Ο Valtteri Bottas είναι ο μεγάλος νικητής του συναρπαστικού Grand Prix του Σότσι μετά από μια τεράστια μάχη με τον Sebastian Vettel μέχρι την καρό σημαία, αλλά η μάχη των δυο κόπηκε από τον Felipe Massa στον τελευταίο γύρο.
Πριν την εκκίνηση του αγώνα η McLaren του Alonso παρέδωσε πνεύμα στην είσοδο του pit lane και αναγκαστικά έγινε ένας παραπάνω γύρος σχηματισμού. Στην εκκίνηση του αγώνα ο Bottas πέρασε στην πρωτοπορία αλλά μετά το ατύχημα “απογείωση του Grosjean” με τον Palmer το safety car μπήκε στην πίστα. Ο Lance Stroll είχε ένα σπινάρισμα στον πρώτο γύρο επίσης.
Στην επανεκκίνηση του αγώνα ο Bottas ξέφυγε μπροστά και οι διαφορές άνοιξαν αμέσως. Στον πέμπτο γύρο το πίσω δεξί φρένο του Ricciardo άρπαξε φωτιά και ο Αυστραλός μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών και έλεγχο των φρένων αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Οι Vandoorne και Magnussen δέχθηκαν ποινές 5 δευτερολέπτων γιατί πέρασαν τα όρια της πίστας στη στροφή 2. Στον 9ο γύρο ο Hamilton ανέφερε πρόβλημα θερμοκρασίας και οι μηχανικοί του έδωσαν την οδηγία να κρυώνει το μονοθέσιο στις ευθείες διότι οι θερμοκρασίες ήταν στο όριο.
Στον 17ο γύρο ο Vettel έκανε ταχύτερο γύρο και μείωσε τη διαφορά του από τον Bottas στα 4,3 δευτερόλεπτα και ο Φινλανδός απάντησε άμεσα με ταχύτερο γύρο. Στον 19ο γύρο ο Hamilton ανέφερε πως οι θερμοκρασίες ανέβηκαν και πάλι αλλά έκανε ταχύτερο γύρο με τον μηχανικό του να αναφέρει πως το μονοθέσιο είναι “στο όριο”. Από τον 20ο γύρο και μετά οι οδηγοί άρχισαν να παραπονιούνται για προβλήματα στα ελαστικά με τους πρώτους να είναι ο Vettel και ο Verstappen. Στον 22ο γύρο ο Wehrlein άνοιξε τον χορό των pit και ακολουθήθηκε από τον Massa με μια αλλαγή 2.8 δευτερολέπτων. Στον 24ο γύρο ενημέρωσαν τον Hamilton πως οι θερμοκρασίες άρχισαν να πέφτουν και ο Βρετανός άρχισε να πιέζει και να μαζεύει την διαφορά του από τον Raikkonen.
Από τον 24ο γύρο και μετά ο Vettel άρχισε να μαζεύει την διαφορά του από τον Bottas και ο Φινλανδός μπήκε στα pit στον 28ο γύρο βάζοντας τα supersoft και η αλλαγή έγινε σε 2,5 δευτερόλεπτα. Στον 30ο γύρο μπήκε στα pit ο Raikkonen και στον 31ο γύρο μπήκε ο Hamilton και παρέμεινε πίσω από τον Φινλανδό της Scuderia. Στον 34ο γύρο μπήκε και ο Vettel στα pit και οι μηχανικοί του έκαναν ένα μικρό λάθος στον μπροστινό αριστερό τροχό και βγήκε 8,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bottas έχοντας πολύ πιο φρέσκα supersoft για μια επίθεση στο τέλος του αγώνα.
Από την στιγμή που ο Vettel βγήκε από τα pit η διαφορά των 8,6 δευτερολέπτων μέσα σε έξι γύρους έγινε 1,9 δευτερόλεπτα δείχνοντας ότι ο Γερμανός θα έχει το πάνω χέρι. Η διαφορά ήταν σταθερή στο 1,5 δευτερόλεπτο ανάμεσα στους δυο διεκδικητές του αγώνα και στον 49ο γύρο έπεσε κάτω από το 1 δευτερόλεπτο και πήρε DRS. Στον προτελευταίο γύρο πήρε ξανά DRS και κόλλησε πίσω από τον Bottas αλλά μπήκε ανάμεσα τους ο Massa και έληξε την μάχη για την πρωτοπορία.
Η κατάταξη του αγώνα
Θέση | Οδηγός | Σασί | Κινητήρα | Διαφορά |
---|---|---|---|---|
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | Mercedes | 1:28’08.743 |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | Ferrari | 0.617 |
3 | Kimi Raikkonen | Ferrari | Ferrari | 11.000 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes | 36.320 |
5 | Max Verstappen | Red Bull | TAG | 1’00.416 |
6 | Sergio Perez | Force India | Mercedes | 1’26.788 |
7 | Esteban Ocon | Force India | Mercedes | 1’35.004 |
8 | Nico Hulkenberg | Renault | Renault | 1’36.188 |
9 | Felipe Massa | Williams | Mercedes | |
10 | Carlos Sainz Jr. | Toro Rosso | Renault | |
11 | Lance Stroll | Williams | Mercedes | |
12 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | Renault | |
13 | Kevin Magnussen | Haas | Ferrari | |
14 | Stoffel Vandoorne | McLaren | Honda | |
15 | Marcus Ericsson | Sauber | Ferrari | |
16 | Pascal Wehrlein | Sauber | Ferrari | |
Daniel Ricciardo | Red Bull | TAG | ||
Jolyon Palmer | Renault | Renault | ||
Romain Grosjean | Haas | Ferrari | ||
Fernando Alonso | McLaren | Honda |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!