24η pole position για τον Nico Rosberg, τη στιγμή που ατυχία χτύπησε τον Lewis Hamilton καθώς εμφανίστηκε και πάλι το ίδιο πρόβλημα όπως και στην Κίνα, με βλάβη στο υβριδικό σύστημα της μονάδας ισχύος, ενώ ο Vettel πάρα τον 2ο ταχύτερο γύρο του θα εκκινήσει 7ος τον αγώνα μετά την ποινή που έχει από την αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων του.
Ο Hamilton είχε ένα στενό προβάδισμα έναντι της Mercedes του team-mate του στο πρώτο μέρος των προκριματικών, αλλά ήταν πίσω σχεδόν μισό δευτερόλεπτο στο Q2, όταν υπέστη υποτροπή με την αποτυχία της MGU-Η του που κατέστρεψε τις προσπάθειές του στη Σαγκάη την προηγούμενη φορά.
Αυτό άφησε τον Hamilton 10ο και χωρίς χρόνο στο Q3, ενώ ο Rosberg απόλαυσε μια σαφή πορεία προς την pole, νικώντας την Ferrari του Sebastian Vettel στην κορυφή κατά περισσότερα από επτά δέκατα του δευτερολέπτου. Επιδεινώνοντας τη δυστυχία του Hamilton, αντιμετωπίζει μία βόλτα προς τους αγωνοδίκες για να εξηγήσει γιατί παρέλειψε να ακολουθήσει τη σωστή διαδικασία για την επιστροφή του στην πίστα όταν βγήκε στην περιοχή διαφυγής της στροφής 2 μετά από ένα λάθος στο Q1.
Ο Rosberg ήταν σε θέση να κάνει γύρο άνετα στα 1:35s στα Q2 και Q3. Ήταν σε ένα καλύτερο γύρο στο τέλος του Q3 πριν από το κλείδωμα στα φρένα του και πήγε στην περιοχή διαφυγής στο τέλος της μακράς πίσω ευθείας και άμεσα εγκατέλειψε την προσπάθεια του και επέστρεψε οριστικά στα pit.
Ο Vettel ήταν στα χαμηλά 1:36s, αλλά η Ferrari με τον ενημερωμένο κινητήρα εσωτερικής καύσης της δεν είχε καμία απάντηση για τους εντυπωσιακούς ρυθμούς της Mercedes. Ο Vettel θα ξεκινήσει έβδομος λόγω της ποινής για την αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων του, μετά τα δοκιμαστικά της Παρασκευής.
Αυτό σημαίνει ότι οδηγός της Williams Valtteri Bottas θα απολαύσει την πρώτη σειρά εκκίνησης του μετά από το 2014 και το γερμανικό GP, καθώς ξεπέρασε τη δεύτερη Ferrari του Kimi Raikkonen κατά 0.127s. Η δεύτερη Williams του Felipe Massa ήταν πέμπτη ταχύτερη, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Bottas, ενώ ο Daniel Ricciardo της Red Bull οριστικοποίησε την πρώτη εξάδα.
Ο Sergio Perez χωρίζει εντυπωσιακά τους Ricciardo και Kvyat πηγαίνοντας έβδομος ταχύτερος. Ο Max Verstappen της Toro Rosso ήταν 0.124s πιο αργός από ό, τι ο Kvyat για να καταλήξει ένατος. Μια καθυστερημένη βελτίωση από τον Kvyat στις τελευταίες στιγμές του Q2 υποβίβασε τη δεύτερη Toro Rosso του Carlos Sainz Jr στην 11η θέση. Ο Sainz απέτυχε να βελτιώσει στην τελική προσπάθειά του, αλλά παρέμεινε μισό δέκατο μακριά από τον Jenson Button στην καλύτερη από τις δύο McLaren- Honda.
Η Force India του Nico Hulkenberg ήταν 13η ταχύτερη, λέγοντας πως ο γύρος του που ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Perez στο Q2 ήταν “όσο καλός γινόταν”. Η δεύτερη McLaren-Honda από τον Fernando Alonso ήταν 0.036s πιο αργή στην 14η, μπροστά από τις Haas των Romain Grosjean και Esteban Gutierrez, οι οποίοι διαχωρίζονται με λιγότερο από ένα δέκατο καθώς ο Grosjean συνέχισε να διαμαρτύρεται για την απροβλεψιμότητα του αυτοκινήτου του.
Οι Renault των Kevin Magnussen και Jolyon Palmer ήταν περισσότερο από δύο δέκατα μακριά από το να περάσουν στο Q2, αλλά χωρίζονται από λιγότερο από ένα δέκατο στη 17η και 18η. Η Sauber του Felipe Nasr ήταν πάνω από το σημείο αποκοπής μετά την πρώτη του κούρσα στο Q1, αλλά βγήκε ανοιχτά στην αρχή της δεύτερης του και δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του. Ο Βραζιλιάνος ήταν μόλις 0.009s πίσω από το χρόνο του Palmer, αλλά αρκετά μακριά από τον Pascal Wehrlein με την καλύτερη εκ των Manor-Mercedes.
Η δεύτερη Sauber του Marcus Ericsson φαινόταν πως θα απέφευγε την τελευταία θέση μετά από μια βελτίωση προς την τελευταία στιγμή, αλλά ο Rio Haryanto απάντησε για να στείλει τον Ericsson στο τέλος της σειράς εκκίνησης.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!