Ο Max Verstappen της Red Bull κέρδισε το Ιταλικό Grand Prix στη Monza την Κυριακή, πετυχαίνοντας την 11η νίκη του στη σεζόν.
Ο Nyck De Vries βρίσκεται στο αυτοκίνητο του Alex Albon καθώς ο Ταϊλανδός οδηγός παρουσίασε συμπτώματα σκωληκοειδίτιδας το πρωί του Σαββάτου.
Οι ποινές έχουν ως εξής: Ο Esteban Ocon θα δεχθεί ποινή 5 θέσεων καθώς και ο Max Verstappen θα έχει εξίσου την ίδια ποινή. Ο teammate του στην Red Bull Sergio Perez θα έχει ποινή 10 θέσεων. Οι Valtteri Bottas, Kevin Magnussen και Mick Schumacher θα δεχθούν ποινή 15 θέσεων. Την ίδια στιγμή όπου από τις τελευταίες θέσεις του grid θα εκκινήσουν οι Lewis Hamilton, Carlos Sainz και Yuki Tsunoda.
Η εξέλιξη του αγώνα
Όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν με την μεσαία γόμα ελαστικών, εκτός από τους Leclerc, Russell, Verstappen, De Vries και Ocon που ξεκίνησαν με μαλακή γόμα.
Στον πρώτο γύρο ο Norris με κακή εκκίνηση έπεσε στην 6η θέση, ο Verstappen ανέβηκε στην 4η προσπερνώντας τον Gasly. Υπήρξε μια σύγκρουση μεταξύ του Bottas με μια Haas και ο Hamilton χτύπησε μερικά από τα συντρίμμια.
Στον 2ο γύρο ο Hamilton εξακολουθούσε να είναι 19ος με τον Sainz να έχει σημειώσει πρόοδο και να είναι 16ος με τον Perez να προσπερνάει τον Sainz για την 15η θέση Στον 3ο γύρο ο De Vries παρέμεινε στην 8η θέση ο Alonso στην 7η. Ο Leclerc προηγείται αυτού κατά 1,3 δευτερόλεπτα από τον Russell.
Στον 5ο γύρο ο Verstappen πέρασε εύκολα τον Russell για την 2η θέση με τον Ολλανδό να βρίσκεται 2.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc.
Σον 6ο γύρο ο Sainz προσπέρασε τον Vettel για την 11η θέση ενώ πλέον έχει ανοίξει η διαφορά με το υπόλοιπο grid, με τον Ricciardo να είναι ο πρώτος από τους υπόλοιπους. Σον 8ο γύρο ο Perez μπαίνει στα pit και φεύγοντας φαίνεται να υπάρχει καπνός και φωτιά στα φρένα. Αυτό τον οδήγησε στην τελευταία θέση. Ενώ τω μεταξύ στον 9ο γύρο ο Sainz προσπέρασε τον De Vries για την όγδοη θέση, κυνηγώντας τον Alonso προσπερνώντας τον στον 10ο γύρο για την 7η θέση
Στον 11ο και 12ο γύρο, ο Leclerc αλλάζει στρατηγική, Και ο Sainz προσπερνάει τον Νorris για την 6η θέση. Ο Vettel αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον κινητήρα και εγκαταλείπει με το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα ενώ όλοι οι οδηγοί μόλις πέρασαν από το pit entry. Στον 13ο και 14ο γύρο ο Leclerc μπήκε στα pit αλλά ο Vestappen έμεινε εκτός μαζί με τον Russel ενώ ο αγώνας ξανά ξεκίνησε. Ο Leclerc έβαλε την μεσαία γόμα και βγήκε 3ος μπροστά από τον Ricciardo. Πίσω οι Gasly και Ricciardo, οι δύο τελευταίοι νικητές της Monza μάχονται για την P5. Έτσι, στον 15ο γύρο ο Perez και ο Leclerc ήταν οι μόνοι οδηγοί που είχαν σταματήσει μέχρι εκείνη την στιγμή, με τον Vettel να είναι ο μοναδικός που έχει εγκαταλείψει τον αγώνα. Στον 16ο γύρο, o Vestappen προηγείται των Russel και Leclerc με τον Sainz να έχει αναρριχηθεί στην 4η θέση από την 18η και πιο κάτω στην σειρά 5ος ο Alonso, 6ος ο Norris, 7ος ο De Vries ενώ 8ος είναι ο Zhou.
Στον 17ο γύρο ο Hamilton ανέβηκε στην 11η θέση έχοντας ένα κενό 4.4 δευτερολέπτων από τους βαθμούς ενώ στον 18ο γύρο ο Norris προσπέρασε τον Alonso για την 7η θέση. Οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή 5 δευτερολέπτων στον Mangunsen για το περιστατικό του πρώτου γύρου, όπου έκοψε δρόμο από την πίστα κερδίζοντας πλεονέκτημα.
Στον 19ο γύρο ξεκίνησαν τα pitstop με τον Gasly να βάζει τα σκληρά ελαστικά με τον Zhou και τον Stroll να κάνουν επίσης pit stop. Στον 20ο γύρο ο Ricciardo και ο De Varies κάνουν και αυτοί pitstop βάζοντας σκληρά και μεσαία ελαστικά αντίστοιχα. Ο Ricciardo βγαίνει μπροστά από τον Gasly και ο De Varies πίσω με τον Norris να είναι 5ος, ο Alonso 6ος και ο Hamilton να έχει ανέβει στην 7η θέση. Ο Verstappen προηγείται με 8 περίπου δευτερόλεπτα.
Στον 23ο γύρο ο Sainz παρέμεινε 3ος, ο Russel μπήκε στα pits και βγήκε μπροστά από τον Norris στην 4η θέση. Ο Perez πέρασε τον Bottas και ανέβηκε στην 9η θέση. Στον 26ο γύρο ο Verstpappen έκανε pit stop και βγαίνει 2ος με διαφορά 9,9 δευτερολέπτων από τον Leclerc. Στον 28ο γύρο ο Sainz παρέμεινε 3ος χωρίς να έχει κάνει pit stop ενώ ο ο Hamilton ήταν στην 6η θέση. Μέχρι τον 30ο γύρο ο Verstappen πλησίαζε τον Leclerc με τον Russel να κρατάει πίσω του τον Sainz που δεν είχε κάνει pitstop. Στον επόμενο γύρο ο Sainz μπήκε στα pit και κάνοντας ένα Pitstop 2.3 δευτερολέπτων βγαίνει στην 8η θέση. Αυτό ανέβασε τον Russel στη 3η θέση.
Στον 32ο γύρο ο Alonso εγκατέλειψε μέσα στα pit κάτι που ανέβασε τον Ricciardo στην 10η θέση. Στον 34ο γύρο ο Sainz προσπέρασε τον Perez, ενώ ο Leclerc μπήκε στα pit. Βγαίνει 2ος πίσω από τον Verstappen και μπροστά από τον Russel. Στον 35ο γύρο ο Hamilton μπήκε στα pit στην 12η θέση. Στον 36ο γύρο ήρθε η σειρά του Norris να μπει στα pit από την 4η θέση, αλλά το pit stop ήταν πολύ αργό στα 5.5 δευτερόλεπτα και βγαίνει πίσω από τον Hamilton και τον Gasly. Στον 37 γύρο ο Vestappen προηγείται, ο Leclerc 2ος, ο Russel 3ος, ο Sainz 4ος, και ο Perez 5ος. Ο Hamilton στην 6η θέση έχοντας προσπεράσει τον Ricciardo που έπεσε στη 7η θέση. Στον 38ο γύρο ο Leclerc έβαλε την μαλακή γόμα κάνοντας ταχύτερο γύρο ενώ ο Norris ανέβηκε στην 7η θέση προσπερνώντας τους Gasly και Ricciardo.
Στον 41ο γύρο από τον Stroll ζήτησε η ομάδα να εγκαταλείψει και του είπαν να κρυώσει τα φρένα πρωτού πάει στα pit, κάνοντας την δεύτερη εγκατάλειψη για την Aston Martin. Στον 44ο γύρο ο Perez μπήκε για pit stop και βγαίνει 7ος πίσω από τον Hamilton.
Στον 45ο γύρο ο Leclerc είναι πίσω από τον Verstappen κατά 17 δευτερόλεπτα, με τον Sainz στη 4η θέση 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Russel.
Στον 47ο γύρο ο Ricciardo εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στον κινητήρα και με αποτέλεσμα να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 48ο γύρο. Ο Russel είναι ο πρώτος που θα μπει στα pit με τον Sainz, να μπαίνει μέσα και τον Hamilton να μένει έξω. Ο Norris κάνει ακόμα ένα pit stop.
Με το αυτοκίνητο ασφαλείας να μένει έξω μέχρι το τέλος του αγώνα ο Verstappen πήρε την καρό σημαία.
Πλέον ο Verstappen κυνηγάει ένα ρεκόρ νικών και η Ferrari άνοιξε την διαφορά από την Mercedes στο προτάθλημα κατασκευαστών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!