Ο Max Verstappen πέρασε στο προσκήνιο στην τελευταία περίοδο δοκιμαστικών, μπροστά από τον Charles Leclerc στη Monza, καθώς ο Nyck de Vries αντικατέστησε τον Alex Albon στην Williams.
Έκτακτη είδηση ήταν λίγα λεπτά πριν από την περίοδο ότι ο Albon της Williams ήταν εκτός λόγω σκωληκοειδίτιδας, ο έφεδρος οδηγός Nyck de Vries ανέλαβε ως αντικαταστάτης του για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου.
Σε ένα δύσκολο ντεμπούτο για τον πρωταθλητή της Formula E, που θέλει να κλείσει μια θέση στο grid της επόμενης χρονιάς, το θετικό ήταν ότι είχε ήδη κάνει γύρους την Παρασκευή όταν έτρεξε για την Aston Martin στο Practice 1.
Αλλά το άλμα από το ένα μονοθέσιο στο άλλο δεν είναι ποτέ εύκολο, καθώς ο 28χρονος αναγκάστηκε να περιμένει για να κάνει τους πρώτους του γύρους καθώς η Williams άλλαξε την FW44 του Albon για να ταιριάζει στις απαιτήσεις του Ολλανδού.
Ένας άλλος οδηγός που περίμενε ήταν ο Mick Schumacher, με το Σαββατοκύριακο του να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Μετά από μόλις εννέα γύρους την Παρασκευή, η Haas ανακάλυψε ένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη το Σάββατο καθώς έβαλαν μπρος για το Practice 3 με την ομάδα να λέει ότι «η συμμετοχή του στο P3 θα είναι μια πρόκληση, αλλά η ομάδα εργάζεται για να κάνει κάποιους γύρους αργά στη περίοδο, αν είναι δυνατόν».
Ο Sergio Perez έθεσε τον ρυθμό αρχικά με 1:22.148, ο Verstappen ενοχλήθηκε καθώς ο γρήγορος γύρος του καταστράφηκε από τον George Russell που πήγαινε αργά, καθώς έτρεχε με υψηλό φορτίου καυσίμου σε σχέση με το χαμηλό του Verstappen.
Ο Verstappen πήγε ταχύτερα, με 1:21.872, ο Carlos Sainz δοκίμασε τις δυνάμεις του στο drifting και ο Charles Leclerc έφτασε στην τρίτη θέση πίσω από τους οδηγούς της Red Bull πριν περάσει τον Perez για την δεύτερη.
Ο De Vries βγήκε με 35 λεπτά να απομένουν, με τον πρώτο του γύρο να τον βάζει στην P18 μπροστά από τον Kevin Magnussen. Ήταν επίσης ο πρώτος οδηγός που βρέθηκε στα χαλίκια στη στροφή 7.
Ο Sainz βρέθηκε υπό διερεύνηση από τους αγωνοδίκες γιατί πήγαινε πολύ αργά στη στροφή 1, ο Valtteri Bottas κλείδωσε καθώς έπρεπε να φρενάρει για να αποφύγει το πίσω μέρος της Ferrari, και η Alfa Romeo κατέληξε στο δρόμο διαφυγής.
Η αλλαγή στα μαλακά ελαστικά έγινε στα τελευταία 20 λεπτά, ο Sainz κλείδωσε τροχό στη προσπάθεια του για τη δεύτερη θέση, ενώ ο Nicholas Latifi εντυπωσίασε, είχε την υψηλότερη τελική ταχύτητα, καθοδόν για την όγδοη θέση. Τώρα απέναντι σε έναν πρωτάρη αυτό το Σαββατοκύριακο, έχει ειπωθεί ότι η Monza θα μπορούσε να αποφασίσει το μέλλον του Latifi.
Καθώς περισσότεροι οδηγοί άλλαξαν τα μεσαία Pirelli τους για τα μαλακά ελαστικά, ο Fernando Alonso πήγε στην P5 μπροστά από τον Lando Norris, και οι δύο ταχύτεροι από τη Mercedes του George Russell και του Lewis Hamilton ενώ ο Verstappen πήγε πιο μπροστά – με το μαλακό ελαστικό του ήταν 0,6 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τη προσπάθειά του στα μεσαία.
Ο Leclerc ήταν να μείνει στη δεύτερη θέση, 0,353 δευτερόλεπτα πίσω από τον ηγέτη του πρωταθλήματος. Πήρε slipstream στον επόμενο γύρο του, και έτσι ο Leclerc μείωσε τη διαφορά στα 0,347 δευτερόλεπτα με τον Perez τρίτο μπροστά από τους Sainz, Alonso και Norris.
Ο De Vries ολοκλήρωσε τη περίοδο 14ος, λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου κάτω από τον Latifi, ενώ ο Schumacher τα κατάφερε με 10 λεπτά να απομένουν, κάλυψε πέντε γύρους και τερμάτισε 19ος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!