Ο Daniel Ricciardo έθεσε τη Red Bull στην κορυφή των χρόνων κατά τη διάρκεια της απογευματινής περιόδου δοκιμαστικών την Πέμπτη για το Grand Prix του Μονακό, άνετα πιο γρήγορα από όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.
Ο Ricciardo, που τρέχει με τον αναβαθμισμένο κινητήρα της Renault, έκανε ένα χρόνο 1: 14.607 με το Ultra Soft ελαστικό, έξι δέκατα πιο γρήγορα από ό, τι η Mercedes του Lewis Hamilton.
Ο Hamilton πήγε να βελτιωθεί με τα μωβ ελαστικά, αλλά βγήκε ανοιχτά στο Nouvelle Chicane, που σημαίνει ότι ο καλύτερος χρόνος του ήταν με τα Super Softs. Ο Nico Rosberg τερμάτισε σχεδόν τρία δέκατα πιο πίσω, με τον Max Verstappen, να χρησιμοποιεί την παλαιότερη προδιαγραφών κινητήρια μονάδα της Renault όπου έκανε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο.
Η Toro Rosso ακολούθησε στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα, με τον Kvyat και πάλι μπροστά από τον Carlos Sainz Jr.
Ο Kimi Räikkönen αυτή τη φορά ήταν ο ταχύτερος της Ferrari στην έβδομη, δύο θέσεις πάνω από τον Sebastian Vettel, ο οποίος δύο φορές ακούμπησε τις μπαριέρες – στη Mirabeau και στην Sainte Devote. Ο Sergio Pérez χωρίσει το ζευγάρι της Ferrari στη Force India του, ενώ ο Jenson Button της McLaren-Honda, ανέκαμψε από το FP1 για να βρεθεί μέσα στις 10 πρώτες θέσεις.
Οι Nico Hulkenberg και Fernando Alonso ήταν ακριβώς πίσω από τους συμπαίκτες τους στην 11η και 12η αντίστοιχα, περίπου δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον ταχύτερο ρυθμό.
Η Haas και Williams κατέλαβαν τις επόμενες τέσσερις θέσεις, με τον Esteban Gutiérrez μπροστά από τον Bottas, και τον Romain Grosjean μπροστά από τον Massa. Ο Grosjean έχασε το μεγαλύτερο μέρος της περιόδου, αφού έχασε τον έλεγχο στην έξοδο του τούνελ, ολισθαίνοντας προς τον τοίχο και προκαλώντας σοβαρές ζημιές στη δεξιά πλευρά της VF-16 του.
Ο Haryanto υπέστη ένα παρόμοιο περιστατικό, ενώ ο Kevin Magnussen ήταν ένας ακόμα που χτύπησε τις μπαριέρες όπως ο ίδιος είχε υποστροφή στη τελική στροφή, Antony Noghès. Ο Magnussen κατέληξε 17ος, δύο θέσεις πάνω από τον team-mate του Jolyon Palmer, ο οποίος έχασε την πρώτη ώρα της περιόδους, όπως μηχανικοί εργάζονταν για επισκευές μετά από το ατύχημά του σοτ FP1. Ο Ericsson και ο Felipe Nasr στριμώξαν τον Palmer με τις Sauber τους, όπως οι προαναφερθείς Haryanto και Pascal Wehrlein ήταν στο τέλος για την ομάδα της Manor.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!