Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον Kimi Räikkönen για την Pole Position για το Grand Prix της Μαλαισίας, ενώ ο αντίπαλος του για τον τίτλο Sebastian Vettel είχε προβλήματα με τον κινητήρα του που τον εμπόδισαν να θέσει χρόνο και αποκλείστηκε από το Q1.
Η Mercedes δυσκολεύτηκε να κάνει το αναβαθμισμένο F1 αυτοκίνητό της να δουλέψει σωστά καθ ‘όλη τη διάρκεια των δοκιμαστικών στη πίστα της Sepang, αλλά τα κατάφερε εγκαίρως για να μπορέσει ο Hamilton να κάνει τη δουλειά στα προκριματικά.
Ο πρώτος γύρος του Hamilton στο Q3 αποδείχθηκε αρκετά ικανοποιητικός στο τέλος, καθώς ο Raikkonen – ο οποίος ήταν ο ταχύτερος στο Q2 – ήταν μόλις 0,045 δευτερόλεπτα αργότερος μετά το κλείδωμα των τροχών του στην τελική στροφή.
Η δεύτερη Mercedes του Valtteri Bottas δεν ήταν τόσο άνετη όσο του Hamilton στα προκριματικά, δυσκολευόμενος ιδιαίτερα στο δεύτερο τομέα. Ο Bottas κατέληξε μόνο πέμπτος ταχύτερος, πίσω από τις δύο Red Bull.
Ο Max Verstappen χώρισε τους Raikkonen και Hamilton στο Q2, αλλά υποχώρησε στο Q3, καταλήγοντας τρίτος γρηγορότερος, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μακριά από την pole. Ο συμπαίκτης του Daniel Ricciardo ήταν μόλις μισό δέκατο πιο πίσω στην τέταρτη.
Ο Vettel θα έπρεπε να ήταν στη μάχη για την pole, έχοντας θέσει το ρυθμό την Παρασκευή, αλλά η Ferrari του αντιμετώπισε πρόβλημα κινητήρα στην τελική περίοδο δοκιμαστικών, οπότε η Ferrari εργάστηκε στο χρονικό διάλειμμα μεταξύ των περιόδων για να αλλάξει τον κινητήρα του. Βγήκε στη πίστα για πρώτη φορά στο Q1, αλλά ανέφερε απώλεια ισχύος, την οποία χαρακτήρισε σαν αίσθηση “σαν να μην έχω turbo”, όπου δεν μπορούσε να επιδιορθώσει με τις αλλαγές στο διακόπτη που πρότεινε η ομάδα του. Έτσι ο Vettel αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pit χωρίς να θέσει χρόνο και δεν μπορούσε να επιστρέψει στην πίστα, αφήνοντας τον τελευταίο στην κατάταξη.
Ο Esteban Ocon εκμεταλλεύτηκε την απουσία του Vettel για να θέσει τον έκτο πιο γρήγορο χρόνο για την Force India, μπροστά από την McLaren-Honda του Stoffel Vandoorne, την Renault του Nico Hulkenberg, τον συμπαίκτη του στη Force India Sergio Perez και τη δεύτερη McLaren-Honda του Fernando Alonso.
Οι Felipe Massa και Jolyon Palmer έμειναν εκτός του top 10 τις τελευταίες στιγμές του Q2, καθώς οι Perez, Vandoorne και Alonso προχώρησαν με ταχύτερους γύρους. Ο Massa κατέληξε μόλις 0.024 δευτερόλεπτα μακριά από το να περάσει στην 11η θέση, μπροστά από τον Palmer, τον συμπαίκτη του στη Williams Lance Stroll – ο οποίος διαμαρτυρήθηκε για ένα κακό out-lap που δυσκόλεψε τη δεύτερη προσπάθειά του – και τις Toro Rosso των Carlos Sainz Jr και Pierre Gasly. Κανείς από τους οδηγούς της Toro Rosso δε βελτιώθηκε στη δεύτερη προσπάθειά τους στο Q2, και ο Gasly κατέληξε μόλις 0,156δ πίσω από τον Sainz για το ντεμπούτο του στην F1, αν και πήγε πιο αργά από ό, τι κατάφερε στο Q1.
Οι Romain Grosjean και Kevin Magnussen της Haas δεν κατάφεραν να περάσουν στο Q2, για περισσότερο από τα τρία δέκατα του δευτερολέπτου, καθώς οι γρηγορότεροι αντίπαλοί τους έκαναν βελτιώσεις και τους έριξαν κάτω από τη ζώνη αποκλεισμού. Ο Pascal Wehrlein εντυπωσιακά έφερε την Sauber του μέσα σε μισό δέκατο του δευτερολέπτου από το να κερδίσει τον Magnussen στην 17η θέση. Ο Marcus Ericsson ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός στη δεύτερη Sauber και ο πιο αργός από αυτούς που έθεσαν χρόνο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!