Αυλαία στο Ιταλικό Grand Prix σήμερα με την πρώτη περίοδο δοκιμών να βρίσκει τους οδηγούς μπροστά σε μια βρεγμένη Monza. καλύτερος χρόνος από τον Charles Leclerc, την ώρα που οι δύο McLaren βρέθηκαν ακριβώς από πίσω του, σε μια διαδικασία που χαρακτηρίστηκε από τις πολλές κόκκινες σημαίες και το βρεγμένο οδόστρωμα.
Με την έναρξη της διαδικασίας, πρώτος έκανε την εμφάνισή του στην πίστα ο Romain Grosjean με τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli ενώ με τα ίδια ελαστικά τον ακολούθησαν λίγο αργότερα οι Kevin Magnussen και George Russell. Η πίστα δεν ήταν σε καλή κατάσταση και αυτό φάνηκε από το γεγονός πως οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μόλις έναν γύρο και επανήλθαν στα pit, με τον Sebastian Vettel χαρακτηριστικά να κόβει το chicane στην πρώτη στροφή.
Η πρώτη ομάδα που δοκίμασε την τύχη της με την ενδιάμεση γόμα ήταν η Red Bull, με τον Max Verstappen να βγαίνει στην πίστα, και στη συνέχεια να ακολουθούν το παράδειγμά του και οι υπόλοιποι οδηγοί, με εξαίρεση μονάχα τις δύο Mercedes και τον Alex Albon οι οποίοι ακόμα παρέμεναν στα pits.
Ο πρώτος αντιπροσωπευτικός χρόνος δόθηκε από τον Lando Norris με 1:38.569 και την ενδιάμεση γόμα. Χρόνο που αμέσως μετά τον βελτίωσε σχεδόν κατά 2 δευτερόλεπτα. Ο πρώτος που κατάφερε να ξεπεράσει τον χρόνο του νεαρού Βρετανού ήταν ο Daniil Kvyat της Toro Rosso, ρίχνοντας την καλύτερη επίδοση κατά 7 δέκατα, την ώρα που ο Kimi Raikkonen έπεφτε στις μπαριέρες με την Alfa Romeo του. Ο Φινλανδός έχασε το apex στην Parabolica και το μονοθέσιό του βγήκε στην αμμοπαγίδα χτυπώντας στα προστατευτικά με το πίσω μέρος του.Σαν αποτέλεσμα, η διαδικασία τέθηκε προσωρινά υπό κόκκινη σημαία για να απομακρυνθεί η Alfa από εκείνο το σημείο, την ώρα που ο Carlos Sainz έδινε ένα θεαματικό τετακέ 360 μοιρών στην Ascari, χωρίς να πληγώσει ευτυχώς την MCL34 του.
Και ενώ η κόκκινη σημαία μόλις είχε απομακρυνθεί για το συμβάν του Raikkonen, σχεδόν αμέσως έκανε την εμφάνισή της και πάλι, αυτή τη φορά για τον Sergio Perez. O Μεξικανός της Racing Point είχε τη δικιά του στιγμή στην Ascari, όταν εφαρμόζοντας το γκάζι στην έξοδο έχασε τον έλεγχο της RP19 του και με μια περιστροφή βρήκε πρώτα την πίσω πτέρυγά του στα προστατευτικά και έπειτα τον εμπρός αριστερό τροχό.
Τα δύο αυτά συμβάντα έδειξαν στις ομάδες πως θα έπρεπε να είναι πολύ πιο προσεκτικός από εδώ και πέρα με την πίστα, κάτι που επιβεβαίωσε και ο Max Verstappen, λέγοντας στο teamradio του πως: “Αυτά τα ελαστικά είναι πολύ σκληρά, γι’ αυτό όλοι βγαίνουν εκτός”.
Με την επανέναρξη για άλλη μια φορά της διαδικασίας, οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν άμεσα για να κάνουν τους χρόνους τους, οι οποίοι άρχισαν γρήγορα να πέφτουν, καθώς στέγνωνε και η πίστα. Όμως την ώρα που ο Max Verstappen σημείωνε χρόνο στο 1:33.800, η κόκκινη σημαία έβγαινε για ακόμα μια φορά, τώρα για τον Pierre Gasly της Toro Rosso.
Ο Γάλλος, πάρκαρε το μονοθέσιό του πάνω στο εσωτερικό κερμπ της Variante del Rettifilo. Όμως απομακρύνθηκε αργά αργά από αυτό με τη βοήθεια των ανθρώπων της πίστας, δίνοντας τη δυνατότητα για άμεση επανέναρξη της διαδικασίας.
Το πιο αξιοσημείωτο μέχρι στιγμής ήταν πως κανένας οδηγός από τις Mercedes και Ferrari δεν είχε κάνει κάποιον χρόνο. Αυτό ήρθε να καταρριφθεί από τον Charles Leclerc ο οποίος αρχικά έκανε δεύτερο χρόνο, πίσω από τον Carlos Sainz της McLaren, ενώ λίγο αργότερα ξεπέρασε τον χρόνο του Ισπανού, σημειώνοντας 1:32.007, τη στιγμή που ένας παλιός γνώριμος παρακολουθούσε τη διαδικασία από το pitlane της ομάδας του Woking.
Αυτό που ήταν εμφανές κατά τη διάρκεια όλου του P1 ήταν πως οι περισσότεροι οδηγοί είχαν θέμα με το chicane της πρώτης στροφής, με τον Vettel πολλάκις να χάνει τη γραμμή, ενώ ο Antonio Giovinazzi είχε τετακέ εκεί, με 25 λεπτά να απομένουν για τη λήξη της διαδικασίας.
Καθώς η διαδικασία όδευε προς το τέλος της, εμφανίστηκαν και οι δύο Mercedes. Ο Hamilton, έκανε έναν πολύ καλό πρώτο χρόνο, μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον χρόνο του Leclerc και με καλύτερη επίδοση στο τρίτο κομμάτι της πίστας. Ο Βρετανός βελτίωσε εκ νέου τον χρόνο του, περνώντας πρώτος, με τον teammate του, Valtteri Bottas να τον ακολουθεί, κάνοντας προσωρινά το 1-2.
Με 15 λεπτά να μένουν στη διαδικασία, και την πίστα να δείχνει πως ίσως είναι ώρα για slick ελαστικά, ο Bottas έγραψε πρώτο χρόνο με 1:30.596, την ώρα που οι ομάδες ήταν σε ετοιμότητα για να δουν εάν άξιζε να κάνουν προσπάθεια με στεγνά ελαστικά.
Εν τέλει, με 7 λεπτά να απομένουν για τη λήξη της διαδικασίας, οι δύο Ferrari έκαναν την εμφάνισή τους με τη μεσαία γόμα, την ώρα που οι Kvyat και Norris επέλεγαν τη μαλακή.
Λίγο αργότερα βγήκαν και οι δύο Mercedes με τη μαλακή γόμα, την ώρα που ο Norris έγραφε χρόνο γρηγορότερο του Bottas κατά 0,250 δευτερόλεπτα.
Με τη λήξη της διαδικασίας, γράφτηκαν και οι τελευταίοι χρόνοι, με τον Leclerc εν τέλει να βρίσκεται στην κορυφή των χρονομέτρων, με 1:27.905 και τις δύο McLaren να τον ακολουθούν, την ώρα που ο Hamilton δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τον 4ο χρόνο.
Κάπως έτσι έληξε το P1 για οδηγούς και ομάδες. Συνέχεια τώρα στο P2, στις 16:00 Ώρα Ελλάδος. Παρακάτω παρατίθεται η κατάταξη του P1.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!