Ο Sebastian Vettel έθεσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελική περίοδο δοκιμαστικών για το Κινέζικο Grand Prix της Formula 1, καθώς ο Daniel Ricciardo της Red Bull υπέστη μια θεαματική αποτυχία κινητήρα της Renault.
Ο Vettel έκανε το ένα-δύο για τη Ferrari μετά καθώς πέρασε τον Kimi Raikkonen στο τελευταίο τρίτο μέρος της περιόδου, αλλά η πρώην ομάδα του είχε να αντιμετωπίσει σοβαρές ανησυχίες.
Ο Ricciardo λίγο μετά τη μέση της περιόδου, βγαίνοντας από την προτελευταία στροφή είδε καπνό να βγαίνει από τη Red Bull του. Ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας αναπτύχθηκε καθώς οι βοηθοί πίστας απομάκρυναν το μονοθέσιο, μία απογοήτευση η οποία έρχεται λιγότερο από μία εβδομάδα μετά την αποχώρησή του από το Grand Prix του Μπαχρέιν με αποτυχία στο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας.
Ο επικεφαλής της ομάδας Red Bull, Christian Horner, δήλωσε στο Sky Sports ότι “η απογοήτευση είναι πιθανώς λίγο να το χαρακτηρίσουμε” μετά το τελευταίο πρόβλημα καθώς είμαστε μόνο στο τρίτο Σαββατοκύριακο. “Νομίζω ότι έχουμε υποψία για βλάβη στο turbo”, είπε. “Αυτή είναι η ανάλυση αυτή τη στιγμή. Εάν έχει καταστραφεί και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, μόνο ο χρόνος θα δείξει.”
Ο teammate του Ricciardo, Max Verstappen κατέληξε τέταρτος ταχύτερος, χωρίζοντας τις δύο Mercedes, αλλά επίσης εξέφρασε ανησυχίες στην ομάδα του μέσω του ραδιοφώνου. Είπε: «κάθε φορά που πιέζω μέχρι τον περιοριστή στροφών κινητήρα, χάνω την ταχύτητα» και το σύγκρινε με το συναίσθημά του στο Αζερμπαϊτζάν το περασμένο έτος, όταν τελικά αποχώρησε με βλάβη κινητήρα.
Η έντονη βροχή μετά τα δοκιμαστικά της Παρασκευής, η οποία συνέχισε τη νύχτα, και ένα κρύο και συννεφιασμένο πρωινό καθιστούσε τις συνθήκες πίστας κακές στην αρχή της περιόδου, αν και δεν υπήρξε καθυστέρηση στα αυτοκίνητα να βγουν στην πίστα.
Ο Raikkonen ήταν ο πρώτος που έκανε γύρο και ο Nico Hulkenberg ήταν για λίγο στην πρώτη θέση για τη Renault πριν οι ταχύτητες αυξηθούν γρήγορα και η Ferrari καθιερώθηκε στην κορυφή του πίνακα.
Οι δύο οδηγοί είχαν περιόδους στην κορυφή πριν από τα μισά της διάρκειας της περιόδου μιας ώρας, με τον Vettel να έχει το πλεονέκτημα σε αυτό το σημείο με 1:33.689δ.
Ο Raikkonen ξεπέρασε το σημείο αναφοράς του Lewis Hamilton από την Παρασκευή με 1:33.469δ, πριν ο Vettel κάνει ένα 1:33.018δ με μόλις πάνω από 15 λεπτά να απομένουν.
Ο Hamilton είχε μια περίεργη περίοδο, δύο φορές πατώντας πάνω στο υγρό astroturf στην έξοδο των στροφών 9 και 10. Το δεύτερο πέρασμά του ήταν πιο δραματικό, βάζοντας και τους τέσσερις τροχούς εκτός πίστας στην έξοδο της στροφής 10 και περιστρέφοντας άγρια πριν σταματήσει κοιτώντας τη λάθος κατεύθυνσης της πίστας.
Στη συνέχεια ο Verstappen πήγε τέταρτος, ακριβώς πίσω από τον πιο γρήγορο της Mercedes, Valtteri Bottas, ενώ ο Kevin Magnussen εκμεταλλεύτηκε τον απουσιάζοντα Ricciardo που έπεσε πίσω στη 14η για να πάρει την έκτη θέση για την Haas.
Ο συμπαίκτης του Magnussen, Romain Grosjean, είχε θέμα με βλάβη στα πίσω φρένα και επέστρεψε στο pitbox με τους δίσκους του κατακόκκινους.
Οι Force India των Sergio Perez και Esteban Ocon, ο Carlos Sainz Jr της Renault και η Williams του Sergey Sirotkin ολοκλήρωσαν το Top 10.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!