O Max Verstappen επικράτησε στον αγώνα του Καναδά, με τον Ολλανδό να αντέχει στο τέλος στην πίεση του Sainz, που πήρε τη δεύτερη θέση. Βάθρο και για τον Hamilton, ενώ ο Leclerc αναρριχήθηκε στην 5η θέση.
Στην εκκίνηση δεν υπήρξαν εκπλήξεις, με τον Verstappen να διατηρεί την πρωτοπορία και τον Alonso να πιέζεται από τον Sainz, αλλά να κρατά τη δεύτερη θέση. Μικρή επαφή είχε ο Hamilton με τον Magnussen πριν τη στροφή 3 για την τέταρτη θέση, κάτι που προκάλεσε ζημιά στην εμπρός αεροτομή του Δανού, ο οποίος στον 7ο γύρο μπήκε αναγκαστικά στα pits για αλλαγή καθώς αναγκάστηκε με μαύρη-πορτοκαλί σημαία από τους κριτές.
Εντωμεταξύ, στον τρίτο γύρο ο Sainz προσπέρασε τον Alonso, ενώ ο Hamilton ακολουθήσε τέταρτος, μπροστά από τον Russell. To εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στον 8ο γύρο λόγω της εγκατάλειψης του Perez με μηχανικό πρόβλημα, με τους Verstappen και Hamilton να μπαίνουν στα pits εκμεταλλευόμενοι την κατάσταση.
Ο Verstappen άρχισε να κερδίζει άμεσα έδαφος έναντι του Alonso, με τον Ολλανδό να περνάει τον Ισπανό στον 15ο γύρο και να πιέζει για να φτάσει τον Sainz, ο οποίος είχε προβάδισμα 6 δευτερολέπτων. Ακόμη ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας προκλήθηκε στον 20ο γύρο λόγω της εγκατάλειψης του Schumacher, ο οποίος επίσης αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα ενώ βρισκόταν μέσα στη δεκάδα.
Ο Sainz βρήκε την ευκαιρία να μπει στα pits για να μην χάσει πολύ χρόνο, ενώ ο Alonso έμεινε έξω. Γρήγορα έφτασε και πέρασε τον οδηγό της Alpine στον 25ο γύρο, ενώ και ο Hamiton προσπέρασε τον Alonso. O Ισπανός τελικά μπήκε στα pits 4 γύρους αργότερα, με αποτέλεσμα να πέσει στην έβδομη θέση, πίσω από τον Leclerc, που είχε αναρριχηθεί στην κατάταξη από το τέλος του grid.
Στον 43ο γύρο ο Verstappen μπήκε και πάλι στα pits, ενώ στον 49ο γύρο ο Tsunoda έχασε τα φρένα βγαίνοντας από τα pits και προκάλεσε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, το οποίο μηδένισε τις διαφορές, ενώ και ο Sainz μπήκε στα pits, με αποτέλεσμα να έχει πιο καινούρια ελαστικά έναντι του Verstappen για το τέλος του αγώνα.
Με τη λήξη της περιόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Sainz άρχισε να πιέζει τον Verstappen, ενώ οι Hamilton και Russell που ακολουθούσαν έμειναν πιο πίσω, μην μπορώντας να έχουν τον ίδιο ρυθμό με τους δύο πρώτους. Ο Leclerc πέρασε τις δύο Alpine των Alonso και Ocon, ανεβαίνοντας στην 5η θέση, 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Russell. Στη δεκάδα βρίσκονταν και οι δύο Alfa Romeo των Bottas και Zhou, ενώ ο Stroll πέρασε τον Ricciardo για τη δέκατη θέση.
Τελικά ο Ολλανδός άντεξε στην πίεση του Ισπανού και δεν έκανε κανένα λάθος παίρνοντας την νίκη, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Hamilton. Στην 4η θέση βρέθηκε ο Russell, ενώ ο Leclerc τερμάτισε 5ος, αποκομίζοντας 10 βαθμούς. Πίσω του βρέθηκαν οι δύο Alpine των Ocon και Alonso, ενώ οι Bottas, Zhou και Stroll ολοκλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!