Από την αρχή της διαδικασίας αρκετοί οδηγοί εμφανίστηκαν στην πίστα, χωρίς όμως να κάνουν γρήγορη προσπάθεια. Ορισμένοι επέλεξαν Super Soft, άλλοι Soft, ενώ οι Hamilton και Magnussen επέλεξαν την νέα γόμα Ultra Soft.
Από νωρίς οι Mercedes έκαναν γρήγορους γύρους με Ultra κοντά στο 1.20. Ωστόσο, γύρο με τον γύρο έριξαν στο 1.18. Οι επόμενοι που προσπάθησαν για γρήγορο γύρο ήταν οι Massa(Ultra) και Kvyat(Soft).
Ήδη από το πρώτο τέταρτο κατέβηκε ο χρόνος του περσινού FP1.
Μισή ώρα μετά την έναρξη της διαδικασίας, ενεργοποιήθηκε Virtual Safety Car, καθώς ο Felipe Massa γλίστρησε και έπεσε πάνω στις μπαριέρες.
Εντελώς διαφορετικές στρατηγικές ακόμα και εντός των ομάδων. Περίπου 45 λεπτά πριν την λήξη, στην κορυφή ανέβηκαν οι δύο Mercedes μπροστά από τις Red Bull. Με την μαλακή ο Vettel ήταν στην 5η θέση.
Μισή ώρα πριν το τέλος, ο Vettel ήταν 8 δέκατα πιο αργός από τις Mercedes με την Ultra. Στη συνέχεια, ενεργοποιήθηκε ξανά Virtual Safety Car, καθώς το μονοθέσιο του Gutierrez σταμάτησε μέσα στην πίστα.
Ο Vettel βρήκε ακόμη 4 δέκατα. Τρίτη φορά για σήμερα το πρωί ενεργοποίηση Virtual Safety Car, αφού η Renault του Palmer συγκρούστηκε με τις μπαριέρες.
Στα τελευταία δέκα λεπτά, ο Nasr είχε μια μικρή έξοδο στη St. Devote, ωστόσο γλίτωσε τα χειρότερα. Το ίδιο συνέβη και με τον Kvyat μερικά λεπτά μετά. Κλατάρισμα για τον Nico Rosberg τα τελευταία λεπτά. Η διαδικασία τελείωσε με κόκκινη σημαία λόγω του συμβάντος του Rosberg.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!