Ο Daniel Ricciardo άρπαξε τη νίκη στο Grand Prix Μαλαισίας, οδηγώντας το 1-2 της Red Bull, καθώς ο κινητήρας της Mercedes του Lewis Hamilton έσκασε, ενώ κυριαρχούσε στην κούρσα, σοβαρά ζημιώνοντας τον στη μάχη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Από την pole position, ο Hamilton οδήγησε μπροστά από τον Rosberg για τη στροφή 1. Πίσω από αυτούς, ο Vettel αγωνίστηκε με τον Verstappen στην πρώτη στροφή, αλλά χτύπησε τον Rosberg, σπάζοντας την αριστερή μπροστινή ανάρτηση του.
Αυτό επέτρεψε στον Ricciardo να περάσει ως δεύτερος, μπροστά από τον Sergio Perez της Force India, και τους Kimi Raikkonen και Verstappen ο οποίος καθυστέρησε με την αποφυγή της σύγκρουσης.
Μετά από δύο γύρους με το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Verstappen πέρασε τον Raikkonen καθώς ο αγώνας συνεχίστηκε, και στη συνέχεια άρπαξε την τρίτη από τον Perez στη στροφή 4. Ο Raikkonen ήταν πέμπτος, αλλά να είχε θέματα με τα πίσα φρένα και προειδοποιήσεις υπερθέρμανσης, μπροστά από τον Jenson Button της McLaren και τη Force India του Nico Hulkenberg. Ο Raikkonen πήρε την τέταρτη από τον Perez στη στροφή 2.
Ο Rosberg έπεσε στη 17η μετά από το γύρισμα του, αλλά γλύτωσε το κλατάρισμα στο δεξί πίσω και γρήγορα αναρριχήθηκε στη σειρά.
Επίσης, αναρρίχιση και από τη McLaren του Fernando Alonso, ο οποίος ξεκίνησε από το πίσω μέρος του grid, αρπάζοντας την ένατη από τη Haas του Romain Grosjean στη στροφή 4 στον έκτο γύρο.
Ο Grsojean αποχώρησε στην τελευταία στροφή τρεις γύρους αργότερα, μετά από μια αποτυχία των φρένων. Αυτό προκάλεσε μια δεύτερη περίοδο εικονικού αυτοκίνητου ασφαλείας, πυροδοτώντας μια αναταραχή με pitstops για τους Verstappen (για τα μαλακά ελαστικά), Perez (ο οποίος είχε μια αργή στάση) και Hulkenberg (ο οποίος αναγκάστηκε να περιμένει πίσω από τον Perez), Button, Alonso και Rosberg.
Κατά την συνέχιση, ο Hamilton ήταν επικεφαλής κατά 2δ από τους Ricciardo και Raikkonen. Ο Verstappen στην τέταρτη, παρά το pitstop του νωρίς, με την Williams του Valtteri Bottas στην πέμπτη, μπροστά από τον Carlos Sainz της Toro Rosso.
Ο Hamilton άλλαξε σε σκληρά μετά από 21 γύρους, όπως έκανε και ο Raikkonen. Ο Verstappen πέρασε στα φρένα τον Raikkonen για την τρίτη, όταν η Ferrari έμπαινε στα pit, και τώρα ήταν μέσα σε 8δ από τον του συμπαίκτη του Ricciardo με ένα pitstop στο χέρι.
Ο Riccardo πήγε για αλλαγή στον 22ο για σκληρά, που ανέβασε τον Verstappen στη κορυφή με τα μεσαία.
Μετά από πέντε γύρους, ο Verstappen άλλαξε σε σκληρά και επανήλθε στην τρίτη θέση. Ο Hamilton ανέκτησε το προβάδισμα, έχοντας 13δ από τον Ricciardo. Σε διαφορετικές στρατηγικές, ο Verstappen έπιασε τον Ricciardo στον 39ο, και πολέμησαν σε μια συναρπαστική side-by-side μονομαχία στις στροφές 5 και 6, με τον Ricciardo να κρατά τη δεύτερη θέση του.
Όπως μάχονταν, ο αγώνας γύρισε στον 41ο γύρο με το αυτοκίνητο του Hamilton να σκάει ενώ ήταν στο slipstream του Button, και έπιασε φωτιά κατά την προσέγγιση στη στροφή 1.
Η Red Bull επέλεξε να βάλει στα pit και τα δύο αυτοκίνητά της, τα οποία χώρισε στη μάχη τους. Ο Ricciardo είχε επίσης το πλεονέκτημα της με ένα σετ από φρέσκα μαλακά ελαστικά, ενώ Verstappen αναγκάστηκε να επαναχρησιμοποιήσει ένα παλιό σετ. Παρά το γεγονός αυτό, ο Verstappen έκλεισε το χάσμα στα τελευταία στάδια στο 1.1δ, αλλά υπαναχώρησε προς το τέλος.
Μετά το τετακέ του στη πρώτη στροφή, ο Rosberg ανέκτησε τη θέση του στο top 10 στον 13ο γύρο, και προχώρησε στην έκτη θέση στον 19ο.
Πέρασε τον Bottas για τη πέμπτη θέση με ένα μεγάλο lockup στην τελευταία στροφή, το οποίο κατέστρεψε το αριστερά-μπροστά σκληρό ελαστικό του που είχε μόνο 22 γύρους σε αυτά.
Άλλαξε στα σκληρά στον 32ο, με μια αργή αλλαγή στο μπροστά δεξιά, όπως έπιασε τον Raikkonen με 20 γύρους να απομένουν.
«Χρειαζόμαστε όλη τη δύναμη που μπορούμε να έχουμε», είπε ο Raikkonen, ο οποίος άκουσε πιο πριν για για διαχείριση της υβριδικής ενέργειάς του.
Μετά από αυτό που του συνέβη με την άλλη Ferrari στην πρώτη στροφή, ο Rosberg πήγε επιθετικά για να περάσει τον Raikkonen στη στροφή 2, χτυπώντας τη Ferrari σκληρά στη δεξιά πλευρά του με τους τροχούς του. Για το σκοπό αυτό, ο ίδιος έλαβε ποινή 10δ.
Ο Bottas τερμάτισε πέμπτος από την 11η θέση στο grid, τερματίζοντας μπροστά από τους Perez, Alonso και Hulkenberg.
Στην 300η εκκίνηση του Grand Prix, ο Button τερμάτισε ένατος.
Ο Jolyon Palmer της Renault, ο οποίος είπε ότι είχε χάσει ισχύ στον γύρο προθέρμανσης, έτρεξε στο top 10 για την πλειοψηφία του αγώνα, χάρη σε ένα μαραθώνιο 32-γύρων στο πρώτο stint με τα σκληρά ελαστικά. Αυτός επέμενε για να σκοράρει τον πρώτο βαθμό του, μπροστά από την Toro Rosso του Carlos Sainz Jr.
Ο Marcus Ericsson τερμάτισε στη 12η, μπροστά από τη Williams του Felipe Massa, ο οποίος δεν κατάφερε να φύγει στο γύρο προθέρμανσης, λέγοντας: «Το γκάζι δεν δουλεύει παιδιά.”
Ο Massa ξεκίνησε από το pitlane και άλλαξε σε σκληρά ελαστικά στον πρώτο γύρο. Υπέστη ένα κλατάρισμα πέντε γύρους αργότερα, καθυστερώντας τον περαιτέρω.
Η Renault του Kevin Magnussen έχασε ταχύτητα λόγω βλάβης στο αμάξωμα που έλαβε κατά την πρώτη στροφή – όταν έπεσε στο πίσω μέρος του Gutierrez και ο Kvyat έπεσε στο πίσω μέρος του Δανού – και αποσύρθηκε μετά από 18 γύρους. Ο Gutierrez υπέστη κλατάρισμα στο δεξί πίσω στον πρώτο γύρο, και ο Kvyat άλλαξε ρύγχος και τερμάτισε 14ος.
Η Manor του Pascal Wehrlein νικήσε τον Esteban Ocón για την 15η, αφού ο τελευταίος έλαβε μια ποινή 5δ για υπερβολική ταχύτητα στο pitlane.
Η Haas του Esteban Gutierrez έμεινε στη πίστα στον 42ο καθώς ο εμπρός αριστερός τροχός του αποκολλήθηκε μετά από ένα pitstop, ακριβώς μπροστά από τον Raikkonen.
Η Sauber του Felipe Nasr είχε επίσης μια εγκατάλειψη .
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!