Ο Sebastian Vettel πήρε το 5ο φετινό βραβείο Driver of the day που ψηφίζει το κοινό μέσω του f1.com. Ο Γερμανός είχε επαφή με τον Verstappen στη πρώτη στροφή στην εκκίνηση του αγώνα και έσπασε το δεξιό μέρος της αεροτομής του με αποτέλεσμα μετά το pit-stop του να πέσει στην 18η θέση. Κατάφερε να φτάσει μετά από πολλά προσπεράσματα και προσπάθεια στην 4η θέση όπου και τερμάτισε, κάνοντας “damage limitation” στην βαθμολογία του πρωταθλήματος μετά από την νίκη του Lewis Hamilton.
Είδαμε έναν δυνατό αγώνα με προσπεράσματα και εγκαταλείψεις και εννοείται πως κάποιοι οδηγοί ξεχώρισαν μετά από αυτό το Grand Prix του Καναδά.
Οι προτάσεις των συντακτών του F1fan.gr για το 7ο φετινό “The best of the rest” είναι οι εξής: Ocon, Hulkenberg, Stroll και Alonso.
Η επιλογή του Σάκη Θέου – Esteban Ocon
Ο Γάλλος πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο στην πρώτη του ολόκληρη σεζόν στην Formula 1 με την ομάδα της Force India. Ο Ocon έτρεξε για πρώτη φορά στο Grand Prix του Καναδά και πήρε τους 8 βαθμούς της 6ης θέσης ακριβώς πίσω από τον teammate του Sergio Perez. Ο Ocon δήλωσε πως είχε την ταχύτητα για να ανέβει στο βάθρο αλλά έπρεπε να περάσει τον Perez πρώτα, κάτι που δεν μπόρεσε να κάνει διότι τα προσπεράσματα όπως ξέρουμε είναι δύσκολα ακόμη και στις ευθείες. Ούτε ο Perez δεν μπόρεσε να περάσει τον Ricciardo (σαν σύγκριση κινητήρων Mercedes – Renault). Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι ο Γάλλος έχει ένα λαμπρό μέλλον μπροστά του στη Formula 1 και σίγουρα θα πρωταγωνιστήσει σύντομα!
Η επιλογή του Γιάννη Μπίτα – Nico Hulkenberg
Ο Nico Hulkenberg σε ακόμη έναν αγώνα έδειξε ότι είναι οδηγός για μεγάλη ομάδα στην F1, όπως ευελπιστεί η Renault να γίνει μετά από αρκετά χρόνια. Ο Γερμανός έδειξε την δυναμική του αρχικά με την 6η θέση στο FP3 και στην συνέχεια με την παρουσία του στο Q3. Στον αγώνα έκανε το μοναδικό του pit κατά το Virtual Safety Car, επιλογή πέρα ως πέρα σωστή. Έδειξε ταχύτερος από Haas, Williams, McLaren και τερμάτισε 8ος. Δεν ήταν απαραίτητα ευνοημένος από τις εγκαταλείψεις καθώς αυτή του Verstappen του πρόσφερε θέση. Oι εγκαταλείψεις των Massa,Kvyat,Sainz έκαναν πιο εύκολο τον αγώνα του. Συνολικά ακόμη ένα μεστό Σ/Κ με τον Jolyon Palmer να μένει στο 0 μαζί με τον Ericsson και τις McLaren.
Η επιλογή της Εβίτας Πανάγου – Lance Stroll
Ο Stroll είχε έναν πολύ δυνατό αγώνα στον Καναδά, καθώς κατάφερε να τερματίσει στην 9η θέση. Ο νεαρός οδηγός εκίνησε από την 17η θέση, μετά από δυσκολίες στις κατατακτήριες, ωστόσο σε όλη την διάρκεια του αγώνα μαχόταν με την Renault του Nico Hulkenberg και τον Romain Grosjean με την Haas, τον οποίο κατάφερε να κρατήσει πίσω του. Ακολουθώντας την στρατηγική του ενός pit-stop άλλαξε από ultrasoft σε supersoft και κατάφερε να κρατηθεί μέχρι το τέλος μπαίνοντας στην δεκάδα, από την οποία έλειπαν οι Verstappen και Massa και έτσι μπόρεσε να το εκμεταλλευτεί. Ο Καναδός έδωσε μια απάντηση στους επικριτές του πως είναι ένας καλός και νέος ακόμη οδηγός που απλά χρειάζεται κάποιον χρόνο για να δείξει τις δυνατότητες του.
Η επιλογή του Χρήστου Μπούτζα – Fernando Alonso
Ένας πιλότος κούρσας πρέπει να είναι γρήγορος. Αλλά όχι μόνο. Τα Grand Prix δεν είναι μόνο η pole με τον απόλυτο γύρο ταχύτητας, ούτε track day που λειτουργείς σε μέγιστη επίθεση για δύο με τρεις γύρους. Εξίσου σημαντικό – ίσως και περισσότερο – είναι η αίσθηση στο στήσιμο αλλά ακόμα πιο πολύ η δυνατότητα να βλέπεις δέκα γύρους μπροστά στον αγώνα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο Alain Prost που είχε τον τίτλο «ο καθηγητής» για την χαρακτηριστική αποδόμηση του κάθε αγώνα. Μια τέτοια μοναδική ικανότητα έδειξε χτες, με πολύ χαρακτηριστικό τρόπο, ο Alonso. Δεν θα αναλωθώ να πω πόσο πιο γρήγορος είναι από τον Vandoorne (που όπως και οι άλλοι πρωτάρηδες μας έχουν απογοητεύσει), τι μάχες έδωσε ή πως ξεζουμίσει τα όρια του τραγικού μονοθεσίου της McLaren αλλά για μια στιγμή στον ασύρματο. Εκεί, κάπου στο μέσο του αγώνα, του λένε: «ο ρυθμός σου είναι καλός». Και τότε ο Ισπανός του απαντάει «δεν μου δίνεται χρήσιμες πληροφορίες, θέλω τον ρυθμό του Magnussen, θέλω όλα αυτά. Ο ρυθμός του Raikkonen δείχνει αργός με τα super soft, ντροπιαστική δύναμη με αυτή την επιλογή (στο mode του κινητήρα)». Ο Alonso εκεί την στιγμή έδειξε την μεγάλη αντίληψη που έχει για το δάσος και όχι το δέντρο. Πράγματα όπως ο κακός ρυθμός των super soft που δεν θα έπρεπε να τα βάλουν για το pit που έρχεται ή οι άμεσοι ανταγωνιστές του όπως ο Magnussen, δεδομένα που έπρεπε να ξέρει η ομάδα, έρχονται από την ίδιο τον οδηγό. Στους 40 βαθμούς κάτω από το κράνος και με κάθε στροφή να είναι μάχη. Τι άλλο να κάνει πια;
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!