Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών ξεκίνησε τη σταδιοδρομία τους στο karting και η σφιχτή και γεμάτη στροφές πίστα του Hungaroring κοντά στη Βουδαπέστη, με τη χαμηλότερη μέση ταχύτητα οποιασδήποτε μόνιμης πίστας, αποτελεί υπενθύμιση εκείνων των ημερών. Αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα ελαστικά έχουν εύκολο χρόνο, καθώς όλες αυτές οι στροφές δεν παρέχουν ανάπαυση για τις συνθέσεις. Κατά συνέπεια, η Pirelli έχει ορίσει την C2 ως σκληρή, την C3 ως μεσαία και την C4 ως την μαλακή στην Ουγγαρία: οι τρεις συνθέσεις στη μέση του εύρους.
- Το Hungaroring είναι όλα σχετικά με τις στροφές, οι περισσότερες από αυτές είναι αργές, οι οποίες έρχονται με γρήγορη διαδοχή. Αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά λειτουργούν συνεχώς, χωρίς καμία πιθανότητα να κρυώσουν.
- Οι μέσες θερμοκρασίες τείνουν να είναι μεταξύ των υψηλότερων της σεζόν. Αυτό όχι μόνο αυξάνει τη θερμική υποβάθμιση, αλλά καθιστά τη ζωή πιο δύσκολη για τους οδηγούς, επειδή οι χαμηλές μέσες ταχύτητες (καθώς και η γεωγραφική θέση του Hungaroring, μέσα σε ένα λεκανοπέδιο) σημαίνει ότι υπάρχει μικρή ροή αέρα μέσα στο αυτοκίνητο.
- Η φθορά και η υποβάθμιση των ελαστικών είναι αρκετά χαμηλή. Η φετινή επιλογή για τα ελαστικά είναι σε γενικές γραμμές το ισοδύναμο του περασμένου έτους, όταν επιλέχθηκαν οι μεσαία, μαλακή και ultrasoft συνθέσεις του 2018. Το ελαστικό C2 (σκληρό στην Ουγγαρία) είναι στην πραγματικότητα λίγο πιο μαλακό από το μεσαίο του 2018 και χρησιμοποιείται συχνά ακόμη και όταν ορίζεται ως η πιο σκληρή επιλογή. Σε εννέα από τα 11 grands prix που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, και οι τρεις υποψήφιες συνθέσεις έχουν χρησιμοποιηθεί.
- Οι ομάδες χρησιμοποιούν υψηλές ρυθμίσεις αεροδυναμικής για να βοηθήσουν στη αντιμετώπιση της διαδοχής των στροφών, αλλά η μηχανική πρόσφυση από τα ελαστικά είναι εξίσου σημαντική στο Hungaroring.
- Η στρατηγική που κέρδισε το περασμένο έτος ήταν μίας στάσης, με τον οδηγό της Mercedes Lewis Hamilton να πηγαίνει από τα ultrasoft στα μαλακά στον 25ο γύρο από τους 70 και να μην χρησιμοποιεί τη σκληρότερη σύνθεση καθόλου. Ο Sebastian Vettel της Ferrari ήταν δεύτερος με μία εναλλακτική στρατηγική, από μαλακό σε ultrasoft, ενώ ο teammate του, Kimi Raikkonen, ήταν τρίτος με δύο στάσεις: τρεις διαφορετικές στρατηγικές στις τρεις πρώτες θέσεις.
- Το ρεκόρ αγώνα εξακολουθεί να χρονολογείται από το 2004 με τον Michael Schumacher. Μπορούμε να το δούμε να πέφτει αυτό το Σαββατοκύριακο;
“Η Ουγγαρία σηματοδοτεί το τελικό Grand Prix πριν από το παραδοσιακό καλοκαιρινό διάλειμμα και είναι πολύ προκλητικό GP για να τελειώσεις το πρώτο μέρος της σεζόν: από φυσικής απαίτησης και στρατηγικής άποψης» λέει ο διευθυντής της Pirelli για την F1, Mario Isola. “Η προσπέραση είναι δύσκολη με μια στενή αγωνιστική γραμμή – υπάρχει κίνδυνος ολίσθησης εάν βγεις εκτός της – έτσι ώστε η θέση επί της πίστας είναι το κλειδί, και η στρατηγική πρέπει να το διαφυλάξει αυτό. Το Hungaroring είναι το είδος πίστας που μπορεί να έχουμε έκπληξη με ένα αυτοκίνητο που έχει καλό χειρισμό, ακόμα κι αν δεν είναι το ταχύτερο, όπως είδαμε μερικές φορές στο παρελθόν. Πέρυσι, με την ίδια επιλογή ελαστικών όπως φέτος, είδαμε αρκετά διαφορετικές στρατηγικές αγώνα μετά από μια βροχερή περίοδο προκριματικών: ελπίζουμε ότι θα έχουμε και πάλι την ίδια ποικιλία τακτικής αυτό το Σαββατοκύριακο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!