Ο Charles Leclerc ολοκλήρωσε την Παρασκευή στην κορυφή των φύλλων χρόνων, ελάχιστα μπροστά από τον Lando Norris. Τρίτος ο Gasly, κρυφτό από τις Red Bull, Mercedes.
Σε αντίθεση με τις δύο κόκκινες σημαίες και τις κακές καιρικές συνθήκες που διέκοψαν την προηγούμενη ωριαία συνεδρία, η δεύτερη περίοδος δοκιμών διεξήχθη στο στεγνό παρά τις απειλές για συνεχιζόμενες βροχοπτώσεις.
Το δίδυμο της Williams ξεκίνησε τη συνεδρία με χρόνους στα μέσα του 1m19, με τον Logan Sargeant να προηγείται του Alex Albon, αλλά οι δύο επισκιάστηκαν γρήγορα από τα 1m19.044s του Lando Norris καθώς άπαντες προσπαθούσαν να αναπληρώσουν το χαμένο χρόνο από τη βροχή που έπληξε το FP1.
Ο Sargeant ανέβηκε στην πρώτη θέση για άλλη μια φορά με 1m18.836s, αν και η Williams FW45 έφερε μαλακά ελαστικά στις πρώτες φάσεις της συνεδρίας έναντι των υπολοίπων που φορούσαν κυρίως τα μεσαία.
Παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων για τα επόμενα 15 λεπτά, καθώς ο ανταγωνισμός συνέχιζε τις δοκιμές του με μεσαία ελαστικά και ένας γύρος με μαλακά ελαστικά από το Sergio Perez δεν ήταν αρκετός για να ανατρέψει τον Αμερικανό.
Ο πρώτος γύρος του Max Verstappen στο κόκκινο ελαστικό ήταν πολύ πιο κοντά, αλλά ήταν 0,075 δευτερόλεπτα μακριά από το σημείο αναφοράς του Sargeant. Αντίθετα, ήταν ο Albon που κατάφερε να ρίξει τον ομόλογο του από την κορυφή, έχοντας βγάλει ένα 1m18.377s από ένα σετ μεσαίων ελαστικών.
Η κυριαρχία του Albon στη συνεδρία δεν κράτησε όσο αυτή του ομόσταυλού του, καθώς οι διαδρομές των μαλακών ελαστικών άρχισαν να εντείνονται. Ο Lance Stroll και ο Nico Hulkenberg κατείχαν για λίγο θέσεις στην κορυφή των ταμπλό χρονισμού πριν ο Yuki Tsunoda φτάσει στην πρώτη θέση με 1m17.934s.
Ένα 1m17.701 για τον Norris στα μαλακά τον έφερε πάνω από τον Tsunoda, όπου παρέμεινε καθώς το session ξεπέρασε το όριο της μισής ώρας. Ο χρόνος του Βρετανού άντεξε σε μια προσπάθεια από τον Pierre Gasly της Alpine, αλλά ο Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε εκείνη τη φάση με 1m17.686s – λίγα 0,015s μακριά από τον Norris.
Περαιτέρω προσπάθειες από τις Red Bulls δεν έφεραν καμία βελτίωση στον ρυθμό, αν και ο Verstappen είχε επιμείνει με το ίδιο σετ μαλακών στα αρχικά 45 λεπτά της συνεδρίας. Ο Perez στο μεταξύ είχε πάρει νέα μέσα, αλλά αυτό δεν οδήγησε σε βελτίωση στον χρόνο γύρου πριν την υποχώρησή του στο pitlane.
Οι υπόλοιποι του grid είχαν επικεντρωθεί στις μεγαλύτερες διαδρομές τους στην προσπάθειά τους να συγκεντρωθούν ενόψει του αγώνα της Κυριακής, χωρίς περαιτέρω βελτιώσεις στο χρόνο καθώς οι οδηγοί έφτασαν τη μειωμένη κατανομή των ελαστικών Pirelli στα όριά τους.
Έτσι, ο Norris δεν μπόρεσε να προσφέρει στον Leclerc μια απάντηση προς το τέλος της συνεδρίας, καθώς ο Gasly ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα έναντι του πρώην συμπαίκτη του Tsunoda.
Ο Esteban Ocon ήταν πέμπτος ταχύτερος, αν και ένα συμβάν με τον Leclerc σημάδεψε τη συνεδρία του.
Ο Hulkenberg ήταν έκτος ταχύτερος, ελάχιστα πίσω από το καλύτερο του Ocon, καθώς ο Valtteri Bottas έβαλε την Alfa Romeo του έβδομη στη σειρά χρονισμού του FP2. Ο Fernando Alonso τελείωσε την Παρασκευή με τον όγδοο καλύτερο χρόνο, καθώς οι Zhou Guanyu και Carlos Sainz συμπλήρωσαν το top 10.
Το καλύτερο του Verstappen ήταν αρκετά καλό μόνο για την 11η θέση, ολοκληρώνοντας μόνο 18 γύρους – μόνο ο Perez με 13 περιοδείες στην πίστα ολοκλήρωσε λιγότερους. Ούτε η Mercedes πρωταγωνίστησε στη συνεδρία και οι Lewis Hamilton και George Russell ήταν 16οι και 20οι.
Ο Daniel Ricciardo που επέστρεφε έβαλε την AlphaTauri του στη 14η θέση, πίσω από τους Stroll και Albon, και ο Kevin Magnussen ολοκλήρωσε μια πρώτη 15άδα που ταιριάζει σε 0,818 δευτερόλεπτα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!