Στην κορυφή των χρόνων βρέθηκαν οι δύο Ferrari στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών του Grand Prix του Καναδά, σε μια περίοδο που σημαδεύτηκε από την επαφή που είχε νωρίς μέσα στη διαδικασία ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Lewis Hamilton, με τον τοίχο στη στροφή 9, γεγονός που τον κράτησε στα pit για το υπόλοιπο της διαδικασίας.
Η περίοδος ξεκίνησε με τον Rober Kubica να είναι το πρώτο μονοθέσιο που έκανε την εμφάνισή του στην πίστα με τη μεσαία γόμα ελαστικών. Για τον Πολωνό ήταν οι πρώτοι του γύροι στο φετινό GP του Καναδά, καθώς τη θέση του στο P1 είχε πάρει ο Nicholas Latifi. Στη συνέχεια, την εμφάνισή τους στην πίστα έκαναν και οι Sainz και Albon. Οι πρώτοι ανταγωνιστικοί χρόνοι χρονομετρήθηκαν στο 1:16 από τους οδηγούς, καθώς όλο και περισσότερα μονοθέσια ξεκινούσαν τις προσπάθειές τους.
Από τις κορυφαίες ομάδες, την εμφάνισή του έκανε πρώτος απ’ όλους ο Sebastian Vettel, με τον Γερμανό να σημειώνει χρόνο στο 1:14.036, ενώ λίγο αργότερα ο ομόσταβλός του, Charles Leclerc, έκανε καλύτερο χρόνο κατά 0,027 δευτερόλεπτα. Τη σκυτάλη πήρε ο Hamilton, με τη μεσαία γόμα, ο οποίος σημείωσε χρόνο 1:12.938, με τον έτερο οδηγό της Mercedes, Valtteri Bottas να βρίσκεται πίσω του κατά 0,284 δευτερόλεπτα. Στους πρώτους γύρους του P2 οι οδηγοί δε χρησιμοποίησαν την μαλακή γόμα, με όλους τους χρόνους να σημειώνονται μέχρι εκείνο το σημείο με τη μεσαία ή τη σκληρή γόμα.
Οι οδηγοί συνέχιζαν να βελτιώνουν τους χρόνους τους, με τη Williams να είναι η πρώτη ομάδα που έκανε γύρους με τη μαλακή γόμα. Ωστόσο, την ώρα που ο Verstappen έκανε με τη μεσαία γόμα χρόνο αργότερο κατά 0,796 δευτερόλεπτα από τον Hamilton, και κατά 6 δέκατα αργότερο του Bottas, χρόνο που ο Φινλανδός σημείωσε με τη σκληρή γόμα, ο Βρετανός πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής είχε επαφή με τον τοίχο στην έξοδο της στροφής 9. Η συγκεκριμένη επαφή έσκασε το ελαστικό, με τον Hamilton να επιστρέφει αργά μέχρι και τα pit, ενώ για το υπόλοιπο της διαδικασίας δεν έκανε την εμφάνισή του ξανά.
Σε εκείνο το σημείο, οι Bottas, Vettel και Leclerc έβαλαν τη μαλακή γόμα και ξεκίνησαν προσομοιώσεις γρήγορων γύρων για τις κατατακτήριες. Αρχικά ο Bottas ανέβηκε στην κορυφή των χρονομέτρων με χρόνο 1:12.311, αλλά στη συνέχεια ο Vettel βρέθηκε από πάνω του κατά 0,060. Χαρακτηριστικό της διαδικασίας ήταν πως οι Ferrari ήταν οι πιο γρήγορες στο δεύτερο και τρίτο χρονομετρημένο, κομμάτι όπου έχουν αρκετές ευθείες, ενώ η Mercedes κυριαρχούσε στο πρώτο κομμάτι που χαρακτηρίζεται από αρκετές στροφές.
Στη συνέχεια, ήταν η σειρά του Μονεγάσκου οδηγού της Ferrari, Charles Leclerc, να πιάσει κορυφή με χρόνο 1:12.177, ξεπερνώντας τον teammate του, ενώ εκείνη τη στιγμή φαινόταν πως υπήρχε μια μικρή μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της Scuderia και του Bottas για την κορυφή. Δεν έλειψαν όμως και οι έντονες στιγμές, με τον Verstappen να έχει μια παρολίγον επαφή με τον “τοίχο τον πρωταθλητών” πριν την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Η μεγαλύτερη έκπληξη όμως ήρθε από τον Carlos Sainz της McLaren. Συγκεκριμένα, ο Ισπανός με χρόνο 1:12.553 κατέλαβε την 4η θέση στο P2, μόλις κάτι παραπάνω από 3 δέκατα μακριά από τον κορυφαίο χρόνο του Charles Leclerc.
Αργά μέσα στη διαδικασία έκανε και την εμφάνισή του ο Antonio Giovinazzi της Alfa Romeo, καθώς οι μηχανικοί του έκαναν προληπτική αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων ύστερα από την επαφή του Ιταλού με τον τοίχο στη στροφή 9 κατά το P1.
Στη συνέχεια, το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε στη φθορά της μαλακής γόμας, με πολλούς οδηγούς όπως οι Nico Hulkenberg, Kevin Magnussen και Sebastian Vettel να αντιμετωπίζουν δυσκολίες με τη γρήγορη φθορά των ελαστικών. Παρόμοια προβλήματα αντιμετώπισε και ο Leclerc όμως, παρόλο που ο νεαρός οδηγός έκανε εκείνη τη στιγμή χρόνους με τη μεσαία γόμα.
Οι οδηγοί, μέχρι και το τέλος της διαδικασίας επικεντρώθηκαν κυρίως στη διαχείριση των ελαστικών τους, με τον Sainz εκ νέου να βρίσκεται σε πολύ παραπλήσιο ρυθμό με τον Valtteri Bottas με την ίδια γόμα, ενώ οι Ferrari αντιμετώπισαν πτώση ρυθμού με τη συνεχιζόμενη φθορά των ελαστικών. Τέλος, σχεδόν 10 λεπτά πριν το τέλος του P2, το ενδιαφέρον έκλεψε το συμβάν μεταξύ Grosjean και Stroll, που είχαν μια μάχη στο τελευταίο chicane πριν την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με το συμβάν να διερευνάται από τους αγωνοδίκες, των οποίων μάλιστα η δουλεία έγινε περισσότερη ύστερα από διερεύνηση και στον Kevin Magnussen για ενδεχόμενη λανθασμένη επαναφορά στην πίστα.
Παρακάτω παρατίθεται η κατάταξη των χρόνων των οδηγών για το P2. Η συνέχεια αύριο με τις κατατακτήριες να ξεκινούν στις 21:00 ώρα Ελλάδος!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!