Ταχύτερος στο FP3 ήταν ο George Russell με την Mercedes με τον teammate του Hamilton να ακολουθεί στην 2η θέση. Red Bull και Ferraris αναζητούσαν τον ρυθμό ενόψει των κατατακτήριων.
Στην διαδικασία πριν τις κατατακτήριες ομάδες και οδηγοί δοκίμασαν ελαστικά και set up με στόχο να δουν που θα βρίσκονται ενόψει του Grand Prix στο Μεξικό την Κυριακή. Από την Παρασκευή κιόλας Ferrari και Red Bull έψαχναν τα όρια στα μονοθέσια τους με τον Charles Leclerc να έρχεται σε επαφή με τον τοίχο και να καταστρέφει το πίσω μέρος της Ferrari.
Ο Sergio Perez αναζητούσε κάτι καλύτερο στον εντός έδρα αγώνα για εκείνον με την ομάδα του να έχει ήδη κατακτήσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η Παρασκευή έδειξε ότι η Mercedes ήταν ταχύτερη στις πιο αργές στροφές και αναζητούσε ρυθμό στις ευθείες.
Στο midfield η Alpine κρατούσε τα ηνία αναζητώντας ένα καλό αποτέλεσμα για την συνέχεια του σαββατοκύριακου. Ποινή 5 θέσεων δέχθηκε ο Kevin Magnussen για την 6η αλλαγή κινητήρα στην σεζόν.
Main character energy 🌟
The home crowd are showing Checo a lot of love ❤️#MexicoGP #F1 @SChecoPerez pic.twitter.com/i0ES3WDzOI
— Formula 1 (@F1) October 29, 2022
Η ροή των ελεύθερων δοκιμών
Πρώτος στην πίστα βγήκε ο Valtteri Bottas με την Alfa Romeo όπου έβαλε την μεσαία γόμα ενώ λίγο αργότερα εμφανίστηκαν και τα υπόλοιπα μονοθέσια στην πίστα. Προβλήματα ανέφερε ο teammate του Φιλανδού Zhou προτού βγει στην πίστα.
Οι οδηγοί ήταν φανερό ότι θα ολοκλήρωναν κάποιους γύρους με την μαλακή γόμα και ίσως μερικούς γύρους με την μεσαία γόμα. Ο Sainz είχε κάποια θέματα με τα φρένα του εχθές όπως ανέφερε στην ενδοεπικοινωνία με την Ferrari να τα έχει λύσει.
Ταχύτερες στα πρώτα 10 λεπτά ήταν οι Ferraris, ενώ 1 λεπτό αργότερα ο Perez μπήκε ανάμεσα τους. Ο χρόνος του Russell έφερε την Mercedes στην κορυφή με την μαλακή γόμα.
Η McLaren ήταν από τις ομάδες που έβαλαν την μεσαία γόμα και στα δύο μονοθέσια με τα στατιστικά να έδειχναν ότι είχαν αρκετά καύσιμα. Λίγο αργότερα ο Hamilton είχε μία μικρή έξοδο ενώ βρισκόταν σε ρυθμό κατατακτήριων.
Στα 15 λεπτά της περιόδου ο Schumacher είχε μία περιστροφή αφού πάτησε στο kerb, χωρίς όμως να τραυματίσει την Haas και έτσι επέστρεψε στο γκαράζ.
Big spin for Mick Schumacher at Turn 11 😵
The German has got going again and returned to the pits #MexicoGP #F1 pic.twitter.com/P5PjAehAQv
— Formula 1 (@F1) October 29, 2022
Αρκετά πίσω ρυθμό ήταν οι Alpha Tauris και Williams στα πρώτα 20 λεπτά. Μέχρι εκείνη την στιγμή ο Verstappen είχε σημειώσει τον 1ο χρόνο με την μαλακή γόμα.
Μισή ώρα μετά από την έναρξη της περιόδου η Red Bull ήταν ταχύτερη με τον Verstappen και οι δύο Ferraris κινούταν στο 4-5 όπου θα έβγαιναν και πάλι στην πίστα για μία καλύτερη προσπάθεια. Από την άλλη ο Russell έδειχνε γρήγορος, με τον Hamilton να βρισκόταν σε stint κατατακτήριων.
*Ο Tsunoda ανέφερε και πάλι προβλήματα με τα φρένα: Όπως και στην Ιαπωνία έτσι και εδώ ο Tsunoda ανέφερε έντονα προβλήματα με τα φρένα. Στις μεγάλες ευθείες είδαμε το μονοθέσιο να μπλοκάρει κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος με τους τροχούς να μην αντιδρούν και τον Tsunoda να βγαίνει εκτός πίστας. Από τα πρώτα στοιχεία το πρόβλημα βρισκόταν στο ξεκίνημα του φρεναρίσματος με το μπροστινό σύστημα να κοκαλώνει και ο οδηγός να μην μπορεί να αντιδράσει.
Σε κακή ημέρα ήταν ο Schumacher πραγματοποιώντας απανωτά λάθη ύστερα από αρκετά περάσματα επάνω από τα kerbs. Από την άλλη πλευρά η Alfa Romeo που είχε προβλήματα προσπαθούσε να τα λύσει με όσο το δυνατόν περισσότερους γύρους.
Zhou και Bottas είχαν σημειώσει τους περισσότερους γύρους συλλέγοντας πληροφορίες για την συνέχεια. 20 λεπτά πριν το τέλος οι Russell, Hamilton ήταν στην κορυφή με την μαλακή γόμα και είχαν διαφορά 0,7δ. από την 3η θέση.
Ένα ακόμα δεδομένο που είδαμε στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμούς ήταν οι άνεμοι όπου άλλαζαν συνεχώς κατεύθυνση όπου φάνηκε στον γρήγορο γύρο του Russell.
Πρόβλημα ανέφερε ο Verstappen 15 λεπτά πριν το τέλος. Την ίδια στιγμή οι οδηγοί άρχισαν να πιέζουν για έναν γρήγορο γύρο. Αρκετά πίσω είχαν μείνει Haas και Aston Martin διότι έψαχναν ακόμη το set up του μονοθέσιου.
Καθόλου χαρούμενος με το μονοθέσιο ήταν ο Gasly όπου βρισκόταν εκτός ρυθμού σε όλη την διαδικασία. 5 λεπτά πριν το τέλος οι Ferraris προσπάθησαν να κάνουν έναν καλό ταχύτερο γύρο όμως παρέμειναν στο 4-6 μετά τις πρώτες προσπάθειες.
Η καρό σημαία είχε πέσει στις 21:00 και ταχύτερος όλων ήταν ο Russell με τον 2ο χρόνο να σημειώνει ο Hamilton με την Mercedes. Στο 3-5 βρέθηκαν οι Red Bull ενώ στο 4-6 ολοκλήρωσαν την διαδικασία οι Ferraris.
Ahead of qualifying it's George Russell in the box seat 👏#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/v9bpOqyJxV
— Formula 1 (@F1) October 29, 2022
Τα αποτελέσματα του FP3
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!