Σε κλίμα απόλυτης… ησυχίας και κάτω από τον καυτό Αυγουστιάτικο ήλιο, στις 16:00 ώρα Ελλάδος δόθηκε η εκκίνηση στο FP2 της Βαρκελώνης! Ζωή έδωσαν στην πίστα οι κινητήρες των μονοθεσίων, με τους οδηγούς να είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν πράγματα για τις αυριανές κατατακτήριες.
Πρώτος οδηγός στην πίστα ήταν ο Lando Norris, κάτι το οποίο συνηθίζουμε να βλέπουμε στα δοκιμαστικά. Ο νεαρός Βρετανός εξέτασε τις συνθήκες της πίστας και την κατάσταση του μονοθεσίου. Στα πρώτα λεπτά υπήρχε ελάχιστη δράση, με τον Giovinazzi να κάνει πρώτος χρόνο στο 1:19:675, με τον Norris να βελτιώνει τον χρόνο του Ιταλού κατά 4 δέκατα και να “αναρριχάται” προσωρινά στην κορυφή της κατάταξης.
Όλο και περισσότεροι οδηγοί βρέθηκαν στην πίστα μετά τα πρώτα 10 λεπτά, με τον Noris να παραμένει πρώτος και να κατεβάζει το χρόνο στο 1:19:221. Τότε έκανε και το χρόνο του ο πρώτος οδηγός του FP1, Valtteri Bottas, που βρέθηκε δεύτερος λίγο πίσω από τον Leclerc. Βέβαια, ο Bottas ήταν με την σκληρή γόμα ενώ ο Μονεγάσκος με μαλακότερο ελαστικό. Λίγα δευτερόλεπτα μετά στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Hamilton με την μέση γόμα, που έκανε χρόνο ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερο από τον Leclerc!
Ο Φινλανδός συνέχιζε να κατεβάζει με την σκληρή γόμα και να πλησιάζει τους χρόνους του team-mate του. Πολύ καλό χρόνο έκανε και ο Ricciardo, που με την μέση γόμα βρέθηκε ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον Hamilton… Oι 2 Mercedes έμοιαζαν και πάλι απλησίαστες.
Οι περισσότεροι οδηγοί παραπονιόντουσαν για προβλήματα με τα ελαστικά και για απροσδόκητα γλιστρήματα, κάτι που προκαλούσε κυρίως η υψηλή θερμοκρασία της πίστας. Πολύ καλύτερος έδειχνε και ο Vettel ξανά, με τον Γερμανό να είναι μόλις 3 δέκατα πίσω από τον Leclerc, διαφορά πολύ μικρότερη από ό,τι είχαμε συνηθίσει στην φετινή σεζόν! Επίσης, πολύ κοντά στην κορυφή βρισκόταν και ο Verstappen, με τον Ολλανδό να είναι στα 5 δέκατα από τον πρώτο Hamilton με την ίδια γόμα.
Ψηλά ήταν στο πρώτο μισάωρο και οι 2 Alfa Romeo, εικόνα ευχάριστη μετά από τα πολλά προβλήματα που φαίνεται να αντιμετωπίζει η ομάδα. Η δράση στην πίστα ήταν ελάχιστη μετά το πρώτο μισάωρο, με τις ομάδες να επεξεργάζονται τα δεδομένα που είχαν συλλέξει.
Τότε έκανε και την προσπάθειά του με την μαλακή γόμα ο Bottas, που βρέθηκε με άνεση στην κορυφή, με χρόνο 1:17:170. Ενδεικτικό της καταπόνησης των ελαστικών με τις υπάρχουσες θερμοκρασίες, ήταν ότι ο Φινλανδός χρειάστηκε να κάνει 2 γύρους (cool down) για να φέρει τα ελαστικά του ξανά σε θερμοκρασία λειτουργίας. Στο σημείο αυτό οι οδηγοί δοκίμασαν γύρους με την μαλακή γόμα, με τους χρόνους να κατεβαίνουν συνεχώς.
Εξαιρετικό χρόνο έκανε και ο Grosjean, οποίος βρέθηκε πάνω ακόμη και από την Racing Point του Perez και στην 3η θέση την δεδομένη στιγμή… Τους καλούς χρόνους συνέχισε ο Ricciardo, όντας ο μόνος κάτω από το δευτερόλεπτο πίσω από τις Mercedes! Και ενώ στα 8 δέκατα από την κορυφή έβαλε το όνομα του ο Verstappen, πολύ πιο πίσω, στην 13η θέση, βρέθηκε ο χρόνος του team-mate του Alexander Albon.
Και λίγο πριν το τελευταίο μισάωρο, οι περισσότερες ομάδες άρχισαν την προσομοίωση αγώνα. Αυτό σήμαινε πως οι χρόνοι δεν θα έπεφταν περαιτέρω για πολλούς οδηγούς.
Πολύ καλό ρυθμό έδειξε να έχει όλη την ημέρα η Haas, με τον Grosjean να δείχνει πολύ δυναμικός και αρκετά μπροστά από τον team-mate του. Μάλιστα και ο ρυθμός αγώνα της αμερικανικής ομάδας ήταν αξιέπαινος.
Λίγο πριν το τέλος η πίστα γέμισε χαλίκια από έξοδο του Bottas, κάτι που την κατέστησε αρκετά επικίνδυνη για τους υπόλοιπους οδηγούς.
Και ενώ η ημέρα κυλούσε ιδανικά για τον Grosjean, μια απότομη απώλεια ισχύος τον άφησε εκτός στα τελευταία λεπτά. Έτσι, απομένει να δούμε πόσο σοβαρό ήταν το πρόβλημα αυτό…
Η τελική κατάταξη βρήκε τον Hamilton στην κορυφή, με τον Bottas να ακολουθεί 3 δέκατα πίσω. Στην 3η θέση ο συνήθης ύποπτος Max Verstappen, με τους Ricciardo, Grοsjean και Leclerc να ακολουθούν. Στην έβδομη θέση βρέθηκε ο Sainz, με τους Perez, Ocon και Gasly να κλείνουν την πρώτη δεκάδα για το FP2 της Βαρκελώνης.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!