Ο Lewis Hamilton πήρε την πέμπτη νίκη του στο ιταλικό Grand Prix για να επεκτείνει το προβάδισμα του πρωταθλήματος από τον πλησιέστερο αντίπαλό του Sebastian Vettel.
Ο Hamilton ξεπέρασε τον Vettel από την εξωτερική στο δεύτερο chicane στον πρώτο γύρο και ο Vettel με υποστροφή βγήκε λίγο ανοιχτά, χτυπώντας τη Mercedes και ο ίδιος είχε τετακέ. Επέστρεψε για να τερματίσει τέταρτος πίσω από τον Valtteri Bottas, καθώς ποινή χρόνου επιβλήθηκε στον Max Verstappen πέφτοντας από το βάθρο στη πέμπτη θέση.
Ο Raikkonen διατήρησε το προβάδισμα του παρά την πίεση του Vettel και το κλείδωμα τροχών προς την πρώτη στροφή, πριν ο Hamilton πάρει slipstream από τις Ferrari και επιτεθεί στον Vettel στο Roggia Chicane. Ο Hamilton κράτησε το αυτοκίνητό του ίσα με τη Ferrari, η οποία γλίστρησε προς το πλάι της Mercedes στην έξοδο της αριστερής στροφής και είχε τετακέ. Ο Vettel έπεσε στο πίσω μέρος και έπρεπε να πάει στα pit καθώς υπέστη ζημιά στην εμπρόσθια πτέρυγα στην επαφή, αλλά δεν έχασε πολύ έδαφος χάρη σε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο Brendon Hartley στάθμευσε το αυτοκίνητό του στη δεξιά πλευρά της πίστας δευτερόλεπτα μετά την εκκίνηση, έχοντας στριμωχτεί στην ευθεία πριν την πρώτη στροφή και υπέστη ένα σπάσιμο του τροχού μπροστά-δεξιά στη Toro Rosso του.
Ο αγώνας συνεχίστηκε στον τέταρτο γύρο και ο Hamilton πίεσε τον Raikkonen αλλά δεν ήταν αρκετά κοντά για να κάνει μια επίθεση. Αυτή ήταν η ιστορία του πρώτου κομματιού, καθώς ο Hamilton έπεσε σταδιακά εκτός της ζώνης DRS από τον Φινλανδό, αλλά το προβάδισμα του Raikkonen δεν πήγε πάνω από τα δύο δευτερόλεπτα προτού σταματήσει τον 20ο γύρο.
Η Mercedes ήταν έτοιμη να υποδεχτεί και τον Hamilton, αλλά ο Βρετανός δεν πήγε στα pit και έμεινε έξω άλλους οκτώ γύρους, προσπαθώντας να μειώσει τη διαφορά του για το χρόνο που χρειαζόταν για το pitstop με τον Raikkonen εκείνη την περίοδο. Ωστόσο, η Mercedes κράτησε τον Bottas στη πίστα, ενώ ο Φινλανδός πάλευε για θέση με τον Verstappen, ο οποίος είχε κάνει στάση, στη μάχη τους για την τρίτη θέση. Αυτό σήμαινε ότι ο Bottas ήταν σε θέση να κρατήσει τον Raikkonen πίσω του, μέσα σε τρεις γύρους που ο Hamilton είχε κάνει τη στάση του, ήταν μέσα στην ζώνη DRS του Raikkonen και με πιο φρέσκα ελαστικά. Ο Bottas οδήγησε τον αγώνα μέχρι τον 36ο γύρο πριν πάει στα pit, απελευθερώνοντας τον Raikkonen και τον Hamilton να οδηγήσουν για τη νίκη.
Ο Hamilton ήταν πιο κοντά από ποτέ, καθώς διέσχισαν τη γραμμή για να ξεκινήσουν τον 45ο γύρο, αλλά βρέθηκε μόνο παράλληλα με τη Ferrari καθώς πλησίαζαν τη ζώνη πέδησης, αλλά πέρασε τον Raikkonen στην έξοδο. Ο Raikkonen προσπάθησε να αντεπιτεθεί στο Roggia Chicane, αλλά ο Hamilton κράτησε τη θέση και γρήγορα άνοιξε διαφορά, καθώς ο Raikkonen είχε blistering στο αριστερό πίσω ελαστικό του.
Αυτή η φθορά ήταν τόσο “κρίσιμη”, όπως είπε η Ferrari, για τον Raikkonen που έπεσε σχεδόν 9δ πίσω από τον Hamilton, η νίκη του οποίου επέκτεινε το προβάδισμα του πρωταθλήματος δεδομένου ότι ο Vettel έλαβε ένα δώρο από τον Verstappen και την ποινή του.
Ο Bottas είχε χρησιμοποιήσει τα φρέσκα ελαστικά του για να εξαλείψει γρήγορα τη διαφορά 3 δευτερόλεπτων του Verstappen και άρχισε να επιτίθεται για την τελική θέση στο βάθρο με 10 γύρους να απομένουν. Είχε μία καλή προσπάθεια στον Verstappen και βγήκε στην αριστερή πλευρά προς τη πρώτη στροφή όταν ο Verstappen κινήθηκε προς αυτόν υπό φρενάρισμα για το πρώτο chicane, και χτύπησε τον Bottas ρίχνοντάς τον στο χορτάρι και τον έστειλε στη περιοχή απορροής. Ο Verstappen έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων και στη συνέχεια υπερασπίστηκε επιθετικά τη θέση του από τον Bottas όταν ο αντίπαλός του ανέκαμψε από μια διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων, λέγοντας στην ομάδα του ότι δεν τον ένοιαζε αν του κοστίζει χρόνο προς τον Vettel. Αυτό επέτρεψε στον Vettel, ο οποίος σταμάτησε ξανά για νέα ελαστικά για τη μάχη του προς την πέμπτη θέση επί της πίστας, να φτάσει μέσα στα πέντε δευτερόλεπτα από τη Red Bull και να σώσει άλλους δύο βαθμούς.
Ο Romain Grosjean ήταν σχεδόν δεν εμφανίστηκε στην τηλεόραση, αλλά ήρθε υπό τεράστια πίεση από την Racing Point Force India στην μάχη για τη καλύτερη θέση εκ των υπολοίπων. Ο Grosjean κράτησε την έκτη θέση για την Haas, με τον Esteban Ocon να είναι μπροστά από τον Sergio Perez – που ξεκίνησε 14ος – στην έβδομη.
Ο Carlos Sainz τερμάτισε ένατος για τη Renault, ενώ ο Lance Stroll πήρε μόλις το δεύτερο τερματισμό στους βαθμούς του έτους για την Williams καθώς ήταν στη κορυφαία δεκάδα. Δύο οδηγοί ήταν μαζί με τον Hartley στη λίστα εγκατάλειψης από το Grand Prix. Ο Fernando Alonso σταμάτησε τη McLaren με ένα ανεπιβεβαίωτο πρόβλημα στον 10ο γύρο, ενώ ήταν σε θέση βαθμών, ενώ ο Daniel Ricciardo άφησε την Red Bull με καπνούς μετά από το δεύτερο chicane λίγο πριν από τα μισά του αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!