Ο Sebastian Vettel οδήγησε το 1-2 για τη Ferrari κατά τη διάρκεια μιας δεύτερης περιόδου πρακτικής για το Grand Prix της Ιταλίας που συντομεύθηκε από το τρομακτικό ατύχημα του Marcus Ericsson.
Οι ξηρές συνθήκες υποδέχτηκαν τους οδηγούς για το απόγευμα που μετά από καταρρακτώδεις βροχές το πρωί, που οδήγησαν στη χρήση μόνο ενδιάμεσων και βρόχινων για την πρώτη περίοδο.
Η απογευματινή δράση είδε μόλις δύο λεπτά, πριν η Sauber του Marcus Ericsson πέσει πλαγίως στις μπαριέρες στα φρένα για το Rettifilo Chicane.
FP2 had just begun… then ?#ItalianGP ?? #F1 pic.twitter.com/Zpx4NzvC7K
— Formula 1 (@F1) August 31, 2018
Η αρχική δυνατή πρόσκρουση του Ericsson ακολουθήθηκε από μια σειρά περιστροφών του μονοθεσίου, και ο οδηγός της Sauber ήταν σε θέση να απομακρυνθεί από τα συντρίμμια και μεταφέρθηκε στο Ιατρικό Κέντρο.
Τα τηλεοπτικά στιγμιότυπα έδειξαν ότι το DRS του Ericsson δεν κατάφερε να κλείσει και ο Charles Leclerc είχε επίσης προβλήματα με τη συσκευή, περιορίζοντας το τρέξιμό του.
Η διάρκεια της περιόδου κόκκινης σημαίας μείωσε τον χρόνο της περιόδου από 90 σε 70 λεπτά, στο τέλος της οποίας ο Vettel ανέβηκε στη κορυφή.
Δεν ήταν παρ ‘όλα αυτά μια καθαρή περίοδος για τον Vettel καθώς έκανε ένα λάθος σε πρώιμο στάδιο και έκανε άλλο λάθος που οδήγησε σε περιστροφή στην Parabolica, κάνοντας ελαφριά επαφή με τις μπαριέρες, αν και ήταν σε θέση να επιστρέψει στα pit.
Μεταξύ αυτών των σφαλμάτων, ο Vettel ήταν μπροστά από τον teammate του Kimi Raikkonen καταγράφοντας χρόνο 1:21.105, καθώς οι οδηγοί έβαλαν τα Supersoft ελαστικά της Pirelli για τις προσομοιώσεις προκριματικών.
Ο γύρος του Vettel τον άφησε 0,27δ μπροστά από τον Raikkonen, ο οποίος είχε τον Lewis Hamilton από κοντά, μόλις 0,017δ πίσω.
Ο Valtteri Bottas ήταν περεταίρω μισό δευτερόλεπτο πίσω σε μία μοναχική τέταρτη θέση, ενώ η Red Bull ήταν στην πέμπτη και έκτη, με τον Max Verstappen μπροστά από τον Daniel Ricciardo.
Η αναγεννημένη Force India μετά τη φόρμα του Βελγίου συνέχισε και εδώ με τον Esteban Ocon και τον Pacesetter του P1 Sergio Perez, έβδομο και όγδοο αντίστοιχα.
Μόλις επιλύθηκε το προφανές ζήτημα DRS, ο Leclerc κατάφερε να ανέβει ένατος, ο καλύτερος γύρος του έγινε αργότερα από τους αντιπάλους του, ενώ ο Nico Hulkenberg της Renault έκλεισε τη δεκάδα.
Το δίδυμο της Haas, Romain Grosjean και ο Kevin Magnussen πήραν την 11η και 13η αντίστοιχα, έχοντας ανάμεσά τους τον Carlos Sainz της Renault, ενώ το ζεύγος της Toro Rosso Pierre Gasly και Brendon Hartley ήταν 14ος και 16ος, χωρισμένοι από τον Sergey Sirotkin της Williams.
Ο Lance Stroll ήταν 17ος, ενώ η φρικτή φόρμα της McLaren συνεχίστηκε, καθώς ο Fernando Alonso και ο Stoffel Vandoorne ήταν οι πιο αργοί από τους 19 οδηγούς που σημείωσαν χρόνο γύρου.
Η καλύτερη προσπάθεια του Alonso ήταν 1,6 δευτερόλεπτα πιο αργή από τον άλλο οδηγό με κινητήρα Renault, τον Verstappen, ενώ ο Gasly με κινητήρα της Honda ήταν ταχύτερος από τον ισπανό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!