Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών της Formula 1 για το Ισπανικό Grand Prix. Ο Hamilton έκανε τον καλύτερο χρόνο στο 1:18.259δ νωρίς στην περίοδο των 90 λεπτών χρησιμοποιώντας τα μαλακά Pirelli. Φαινόταν να βελτιώνει τον χρόνο γύρο του μετά από την αλλαγή στα supersoft, αλλά ήταν πολύ επιθετικός στο γκάζι στη στροφή 7 και πάτησε λίγο στα χαλίκια. Ο Hamilton δεν είχε άλλη σοβαρή προσπάθεια σε αυτό το σετ ελαστικών πριν επιστρέψει στα pit, αλλά με πολλούς οδηγούς να δυσκολεύονται να κάνουν μια σημαντική βελτίωση μετά την αλλαγή στα supersofts, η προηγούμενη προσπάθεια του ήταν αρκετά καλή για την πρώτη θέση.
Ο Ricciardo ήταν ο δεύτερος ταχύτερος για την Red Bull, 0.133 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Hamilton, ο οποίος επίσης έκανε τον χρόνο του χρησιμοποιώντας τα μαλακά Pirelli στην πρώτη του προσπάθεια. Ο Ricciardo έθεσε το χρόνο του στον 10ο γύρο στα μαλακά και στη συνέχεια πήγε τρία δέκατα πιο αργά στην πιο γρήγορη προσπάθειά του χρησιμοποιώντας τα supersofts.
Ο συμπαίκτης του στη Red Bull, Max Verstappen, κατάφερε να βελτιώσει τον γύρο προσομοίωσης, κάνοντας το 1:18.533δ για την τρίτη θέση, πίσω από τον συμπαίκτη του. Ο Verstappen αργότερα είχε ένα τετακέ στη στροφή 2 ενώ είχε τα softs στα τελευταία λεπτά της περιόδου.
Πίσω από αυτόν, ο Sebastian Vettel βελτιώθηκε επίσης στα supersoft, πηγαίνοντας μισό δέκατο πιο αργά από τον Verstappen, με τον Valtteri Bottas πίσω από το ζευγάρι στην πέμπτη που χρησιμοποίησε τα μεσαία νωρίς και έπειτα έθεσε τον καλύτερο χρόνο του στα supersoft.
Ο Kimi Raikkonen ήταν ο πιο αργός από τους οδηγούς από τις τρεις πρώτες ομάδες και είχε ένα πέρασμα από τα χαλίκια στη στροφή 4, προτού φέρει το αυτοκίνητό του στα pit στα με 40 λεπτά να απομένουν, με ένα άγνωστο πρόβλημα. Επίσης, δεν βελτιώθηκε στα supersoft, με τον καλύτερο του χρόνο στο 1:18.829δ να γίνεται με τα μαλακά νωρίς στη περίοδο.
Ο Romain Grosjean ανέκαμψε από μια καταστροφική έναρξη στη περίοδο, για να τελειώσει ως καλύτερος των υπόλοιπων μετά το 1:19.579δ χρησιμοποιώντας τα supersofts αμέσως μετά τη μια ώρα. Ο οδηγός της Haas είχε μείνει στα χαλίκια στη στροφή 7 στον τέταρτο γύρο του, αλλά μετά την επιστροφή του αυτοκινήτου στα pit, μπόρεσε να επιστρέψει στην πίστα για να κάνει το χρόνο του.
Αυτό έριξε τον Kevin Magnussen ως τον δεύτερο ταχύτερο οδηγό της Haas στην όγδοη θέση. Ο Magnussen ήταν καλύτερος από τους υπόλοιπους νωρίς στη περίοδο, πριν βελτιώσει τον καλύτερο χρόνο του κατά 0.235δ στα supersofts.
Αυτό τον έβαλε μπροστά από τον Stoffel Vandoorne, οδηγώντας την επικαιροποιημένη McLaren, η οποία είχε μια αργή έναρξη της περιόδου χάρη σε μια αλλαγή πατώματος και στη συνέχεια εξασφάλισε την όγδοη θέση με το ρυθμό του στα supersofts κοντά στην μία ώρα της περιόδου.
Ο Sergio Perez ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα για τη Force India, λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερα από τον teammate του Esteban Ocon. Η περίοδος του Perez είχε πρόωρο τέλος, καθώς σταμάτησε στην πίστα, με 13 λεπτά να απομένουν, καθώς είχε ένα χαλαρό μπροστινό αριστερό τροχό μετά από ένα pitstop. Παρόλο που για λίγο ήταν σε θέση να συνεχίσει σε μια προσπάθεια να επιστρέψει στα pit μετά από παρότρυνση να το κάνει αυτό από την ομάδα, τελικά αποφάσισε ότι έπρεπε να σταματήσει από φόβο ότι ο τροχός θα έβγαινε εντελώς.
Ο Fernando Alonso ήταν 12ος ταχύτερος για την McLaren μπροστά από την Renault του Nico Hulkenberg και την Toro Rosso του Pierre Gasly – ο τελευταίος είχε επίσης μια αλλαγή στο πάτωμα κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Ο Sauber με τους Marcus Ericsson και Charles Leclerc ήταν στην 15η και 16η, μπροστά από τη δεύτερη Renault του Carlos Sainz Jr.
Ο Sainz παραπονέθηκε για προβλήματα τόσο με αεροδυναμική όσο και με μηχανική ισορροπία στη Renault, η οποία διαθέτει τροποποιημένη εμπρόσθια πτέρυγα και πίσω ανάρτηση.
Ο Brendon Hartley ήταν ο 18ος μπροστά από τους δύο οδηγούς της Williams, με τον Sergey Sirotkin μπροστά από τον Lance Stroll, παρά το γεγονός ότι περιέγραψε το χειρισμό του αυτοκινήτου ως «περίεργο».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!