Τα προβλήματα της Red Bull συνεχίστηκαν στα δοκιμαστικά του Σαββάτου στη Monza, όπου ο Max Verstappen ήταν μόλις έκτος ταχύτερος σε μια περίοδο στην οποία ο Lewis Hamilton ηγήθηκε του 1-2 της Mercedes.
Ο Hamilton, μετά από τα φρέσκα νέα από τη Mercedes, ανακοινώνοντας ότι ο Kimi Antonelli θα τον αντικαταστήσει την επόμενη σεζόν, σημείωσε το 1,20.117 για να κερδίσει τον George Russell κατά 0.093δ με τον Charles Leclerc στην P3.
Καθώς ο ήλιος έπεφτε στην πίστα της Monza, η τελευταία περίοδος δοκιμαστικών του Σαββάτου ξεκίνησε με τον Valtteri Bottas τον πρώτο οδηγό που βγήκε στην πίστα, αλλά πήγε στα pit πριν καθορίσει χρόνο, αφήνοντας τον Max Verstappen για να ανέβει στη κορυφή 1:21,5 ως το πρώτο χρόνο της περίοδου.
Ο Sergio Perez έκανε το 1-2 της Red Bull, καθώς η ομάδα, έχοντας πειραματιστεί με το set-up της RB20 την Παρασκευή, προσπάθησε να ανακάμψει από τις χαμηλές θέσεις της Παρασκευής, όπου ήταν έξω από την πρώτη δεκάδα.
Η κυριαρχία της Red Bull, ωστόσο, δεν κράτησε πολύ με τη McLaren και τη Mercedes να έρχονται στο προσκήνιο με τον Oscar Piastri στην P1 μετά τα πρώτα 15 λεπτά της περιόδου. Με χαμηλότερα, πιο επίπεδα kerbs σε χρήση αυτό το Σαββατοκύριακο μετά την ανανέωση της πίστας, ο Hamilton επέλεξε μια ενδιαφέρουσα γραμμή, πατώντας το πράσινο υψηλότερο kerb και πηδώντας στον αέρα.
Ο πρωτάρης της Williams, Franco Colapinto, έκανε καλά που κράτησε τον έλεγχο της FW46 αφότου βγήκε ανοιχτά, βάζοντας τροχούς στο χαλίκι καθώς το πίσω άκρο έσπασε πρόσφυση.
Ο Charles Leclerc, τρέχοντας τα μαλακά ελαστικά με τη Ferrari του, ήταν στην P1 στα μέσα της περιόδου με 1:20,6, ένα δέκατο πάνω από τον George Russell που είχε τα μεσαία Pirellis.
Και όπως έγινε την Παρασκευή, στη συνέχεια ανέβηκε ο Alex Albon στην P1 στη Williams!
Ο Verstappen δεν εντυπωσιάστηκε με τον Hamilton, παραπονούμενος μέσω του ραδιοφώνου ότι ο Βρετανός βρισκόταν στην «μέση της αγωνιστικής γραμμής». Ο μηχανικός αγώνων GP του απάντησε: «Ναι, αρκετά τυπικά, Max».
Αλλά αυτή ήταν μόνο η αρχή των προβλημάτων του, καθώς ανέφερε επίσης: «Γλίστρημα πολύ στους μπροστινούς τροχούς, στη χαμηλή ταχύτητα είναι σαν να μην έχεις πρόσφυση».
Ο Ολλανδός, τρέχοντας με τα μεσαία ελαστικά, έπεσε στην όγδοη θέση, μισό δευτερόλεπτο κάτω από τη Ferrari που έθεσε το ρυθμό εκείνη τη στιγμή, που πήγε πρώτη και δεύτερη στα χρησιμοποιημένα ελαστικά με τον Carlos Sainz μπροστά από τον Leclerc πριν ανταλλάξουν θέση.
Ο Piastri και ο Leclerc σημειώθηκαν από τους αγωνοδίκες για μια στιγμή παρεμποδισμού, με τον Piastri φαινομενικά προσπαθώντας να βγει από το δρόμο του Ricciardo, κινήθηκαν προς τα δεξιά την ώρα που ο Μονεγάσκος περνούσε δίπλα του με τον Leclerc να πατάει τροχούς στο χώμα.
Βάζοντας ένα νέο σετ μαλακών ελαστικών μετά τις τελικές αλλαγές στο set-up, ο Hamilton προηγήθηκε από τον Russell με 1:20.117, φέρνοντάς τον 0.093δ μπροστά από τον team-mate του. Ο Leclerc ήταν τρίτος.
Ο Verstappen, ο οποίος τερμάτισε στην P6 καθώς πάτησε στα χαλίκια στον τελευταίο του γρήγορο γύρο, ανέφερε ότι το αυτοκίνητό του δεν ήθελε να στρίψει σε “χαμηλής ταχύτητας” ή σε “μεσαίας ταχύτητας” στροφές. Όσο για τον Sergio Perez, τερμάτισε στην P18.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!