Ο Daniel Ricciardo πήρε την Pole Position για το Grand Prix του Μονακό ενώ ο teammate του στη Red Bull, ο Max Verstappen, ήταν τελευταίος.
Ο Ricciardo ήταν ταχύτερος και στα δύο πρώτα στάδια των προκριματικών πριν κάνει το 1:10.810δ στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3 για να πάρει την πρώτη θέση, με τον Verstappen να μην μπορεί να συμμετέχει λόγο της ζημιάς που υπέστη από το ατύχημα του στη περιοχή της πισίνας στο τρίτη περίοδο δοκιμαστικών που ανάγκασε την ομάδα να προβεί σε αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων.
Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, απείλησε για λίγο τη θέση του Ricciardo με τον ταχύτερο πρώτο τομέα στην τελευταία προσπάθειά του, αλλά έχασε χρόνο αργότερα στον γύρο και κατέληξε τρίτος πίσω από τον οδηγό της Ferrari Sebastian Vettel.
Ο Ricciardo, εν τω μεταξύ, φαινόταν να πηγαίνει προς περεταίρω βελτίωση, αλλά έχασε χρόνο στον τελικό τομέα και κατέληξε σε ένα γύρο 0.036δ πιο αργό από την πρώτη του προσπάθεια. Αυτή είναι η μόλις η δεύτερη pole του Ricciardo στη Formula 1, δύο χρόνια μετά την πρώτη του στην ίδια πίστα.
Ο Kimi Raikkonen ήταν ο τέταρτος ταχύτερος, μόλις 0.034δ πιο αργός από τον Hamilton, με τη δεύτερη Mercedes του Valtteri Bottas στην πέμπτη θέση.
Από τους οδηγούς του Q3, μόνο οι οδηγοί της Mercedes επιχείρησαν μια εναλλακτική στρατηγική χρησιμοποιώντας τα ultrasoft για τις πρώτες τους προσπάθειες στο Q2. Αλλά ούτε ο Hamilton ούτε ο Bottas ήταν αρκετά γρήγοροι και έπρεπε να τρέξουν και πάλι στα hypersofts, που σημαίνει ότι όλοι οι οδηγοί στην κορυφαία δεκάδα θα ξεκινήσουν με το πιο μαλακό ελαστικό της Pirelli.
Ο Esteban Ocon κέρδισε τη μάχη για το καλύτερο των υπόλοιπων στην έκτη θέση, με μόλις 0.160δ να καλύπτει τη δεύτερη πεντάδα στο Q3.
Ο Fernando Alonso της McLaren, ο Carlos Sainz της Renault, ο Sergio Perez της Force India και ο Pierre Gasly της Toro Rosso, ολοκλήρωσαν την κορυφαία δεκάδα.
Ο τελευταίος γύρος του Nico Hulkenberg στο Q2 δεν ήταν αρκετά καλός για να τον περάσει στην κορυφαία 10αδα, όντας ένα δέκατο πίσω από τον Gasly.
Ο Stoffel Vandoorne της McLaren ήταν κάτω στη 12η, ενώ είχε την έκτη θέση στις πρώτες προσπάθειες καθώς δε μπόρεσε να βελτιώσει με το δεύτερο σετ ελαστικών του – ενδεχομένως ως αποτέλεσμα ενός μικρού προβλήματος με το αυτοκίνητο.
Ο οδηγός του Williams Sergey Sirotkin και ο Charles Leclerc της Sauber ήταν όγδοος και ένατος στο Q1, αλλά κατέληξαν 13ος και 14ος τελικά παρά τις μικρές βελτιώσεις στο δεύτερο στάδιο των προκριματικών.
Ο Romain Grosjean ήταν 15ος για την Haas, μόλις 0,014δ πιο αργός από τον Leclerc, καθώς η ομάδα συνέχισε να δυσκολεύεται.
Ο οδηγός της Toro Rosso, Brendon Hartley, ήταν ο ταχύτερος από αυτούς που έπρεπε να αποκλειστούν στο πρώτο τμήμα στην 16η θέση. Η πρώτη του προσπάθεια δεν ήταν αρκετά γρήγορη για να αποφευχθεί η ζώνη αποκλεισμού, και ήταν ικανός μόνο να κάνει μια βελτίωση των 0.224δ στο δεύτερο σετ του. Μια κίτρινη σημαία στη Ste Devote, λόγω του μπλοκαρίσματος τροχών του Leclerc, σήμαινε ότι δεν θα μπορούσε να κάνει μια τελική προσπάθεια για να περάσει στην 15αδα.
Ο Marcus Ericsson της Sauber ήταν 17ος μπροστά από την Williams του Lance Stroll, με το δύσκολο Σαββατοκύριακο του Kevin Magnussen να συνεχίζεται με την 19η και τελευταία θέση από αυτούς που έτρεξαν μπροστά μόνο από τον Verstappen.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!