανταγωνιστικοί στη διαδικασία. Και οι δυο τους αντιμετώπισαν προβλήματα αστάθειας και έλλειψης ισορροπίας της RB16 τους, με τον Ολλανδό να έχει και ένα τετακέ. Πολύ καλή εμφάνιση, δεδομένων και των δυνατοτήτων της SF1000 από τον Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος, έκανε 8ο χρόνο, ελάχιστα πίσω από τον Max Verstappen.
Καθώς η ώρα περνούσε, και απέμενε κάτι παραπάνω από μισή ώρα για τη λήξη του P2, οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν στα pits, ώστε να εστιάσουν σε προσομοιώσεις αγώνων.
Την αρχή έκαναν οι Mercedes, με τους υπόλοιπους να ακολουθούν σιγά σιγά. Έκτοτε, και μέχρι το τέλος της διαδικασίας, οι χρόνοι δεν βελτιώθηκαν, με τους οδηγούς να επικεντρώνονται σε μεγάλα φορτία καυσίμου.
Την ώρα που η δράση βρισκόταν στα τελευταία της στάδια στη διαδικασία, το ενδιαφέρον στράφηκε στα εξωαγωνιστικά. Ανακοινώθηκε και επίσημε πως ο Stefano Domenicali θα είναι ο νέος CEO της Formula 1 από το 2021, αντικαθιστώντας στον Chase Carey στο τιμόνι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Liberty Media have confirmed that Stefano Domenicali will take up the role of President and CEO of Formula 1 in January 2021
Chase Carey will move to the role of non-executive Chairman#F1 pic.twitter.com/DgRJrLG05t
— Formula 1 (@F1) September 25, 2020
Κάπως έτσι, χωρίς άλλες ανακατατάξεις, η δεύτερη περίοδος δοκιμών έλαβε τέλος. Οδηγοί και ομάδες θα αρχίσουν να προετοιμάζονται πλέον για τις αυριανές κατατακτήριες, μετά από την 3η περίοδο δοκιμών, στην πίστα του Σότσι.
Παρακάτω παρατίθεται η κατάταξη οδηγών στο P2.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!