H στήλη της αξιολόγησης συνεχίζεται για 3η συνεχόμενη σεζόν μέσω του F1fan.gr. Η κρίση είναι ατομική και φυσικά τίθεται προς συζήτηση με τους αναγνώστες. Στο Μονακό ο Hamilton πήρε την πρώτη του φετινή νίκη, ο Ricciardo επιβεβαίωσε την άνοδο της Red Bull και ο Perez έδειξε ότι η Force India μπορεί να γίνει φαβορί για την 5η θέση.
Φέτος δεν θα δίνεται βαθμολογία σε όποιους δεν μπόρεσαν για κάποιο λόγο να τερματίσουν. Τέλος, θα δίνεται έμφαση στους οδηγούς που τερμάτισαν στις πιο πάνω θέσεις.
Mercedes[8,5] : Με τη φοβερή στρατηγική στον Hamilton και με το λάθος της Red Bull πήρε μια νίκη που φαινόταν δύσκολη.
L.Hamilton[9] : Ο πρωταθλητής επέστρεψε, οδήγησε σε στενό σχεδόν οδόστρωμα με wet, η τύχη τον ευνόησε (pit-stop Ricciardo) και έφτασε στην νίκη.
N.Rosberg[6,5] : Ανεξάρτητα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε, δυσκολεύτηκε απέναντι σε σαφώς χειρότερα μονοθέσια.
Ferrari [7] : Πολλά λόγια και λίγες πράξεις. Φαίνεται να την έχει ξεπεράσει και η Red Bull.
S.Vettel[7,5] : O Γερμανός τερμάτισε στη θέση που ξεκίνησε και ουσιαστικά δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει την Force India του Perez.
K.Raikkonen[-] : Απογοητευτικό σαββατοκύριακο για τον Iceman.
Williams [6] : Ξανά ταχύτερο pit-stop, πολύ αργοί στην πίστα.
F.Massa [7] : Παρέμεινε ο μοναδικός οδηγός με 6 στις 6 παρουσίες στους βαθμούς.
V.Bottas[6,5] : Ο Φινλανδός περιορίστηκε σε μάχες εκτός βαθμών. Είναι η πρώτη φορά που δεν βαθμολογήθηκε φέτος.
Red Bull[5] : Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα έκαναν χαλάστρα στην νίκη του Ricciardo.
D.Ricciardo[9] : Μπορεί να μην κέρδισε, ωστόσο ήταν απολαυστικός συνολικά στο Μονακό.
Μ.Verstappen [-] :Όταν κάνεις το ίδιο λάθος δύο φορές, εκτίθεσαι και κατά κάποιον τρόπο απομυθοποιείσαι.
Force India[10] : Κρατούν σταθερά χαμηλούς τόνους και σε ειδικές περιπτώσεις δείχνουν τι μπορούν να κάνουν. Πήραν 23 βαθμούς στο Μονακό και πάνε να γίνουν best of the rest.
N.Hulkenberg [8] : Καλές κατατακτήριες και καλός αγώνας για τον Γερμανό που στον τελευταίο γύρο έπιασε στον ύπνο και τον Rosberg και εμάς.
S.Perez[10] : Το έχει ξανακάνει ο Μεξικανός. Δεν απειλήθηκε από τον Vettel και δεν έχανε ιδιαίτερα από τους δύο πρωτοπόρους. Δίκαιο βάθρο στο Μονακό.
Renault[-] : Απελπιστικά κακό σασί με μοναδική ελπίδα έναν κινητήρα που δείχνει βελτιωμένος.
K.Magnussen[-] : Πέρασε στο Q2, και παρότι εγκατέλειψε στον αγώνα έδωσε σημαντικές μάχες και διασώθηκε από το συνολικό ναυάγιο της Renault
J.Palmer[-]: Σε κάθε αγώνα προσπαθεί να πείσει και τους πιο δύσπιστους ότι δεν κάνει για την Formula 1.
Toro Rosso[7,5] : Προφανώς οι 4 βαθμοί είναι ελάχιστοι σε ένα σαββατοκύριακο που έμοιαζε να είναι τρίτη ή τέταρτη δύναμη στο grid.
D.Kvyat [-] :Ευθύνεται για το συμβάν με τον Magnussen. Έχει χάσει την ψυχραιμία του μετά τον υποβιβασμό στην Toro Rosso.
C.Sainz[7,5] : Δεν ευνοήθηκε από τις καταστάσεις μέσα στον αγώνα και περιορίστηκε στην 8η θέση.
Sauber[-] : Μέσα σε όλα τα προβλήματα έχει να αντιμετωπίσει και τους εγωισμούς των οδηγών.
F.Nasr[-] : Αρνήθηκε να δώσει την θέση του στον Ericsson.
M.Ericsson [-] : Μέσα στην σύγχυση που δημιουργήθηκε πήγε να προσπεράσει σε λάθος σημείο τον Nasr.
McLaren[9] : Ευνοήθηκαν από την πίστα, σε κάθε περίπτωση όμως έκαναν έναν πολύ καλό αγώνα και πήραν σημαντικούς βαθμούς.
F.Alonso [8,5]: Σημαντικό κατόρθωμα ότι κράτησε τον Rosberg για τόσους πολλούς γύρους πίσω του.
J.Button[7,5] : Πρόσφερε ακόμη δύο σημαντικούς βαθμούς στην ομάδα του.
Manor[6] : Οι μπλε σημαίες που δέχθηκαν νωρίς περιόρισαν κάποιες πιθανότητες για καλό αποτέλεσμα.
P.Wehrlein[6] : Παρά την καλή στρατηγική της ομάδας του, έμπλεξε στη συνέχεια με τα προπορευόμενα μονοθέσια και δέχθηκε πολλά δευτερόλεπτα ποινή. Κράτησε σε όλο τον αγώνα πίσω του τον Grosjean.
R.Ηaryanto[6] : Άχαρος ο ρόλος του, καθώς συνέχεια έπρεπε να πατάει στο βρεγμένο για να του ρίχνουν οι υπόλοιποι γύρος. Κέρδισε τον Wehrlein το Σάββατο.
Haas[6,5] : Μετά τις επιτυχίες των πρώτων αγώνων, αρχίζει να “ξεφουσκώνει”.
R.Grosjean[5,5] : Άτυχος στην αρχή με τον Raikkonen και στη συνέχεια έφαγε όλο του τον αγώνα πίσω από τον Wehrlein.
E.Gutierrez[7] : Δεν έκανε κακό αγώνα ο Μεξικανός. Αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με την Ultrasoft
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!