Ο Lewis Hamilton έκανε το απρόσμενο 1-2 της Mercedes σε μία περίοδο προκριματικών υπό βροχή για το Ουγγρικό Grand Prix.
Οι οδηγοί του Q3 χρησιμοποίησαν βρόχινα ελαστικά καθ ‘όλη τη διάρκεια του και αρχικά ο Kimi Raikkonen της Ferrari, είχε το πλεονέκτημα έναντι του Hamilton. Όμως, και οι δύο οδηγοί της Mercedes έτρεξαν σε ένα δεύτερο σετ βρόχινων με τρεισήμισι λεπτά να απομένουν, και μετατράπηκε σε μάχη μεταξύ του Hamilton και του συμπαίκτη του, Valtteri Bottas. Ο Bottas είχε το πλεονέκτημα μετά τους δύο πρώτους τομείς, αλλά ο Hamilton ήταν εκπληκτικά 0,426δ ταχύτερος στον τελικό τομέα για να πάρει την pole κατά 0,260δ.
Ο Raikkonen επέστρεψε στην τρίτη θέση με τον Vettel αργά να πηγαίνει μόλις 0,024δ πιο αργά για να κλείσει τη δεύτερη σειρά για τη Ferrari.
Ο οδηγός της Renault, Carlos Sainz, ήταν ο μόνος οδηγός που δεν χρησιμοποίησε δύο σετ βρόχινων στο Q3 και πέτυχε τη πέμπτη θέση μπροστά από την Toro Rosso του Pierre Gasly.
Η Red Bull είχε μια κακή περίοδο, με τον Daniel Ricciardo να μην μπορεί να περάσει στο Q3 και ο Max Verstappen να έρχεται στην έβδομη θέση και 2.374δ μακριά από την pole.
Ο Brendon Hartley είχε την καλύτερη επίδοσή του στην όγδοη θέση, μπροστά από τις Haas των Kevin Magnussen και Romain Grosjean.
Το Q2 ξεκίνησε με τους οδηγούς να βγαίνουν με slick, αλλά μετά από ελαφρά βροχόπτωση – με τον Vettel να είναι ο μόνος που βγήκε στα ενδιάμεσα. Με τη βροχή να επιστρέφει και να εντατικοποιείται, ο Vettel έθεσε έναν γύρο 2,1 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τον καθένα, ενώ οι υπόλοιποι επέστρεψαν στα pits για ενδιάμεσα. Αυτοί που κατάφεραν να επανέλθουν ταχύτερα επωφελήθηκαν από την άποψη των συνθηκών πίστας καθώς σταδιακά είχε περισσότερο νερό.
Ο Fernando Alonso, ο οποίος δεν ήταν ένας από τους τελευταίους που βγήκαν στη πίστα, κατέληξε στην 11η θέση και δεν μπόρεσε να βελτιωθεί μετά από προσπάθειες με τα βρόχινα αργότερα στη περίοδο. Αλλά αυτό τον έβαλε μπροστά στον Ricciardo, ένας από τους οδηγούς που έθεσε τον αρχικό του χρόνο στα ενδιάμεσα, κατέληξε στην 12η θέση έχοντας βελτιωθεί οριακά μετά από αλλαγή στα βρόχινα. Ενώ οι συνθήκες ήταν κακές για την προσπάθειά του με τα ενδιάμεσα, ο Ricciardo έτρεχε γύρω στα 11δ πίσω από τον Raikkonen στη πίστα ταυτόχρονα με τον οδηγό της Ferrari να θέτει χρόνο λίγο περισσότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα γρηγορότερα.
Ο Nico Hulkenberg, επίσης μεταξύ των τελευταίων που προσπάθησαν, ήταν 13ος μπροστά από τον Marcus Ericsson της Sauber.
Ο οδηγός του Williams, Lance Stroll, πέρασε στο Q2, αλλά είχε τετακέ στη στροφή 9 και χτύπησε ελαφρά στις μπαριέρες σπάζοντας την εμπρός αεροτομή του, φέρνοντας τη περίοδό του στο τέλος.
Ο οδηγός της McLaren, Stoffel Vandoorne, ήταν ο ταχύτερος από αυτούς που εξαλείφθηκαν στο Q1 σε μια φρενήρη υγρή/ξηρή περίοδο στο Q1, αφού έπεσε πίσω μετά από μια σειρά τελευταίων βελτιώσεων από άλλους οδηγούς. Οι οδηγοί αρχικά έτρεξαν στα ενδιάμεσα Pirelli μετά από μια βροχόπτώση πριν από την έναρξη της περιόδου, αλλά μέσα στη περίοδο οι οδηγοί κοιτούσαν να αλλάξουν στα slick. Ο Vandoorne βγήκε από τη ζώνη υποβιβασμού αργά, αλλά ήταν από τους πρώτους που ολοκλήρωσαν τον τελικό του γύρο σε μία πίστα που στέγνωνε και γινόταν γρηγορότερη. Οι Ricciardo, Ericsson, Hartley και Stroll ήταν μεταξύ των οδηγών που έκαναν βελτιώσεις και έριξαν τον Vandoorne στην κάτω 5αδα.
Ο Charles Leclerc ήταν 17ος για την Sauber, 0,035 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Vandoorne, αλλά άνετα μπροστά από την πρώτη Force India του Esteban Ocon. Ο Ocon έκανε τον καλύτερό του γύρο στην τελευταία προσπάθειά του, αλλά ήταν μόλις μισό δευτερόλεπτο μακριά από το να περάσει στο Q2, καθώς δυσκολεύτηκε με τα πίσω φρένα του να μη πιάνουν. Ο Sergio Perez ήταν 19ος, ένα δέκατο μακριά από τον οδηγό της Williams Sergio Sirotkin, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε για καθυστέρηση από μία Ferrari στις δύο τελευταίες στροφές του γρήγορου γύρου του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!