Δεύτερη περίοδος δοκιμών στο Μόντε Κάρλο για την Formula 1, με την πρώτη περίοδο δοκιμών να αφήνει πολλές συγκεχυμένες πληροφορίες και με τους 2 πρωτοπόρους να δείχνουν δυνατοί και έτοιμοι για την pole! Το FP2 ήρθε για να “συμμαζέψει” λίγο τα δεδομένα και να δείξει την υπεροχή της Ferrari και την δουλειά που καλείται να “ρίξει” η Red Bull για να πετύχει εδώ μια νίκη.
Η εκκίνηση δόθηκε το απόγευμα της Παρασκευής, στις 18:00 ώρα Ελλάδος, περίπου την ίδια ώρα στην οποία θα γίνουν οι αυριανές κατατακτήριες. Άρα αυτή η περίοδος έχει μεγάλη σημασία για τον ρυθμό που θα βρουν ι ομάδες, γνωρίζοντας πως εδώ οι προσπεράσεις είναι “όνειρο θερινή νυκτός”.
Πρώτος στην πίστα βγήκε ο Albon με την Williams.
🚥 FP2 GREEN LIGHT 🚥
Out come the drivers 🙌#MonacoGP #F1 pic.twitter.com/tujIgSX2zp
— Formula 1 (@F1) May 27, 2022
Λίγο αργότερα, τον πρώτο γρήγορο χρόνο κατέγραψε ο Perez με την μέση γόμα και το χρονόμετρο να σταματά στο 1:16:176. Ο χρόνος αυτός φυσικά δεν έμεινε για πολύ στην κορυφή…
Όπως είναι πια ξεκάθαρο, οι κατατακτήριες εδώ δίνουν εν πολλοίς τον νικητή, οπότε αύριο το απόγευμα έχει μεγάλη σημασία… Εκτός βέβαια αν η βροχή κάνει την εμφάνισή της όπως αναμένεται!
Στην πρώτη προσπάθεια με την σκληρή γόμα ο Leclerc κατάφερε να κάνει ένα πολύ γρήγορο γύρο, να ανέβει στην πρώτη θέση και να θέσει έναν χρόνο στο 1:15:972. Περιμένουμε βελτιώσεις έως και δυο δευτερόλεπτα μέχρι το τέλος. Αυτό επιβεβαίωσε άμεσα ο Verstappen μειώνοντας 8.5 δέκατα στα επόμενα λεπτά. Από κοντά του βρισκόταν και πάλι ο Norris, ο οποίος αν και ακόμη παραμένει άρρωστος με αμυγδαλίτιδα, δείχνει εξαιρετικά γρήγορος σε μία τόσο απαιτητική πίστα.
Μεγάλο ζητούμενο φυσικά σε μία τέτοια πίστα είναι να μην υπάρχει κάποιο σοβαρό ατύχημα, που θα προκαλέσει στην ομάδα μεγάλη ζημιά, τόσο οικονομικά όσο και από άποψη δουλειάς.
Πολύ γρήγορα ο Perez κατέβασε αλλά 8.5 δέκατα και βρέθηκε ένα χιλιοστό μόλις πάνω από το 1:14. Η πίστα δείχνει να βελτιώνεται πάρα πολύ γρήγορα και οι χρόνοι αναμένεται να πέσουν πάρα πάρα πολύ…
Η Ferrari συνέχιζε να έχει το αντίθετο πρόγραμμα από όλες τις ομάδες και αφού δοκίμασε τη μέση γόμα στο FP1, στο FP2 ήρθε η ώρα για την σκληρή γόμα με το Leclerc να κάνει έναν απίστευτα γρήγορο γύρο και να βρίσκεται μόλις δυόμιση δέκατα πίσω από την πρώτη θέση. Υπενθυμίζουμε ότι αυτός ο χρόνος έγινε με την σκληρή και πιο αργή γόμα.
Μια ασυνήθιστη στιγμή μας προσέφερε ο Vettel, με τον Γερμανό να κάνει drift σε μία παρολίγον επαφή του με τις μπαριέρες και να αποφεύγει ένα σοβαρό ατύχημα. Οι ικανότητες του Γερμανού ξεχώρισαν εδώ σε συνδυασμό με την εμπειρία του, καθώς απέτρεψαν ένα φαινομενικά σίγουρα ατύχημα!
Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ο Daniel Ricciardo είχε μία έξοδο και βρήκε με δύναμη στα προστατευτικά τοιχώματα. Έτσι υψώθηκε η κόκκινη σημαία και η δράση μπήκε σε παύση. Άσχημο χάσιμο για τον Αυστραλό που δεν μπόρεσε να «σώσει» ότι πρόλαβε λίγα λεπτά πριν ο Vettel στο ίδιο σημείο! Εντύπωση προκάλεσε για λίγο η ερώτηση του μηχανικού του Daniel που ρώτησε για την κατάσταση του μονοθεσίου, χωρίς να έχει ενημερωθεί για την κατάσταση της υγείας του Αυστραλού. Η ενόχληση του ήταν εμφανής στην απάντησή του, κάτι που προσπάθησε αργότερα να μπαλώσει ο μηχανικός του…
Ricciardo emerges from the cockpit after radioing his McLaren team to say that he’s unhurt#MonacoGP #F1 pic.twitter.com/d2lJ1X0q0t
— Formula 1 (@F1) May 27, 2022
Χωρίς γύρους συνέχιζε ο Bottas, με το μονοθέσιο του να παραμένει καθηλωμένο στα pits… Κακή συγκυρία για τον Φινλανδό, με την Alfa Romeo να έχει δυνατότητες για ένα καλό αποτέλεσμα αύριο εδώ!
Η επανεκκίνηση του FP2 βρήκε τον Bottas να κάνει τους πρώτους του γύρους, κάτι που χρειαζόταν ώστε να βρει ρυθμό. Όλες οι ομάδες φόρεσαν στα μονοθέσια τους την κόκκινη μαλακή γόμα, κάτι που έφερε ξανά τον Perez στην κορυφή, αλλά με έναν πολύ καλύτερο χρόνο. Έτσι πια ο πήχης τέθηκε στο 1:13:324! Η βελτίωση ήρθε τους επόμενους γύρους από τον Μονεγάσκο και την Ferrari, που κατέλαβαν εκ νέου την κορυφή.
Και ενώ είχε περάσει μόλις το πρώτο μισάωρο οι χρόνοι ήταν ήδη έτοιμοι να φτάσουν στο 1:12.
Λίγο καλύτερη εικόνα άρχισε να δείχνει στα δεύτερα αυτά δοκιμαστικά η Alpine, με τον Alonso να βρίσκεται στα 8 δέκατα από την κορυφή με τη μαλακή γόμα. Επίσης καλύτερα πήγαινε και ο Magnussen, ευρισκόμενος στην πρώτη εξάδα.
Οι χρόνοι ήταν καταιγιστικοί και με έναν απίστευτο γύρο ο Leclerc έφτασε στο 1:12:764, 3 δέκατα πάνω από τον Max… Αν μη τι άλλο η Ferrari δείχνει να επιβεβαιώνει το ότι της ταιριάζει πολύ αυτή η πίστα! Ο Μονεγάσκος συνέχισε να γράφει καταιγιστικούς γύρους και κατέβαζε ο ίδιος τους χρόνους του. Ταυτόχρονα ο Norris έβαζε ξανά την McLaren στην τετράδα και μάλιστα με πολύ πειστικές προσπάθειες.
Ο Verstappen έκανε νέες προσπάθειες, όμως για εκεί τουλάχιστον την στιγμή ο χρόνος του Leclerc έμοιαζε… άπιαστος! Η πιο κοντινή προσπάθεια, ήταν αυτή του Sainz, που τον έφερε και στη δεύτερη θέση, με τη διαφορά ωστόσο να εκτείνεται στα 221 χιλιοστά.
Με όλους τους οδηγούς να πιέζουν στο μέγιστο, οι Norris και Russell ενημέρωσαν τις ομάδες τους ότι είχαν και οι δύο επαφή με τον τοίχο και γι’ αυτό πέρασαν εσπευσμένα στα pits.
Η Ferrari συνέχισε να κινείται σε έναν δικό της ρυθμό και έτσι φαίνεται ότι ο Verstappen για να πετύχει κάτι καλό αύριο θα πρέπει να κάνει έναν πολύ “ιδιαίτερο” γύρο… Επίσης η Mercedes δεν θα είναι σε καμιά περίπτωση σε θέση να επαναλάβει υπό κανονικές συνθήκες τα αποτελέσματα της Βαρκελώνης με τον Hamilton ειδικά να δυσκολεύεται αρκετά και να μένει σχεδόν 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον team mate του.
Τα τελευταία λεπτά οι οδηγοί ήταν λίγο πιο επιφυλακτικοί με τις προσπάθειές τους, καθώς ένα λάθος τώρα θα στοίχιζε πολλές ώρες δουλειάς για την υπόλοιπη μέρα. Γι’ αυτό και πολλές ομάδες τελείωσαν το FP2 με προσομοιώσεις αγώνα.
Την πρώτη θέση κατέλαβε ο Leclerc, με τους Sainz και Perez να ακολουθούν. Πίσω τους βρέθηκαν οι Verstappen Norris και Russell στις θέσεις 4,5 και 6 αντίστοιχα. Τις θέσεις 7 και 8 κατέλαβαν οι Gasly και Alonso, με τον Vettel να ακολουθεί 9ος. Την πρώτη δεκάδα έκλεισε ο Tsunoda με την 2η Alpha Tauri. Παρόμοια αποτελέσματα σε μεγάλο βαθμό με το FP1, κάτι που αν μη τι άλλο δηλώνει μια δυναμική που υπάρχει για την πρώτη δεκάδα.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!