Η πιο γνωστή στροφή είναι η γρήγορη και μεγάλη δεξιά στροφή που ονομάζεται Peraltada (η τελευταία στροφή πριν την ευθεία των pit), αλλά μόνο το μισό του αρχικού προφίλ έχει διατηρηθεί, για λόγους ασφαλείας. Το πρώτο μισό της αρχικής Peraltada έχει πλέον αντικατασταθεί με το τεχνικό τμήμα του γηπέδου, παρόμοια με το Hockenheim.
Η πίστα έχει το μεγαλύτερο υψόμετρο από κάθε άλλη στη Formula1 από όλο το χρόνο: αυτό επηρεάζει τόσο την αεροδυναμική (όπως οι μηχανικοί πρέπει να θέσουν περισσότερη κλίση στη πτέρυγα για να πάρουν το ίδιο αποτέλεσμα στο λεπτό αέρα), καθώς και στην τελική ταχύτητα. Τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα αναμένεται να ξεπεράσουν τα 330χλμ/ω στην ευθεία των 1,3 χιλιομέτρων.
Ακραία καιρικά φαινόμενα πλήττουν σήμερα μεγάλο μέρος της Βόρειας Αμερικής. Αυτό καθιστά την πρόγνωση του καιρού αβέβαιη κατά τις επόμενες ημέρες, με μια ισχυρή πιθανότητα δυσμενών συνθηκών στον απόηχο του τυφώνα Patricia.
Η αναμενόμενη διαφορά απόδοσης μεταξύ των δύο συνθέσεων ελαστικών: είναι 1,3 δευτερόλεπτα ανά γύρο (κατ ‘εκτίμηση).
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!