Ο Lewis Hamilton κατάφερε να κυνηγήσει και να περάσει με επιτυχία τον Max Verstappen για να κερδίσει θεαματικά το Ουγγρικό Grand Prix καθώς η Formula 1 πάει στο καλοκαιρινό διάλειμμα.
Ο ηγέτης του πρωταθλήματος άσκησε έντονες πιέσεις στον Ολλανδό αφότου πέρασε τον teammate του Valtteri Bottas στην αρχή, αλλά κατέληξε δεύτερος όταν το ζευγάρι πάλεψε τροχό σε τροχό γύρω στα μισά της απόστασης.
Με το DRS επί του Ολλανδού, ο Hamilton ήταν δίπλα του στις στροφές 1,2 και 3, πριν πάει σε μια αποτυχημένη απόπειρα στο εξωτερικό της στροφής 4, που έστειλε τον ίδιο εκτός πίστας και πέρασε στη βρώμικη περιοχή απορροής.
Αφού είδε ότι δεν ήταν εφικτό και με τον Hamilton να δυσκολεύεται για να ελέγξει τη φθορά των φρένων, η Mercedes έκπληκτα κάλεσε τον οδηγό της για ένα επιπλέον pit-stop, προκαλώντας τον Hamilton να κόψει μία διαφορά 20 δευτερόλεπτων σε 20 γύρους.
Η Red Bull επέλεξε να παραμείνει έξω, φοβούμενη το undercut και ο Hamilton έκοβε σταθερά το προβάδισμα του Ολλανδού πριν τα ελαστικά του Ολλανδού χάσουν όλη τη ζωή τους στους τελευταίους γύρους, αφήνοντας τον Hamilton να περάσει στον 67ο γύρο από τους 70.
Αφού αμφισβήτησε αρχικά τη στρατηγική, ο Hamilton είπε στον επικεφαλής στρατηγικής James Vowles, αφού πέρασε τη γραμμή τερματισμού: “Συγνώμη που σε αμφισβήτησα”.
Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα του Hamilton άνοιξε από 41 βαθμούς σε 62 και ο Verstappen σημαντικά, παραμένει πίσω από τον Bottas στην κατάταξη.
Έχοντας ξεκινήσει δεύτερος, ο Bottas ίσως ήλπιζε για ένα καλό αποτέλεσμα για να ενισχύσει τις ελπίδες του για ένα πρωτάθλημα και το θέση με τη Mercedes για το 2020, αλλά μια κακή εκκίνηση μπορεί να μείωσε τις πιθανότητες και των δύο.
Ο Bottas ήρθε σε επαφή με τον Hamilton και τον Charles Leclerc κατά τις πρώτες στροφές, επιτρέποντας κκαι στους δύο να περάσουν καθώς έπεσε στην τελευταία θέση με μία στάση στα pit νωρίς για αλλαγή εμπρός πτέρυγας πριν ανακάμψει στην όγδοη.
Ο Sebastian Vettel πήρε την τρίτη θέση από τον Leclerc αργά στον αγώνα, αλλά το ζευγάρι της Ferrari ήταν πολύ μακριά από το ρυθμό και τελείωσε ένα λεπτό πίσω από τον Hamilton.
Ο Carlos Sainz ήταν για άλλη μια φορά ο κορυφαίος του midfield στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Pierre Gasly, του οποίου η κακή εκκίνηση μπορεί να είναι άλλο ένα καρφί στο φέρετρο του με τη Red Bull.
Η Mercedes είχε αναμένει από τον Bottas να ανακάμψει στην έκτη θέση, αλλά δεν μπορούσε να πάρει την έβδομη θέση από τον Kimi Raikkonen στον τελευταίο γύρο. Ο Lando Norris και ο Alexander Albon έκλεισαν την πρώτη 10αδα, με τον Albon να κερδίζει τον Daniil Kvyat με στρατηγική, παρά το γεγονός ότι ο Ρώσος κέρδισε μια συναρπαστική μάχη μεταξύ τους στη πίστα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!