Ίδια και απαράλαχτη με αυτήν της 1ης περιόδου έμεινε η πρώτη τριάδα στην 2η περίοδο δοκιμών, με τον Max Verstappen να είναι ξανά ο ταχύτερος με χρόνο 1:16.720. Ο Daniel Ricciardo ήταν κατά 0.153δ αργότερος του teammate του, ενώ Carlos Sainz πρωταγωνίστησε και πάλι αφού βρέθηκε στην 3η θέση, αν και ήταν λίγο πάνω από 1 δευτερόλεπτο αργότερος από τον πρωτοπόρο της διαδικασίας.
Αμέσως στην πίστα βγήκε για προφανείς λόγους ο Gasly, αρχικά για τον γύρο εγκατάστασης. Από νωρίς βγήκαν και οι Ferrari με τα supersoft ελαστικά για πρώτη φορά μέχρι τώρα στο GP. Η Red Bull ξεκίνησε και αυτή τους γρήγορους γύρους της, ανεβαίνοντας από νωρίς στην κορυφή των χρόνων, όπου και έμειναν μέχρι το τέλος.
Μετά από μισή ώρα στη δεύτερη περίοδο, η Ferrari άλλαξε σε hypersoft για να ξεκινήσει την προσομοίωση κατατακτηρίων. Όμως, τόσο ο Vettel όσο και ο Raikkonen είχαν προβλήματα στους πρώτους τους γρήγορους γύρους με αυτήν τη γόμα. Ο πρώτος μπλόκαρε τους τροχούς του στη Foro Sol ενώ ο δεύτερος στην στροφή 1.
Ο Hartley έκανε τον έκτο ταχύτερο χρόνο, τρέχοντας με τις νέες αναβαθμίσεις τις Toro Rosso – αναθεωρημένη εμπρόσθια πτέρυγα και πάτωμα. Από την άλλη, ο Gasly έμεινε στη 14η έχοντας δεχτεί ποινή 15 θέσεων στο grid αφού επέστρεψε σε ένα παλιό spec του κινητήρα της Honda.
Αρκετοί ήταν οι οδηγοί που εκτέλεσαν διαδρομές με βαρύ φορτίο καυσίμου, με τους οδηγούς της Mercedes να συμπληρώνουν 40 γύρους και αυτούς της Ferrari 42.
Η περίοδος ολοκληρώθηκε με ένα πρόβλημα στο μονοθέσιο του Max Verstappen, όπου από τα replay φάνηκε για απώλεια ισχύος. Ο Ολλανδός πάρκαρε το μονοθέσιο του εκτός πίστας άμεσα χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!