Ο Lewis Hamilton ήταν ο νικητής στην Ιαπωνία και μάλιστα εύκολα. Στο βάθρο βρέθηκε η άλλη Mercedes του Bottas καθώς και ο Max Verstappen. Σύμφωνα με το κοινό καλύτερος του αγώνα αναδείχθηκε ο Daniel Ricciardo που τερμάτισε 4ος έχοντας εκκινήσει 15ος. Στο -67 πλέον ο Vettel με τις ελπίδες του να είναι μόνο μαθηματικές.
Η συντακτική ομάδα του F1fan.gr είναι εδώ για να αναδείξει και τους υπόλοιπους που είχαν πολύ θετική απόδοση.
Η επιλογή του Δημήτρη Χούντα – Max Verstappen
Ο Ολλανδός της Red Bull είχε έναν πολύ έντονο αγώνα, με αρκετές μονομαχίες μέχρι το τέλος, αλλά και…συγκρούσεις. Εκκινώντας τρίτος και έχοντας πίσω του τον Kimi Raikkonen, κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά, αν και ήταν υπεραισιόδοξος ο τρόπος που πήγε να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Φινλανδό, έχοντας επαφή και δεχόμενος ποινή. Τα 5 δευτερόλεπτα ποινής δεν στάθηκαν ικανά να του στερήσουν το βάθρο. Λίγους γύρους μετά την επαφή με τον Raikkonen, είχε εκ νέου επαφή με τον Vettel, με υπαιτιότητα του Γερμανού κυρίως. Υπερασπίστηκε τη θέση του, ενώ μπόρεσε να απειλήσει και τον Valterri Bottas στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα για τη δεύτερη θέση, χάρη στην καλή στρατηγική της ομάδας του, αλλάζοντας από supersoft σε soft γόμα, την ώρα που οι υπόλοιποι από το top 5 είχαν medium. Ένας αγώνας χαρακτηριστικός του στύλ του Ολλανδού και ένα ακόμα πολύ καλό αποτέλεσμα για τον 21χρονο.
H επιλογή του Χρήστου Ζιαβρά – Sebastian Vettel
Ωραίος ή μοιραίος; Ο Vettel ήρθε στον αγώνα της Κυριακής “λαβωμένος” από την καταστροφική στρατηγική της Ferrari, με τις ελπίδες του για τον τίτλο να είναι πια σχεδόν μηδενικές. Στόχος του να τερματίσει όσο πιο κοντά στον Hamilton. Εξαιρετική εκκίνηση για μια ακόμη φορά, φτάνοντας μόνο στον εναρκτήριο γύρο 4 θέσεις ψηλότερα και πίσω από τον πολύ επικίνδυνο για μια ακόμη φορά Verstappen. Με τη λήξη του Safety Car και όντας εμφανώς γρηγορότερος, προτιμά να κάνει μια παράτολμη κίνηση στον Ολλανδό, κερδίζει την εσωτερική στη στροφή Spoon, ο Verstappen δεν του δίνει χώρο και έρχεται φυσικά η σύγκρουση… Έτσι ο Vettel βρίσκεται στη 19η θέση, χτυπημένος και με ελαστικά ήδη φθαρμένα. Παρόλα αυτά βέβαια κρατά τα supersoft ελαστικά ζωντανά, προσπερνά πάντα και παντού, “καθαρά” και “σκαρφαλώνει” μέχρι το ταβάνι… των 5 μεγάλων που είχαν χαθεί 40 δευτερόλεπτα μπροστά! Φτάνουμε έτσι στο δια ταύτα… Ο Γερμανός σίγουρα δεν έκανε τον ιδανικό αγώνα, ουσιαστικά έχασε ακόμη περισσότερο τον τίτλο και “εκβίασε” καταστάσεις. Όμως έδωσε ενδιαφέρον στον αγώνα, έκανε προσπεράσεις που έχουμε τώρα τελευταία ξεχάσει και έδειξε στη Ferrari πως το Σάββατο αδίκησε τον εαυτό της!
Υ.Γ. Ο Vettel προσπέρασε το μεγαλύτερο μέρος του grid σχεδόν 2 φορές, με διάφορες ενέργειες και σε διάφορα σημεία, πάντα εύκολα και καθαρά. Η μόνη προσπέραση που είχε κακή κατάληξη ήταν αυτή με τον νεαρό Ολλανδό, που στον πρώτο γύρο μετρούσε ήδη μια σύγκρουση. Τροφή για σκέψη…
H επιλογή της Εβίτας Πανάγου – Sergio Perez
Έναν καλό αγώνα είχε στην Ιαπωνία ο Perez. O Mεξικανός πήρε την 10η θέση στις κατατακτήριες, αλλά εκκίνησε 9ος λόγω ποινής του teammate του. Ακολούθησε στρατηγική ενός pit-stop αλλάζοντας από supersoft σε soft γόμα. Κατάφερε μάλιστα να διαχειριστεί άψογα τα ελαστικά του και να περάσει την Haas του Grosjean, ο οποίος φαινόταν αρκετά δυνατός. Έτσι τερμάτισε 7ος και ήταν ο best of the rest, αφού ήταν ο πρώτος οδηγός πίσω από τις Mercedes, Red Bull και Ferrari. Τέλος κατάφερε να πιάσει στους 53 βαθμούς τους Fernando Alonso και Nico Hulkenberg στην μάχη για την 7η θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών.
Η επιλογή του Γιάννη Μπίτα – Carlos Sainz
Θετικός ήταν στο GP Ιαπωνίας ο Carlos Sainz. Ο Ισπανός εκκίνησε από την 13η θέση με την Soft έμεινε για μεγάλο διάστημα στην πίστα φτάνοντας μέχρι και την 6η θέση ενώ μετά την αλλαγή ελαστικών έπεσε αρκετά πίσω. Με φρέσκια medium δεν είχε πρόβλημα να κάνει προσπεράσματα που εν τέλει τον έφεραν στην δεκάδα. Η Renault μετά την διακοπή του καλοκαιριού και την υπογραφή με τον Ricciardo έχει παρατήσει εντελώς την σεζόν χωρίς να φέρνει αναβαθμίσεις κινδυνεύοντας να χάσει την 4η θέση στους κατασκευαστές. Οπότε κάθε βαθμός είναι σημαντικός καθώς απομένουν μόλις 4 αγώνες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!