Ούτε σήμερα ζορίστηκε ο Max Verstappen που πήρε άλλη μία νίκη και καλπάζει για το πρωτάθλημα. Σπουδαία άμυνα από τον Lando Norris που κράτησε τη δεύτερη θέση κόντρα στον Lewis Hamilton, θύματα της στρατηγικής στη Ferrari.
Οι καιρικές συνθήκες κατά την εκκίνηση ήταν στεγνές αλλά με αρκετά σύννεφα και αέρα να περικυκλώνουν την πίστα, συνθήκες που επηρεάζουν άρδην τα ελαστικά. Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων είχαμε εκκίνηση με τον Lando Norris να αντιδρά καλύτερα και να περνά τον Max Verstappen στην πρώτη στροφή! Ο Ολλανδός δυσκολευόταν πολύ με το πίσω μέρος ως να φέρει σε θερμοκρασία τα ελαστικά του με αποτέλεσμα να απειληθεί και από τον Oscar Piastri, χωρίς να χάσει θέση όμως.
Πολύ κακή εκκίνηση από τον Carlos Sainz που έχασε μια θέση από τον έχοντα μαλακά ελαστικά Russell όπως και ο Hamilton που βρέθηκε προς στιγμήν στην ένατη θέση με τον Alonso να περνά μπροστά του. Τίποτα δεν πήρε από την εκκίνηση ο Perez που είχε γολγοθά να ανέβει στους υπόλοιπους 50 γύρους.
Λίγο μετά το άνοιγμα του DRS, ο Verstappen αποκατέστησε την τάξη στον 5ο γύρο αφήνοντας πίσω του τον Norris στη δεύτερη ζώνη DRS, τη στιγμή που ο Leclerc δεχόταν ασφυκτική πίεση από τον Russell. Ο Βρετανός παραπονέθηκε στον ασύρματο για weaving του Μονεγάσκου. Πιο πίσω ο Hamilton έπιασε τον Alonso και προσπαθούσε να τον ξεφορτωθεί για να εκμεταλλευτεί τον καλύτερο ρυθμό αγώνα του. Το προσπέρασμα ολοκληρώθηκε στον 7ο γύρο μετά από μπλοκάρισμα του Alonso.
Ο Norris άκουσε τον αρχιμηχανικό του στον ασύρματο να λέει πως ο Piastri δεν θα επιχειρήσει προσπέρασμα και πως θα διατηρήσουν σχηματισμό. Ο ρυθμός των δύο McLaren ήταν ικανοποιητικός σε αυτό το πρώτο stint, παραπλήσιος του Verstappen ανά σημεία. Το θετικό ήταν πως κινούνταν στα ίδια ή πιο γρήγορα από τις Ferrari και Mercedes.
Στις παρυφές της δεκάδας, η μάχη ήταν μεταξύ των Albon, Stroll, Perez και Gasly για τους τελευταίους βαθμούς. Μάλιστα ο Γάλλος πιλότος της Alpine ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο της ομάδας του στον αγώνα καθώς ο Ocon αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 10ο γύρο του αγώνα.
Στον 20ο γύρο ο Leclerc άνοιξε το χορό των pit stops στην πρώτη δεκάδα, αλλάζοντας από τα μεσαία στα σκληρά ελαστικά. 9 γύρους μετά ήρθε η σειρά των Sainz και μετά Russell, με τη σειρά των οδηγών πριν τις αλλαγές να μην αλλάζει αλλά η διαφορετική τακτική έφερε τον Βρετανό με μεσαία ελαστικά κόντρα στα σκληρά των Ferrari που βρίσκονταν μπροστά και πίσω του.
Το πλάνο πέτυχε, ο Russell μάζεψε άμεσα τη διαφορά 1.8 δευτερολέπτων, και με μια αριστοτεχνική κίνηση πέρασε τον Μονεγάσκο στη Luffield, τη στιγμή που ο Perez με μαλακά ελαστικά έφτανε κοντά στις Ferrari.
Όμως όλα ανατράπηκαν όταν ο κινητήρας του Kevin Magnussen έβγαλε καπνούς και παρέδωσε πνεύμα με το Virtual Safety Car να κάνει αρχικά την εμφάνιση του. Ο Leclerc πέρασε ξανά στα μεσαία ελαστικά δίνοντας λίγες θέσεις για καλύτερη πρόσφυση. Λίγο μετά το καθεστώς μετατράπηκε σε Safety Car.
Όλοι μπήκαν για αλλαγές ελαστικών με τον Hamilton να είναι ο μεγάλος κερδισμένος που βρέθηκε στην 3η θέση πριν την επανεκκίνηση, όπως και οι Verstappen, Norris αν και η McLaren έβαλε σκληρά ελαστικά και στους δύο οδηγούς της. Ζημιά για τη Ferrari που από το 4-6 βρέθηκε στο 7-10 και δεν άλλαξε ελαστικά στον Sainz.
Η επανεκκίνηση του αγώνα μετά το Safety Car έγινε 14 γύρους πριν το τέλος, με τον Verstappen να εξαφανίζεται και πιο πίσω να δίνονται πολύ μεγάλες μάχες.
Το DRS ενεργοποιήθηκε, κι ο Hamilton με τα μαλακά ελαστικά ήταν ακριβώς στην πίσω πτέρυγα του συμπατριώτη του χωρίς να καταφέρει να περάσει όμως. Ο ομόσταυλος του, Russell δεν κατάφερε να μείνει πολύ κοντά στον Piastri με τον νεαρό Αυστραλό να τον κρατά οριακά εκτός DRS παρά τη σκληρότερη σύνθεση ελαστικών.
Στις τελευταίες θέσεις της δεκάδας, μια κίνηση του Perez στον Sainz κόστισε τρεις θέσεις στον Ισπανό καθώς έχασε το ρυθμό του και χωρίς πρόσφυση είδε τους Albon και Leclerc να ακολουθούν τον Μεξικανό προσπερνώντας τον.
Ο Gasly κι αυτός πέρασε προσωρινά τον Sainz, αν κι ο οδηγός της Ferrari ξαναπήρε τη θέση. Δυστυχώς για τον Γάλλο λίγο μετά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει καθώς ο Stroll αρχικά έφυγε εκτός πίστας κι επιστρέφοντας τον χτύπησε προκαλώντας του ανεπανόρθωτη ζημιά.
Τίποτα δεν άλλαξε ως την καρό σημαία, με το Verstappen να παίρνει άλλο ένα νικητήριο τρόπαιο. Σπουδαία εμφάνιση από τη McLaren στον εντός έδρας αγώνα της, καλή στρατηγική και ρυθμός αγώνα από τη Mercedes.
Στον αντίποδα, η Ferrari δεν διαχειρίστηκε καθόλου καλά τις συνθήκες, ειδικά όσον αφορά το timing στις αλλαγές ελαστικών. Οι συνθέσεις που εισήγαγε η Pirelli ήταν τόσο σκληρές που μαλακή και μεσαία αρκούσαν για να βγει ο αγώνας, κάλλιστα θα μπορούσαν να ακολουθήσουν τους αντιπάλους τους στις αλλαγές.
Προβληματισμός πρέπει να επικρατεί και στην Aston Martin που αντί να ανεβαίνει μετά τις αναβαθμίσεις της, χάνει συνεχώς έδαφος τόσο από τις Mercedes όσο και από τις McLaren εσχάτως.
Πολύ καλός αγώνας και για τον Alex Albon στην όγδοη θέση για τη Williams. Ο Ταϊλανδός είναι από τους κορυφαίους οδηγούς σε αυτό το πρώτο μισό της σεζόν. Πολύ καλή εμφάνιση και για τον Logan Sargeant στην ενδέκατη θέση, δείγμα της ανόδου της ιστορικής μάρκας.
Ήταν ένα ήσυχο Grand Prix από τον δέκατο γύρο ως τη στιγμή που εγκατέλειψε ο Magnussen και βγήκε το Safety Car. Αλλά ακόμα κι εκεί οι μάχες δεν κλιμακώθηκαν, απλώς είχαμε ανακατατάξεις λόγω στρατηγικής στις αλλαγές ελαστικών. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του Βρετανικού GP:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!