Ο Sebastian Vettel έθεσε το ρυθμό κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου δοκιμαστικών για το Grand Prix της Ιαπωνίας, ρίχνοντας σχεδόν ενάμιση δευτερόλεπτο τον χρόνο της Pole position του περασμένου έτους, ενώ ο Carlos Sainz Jr. είχε ένα μεγάλο ατύχημα.
Ο καλύτερος χρόνος του Vettel ήταν στο 1:29.166 και τέθηκε σύντομα μετά από μια περίοδο κόκκινης σημαίας που προκλήθηκε όταν ο οδηγός της Toro Rosso, Sainz υπέστη βίαιη συντριβή περίπου 50 λεπτά μετά την έναρξη της περιόδου. Ο Ισπανός, ο οποίος όπως δείχνει θα ξεκινήσει από το πίσω μέρος του grid στη Suzuka, ξαφνικά έχασε τον έλεγχο, καθώς βγήκε ανοιχτά μετά από τη φουρκέτα και έπεσε στη μπαριέρα των ελαστικών στην αριστερή πλευρά, και μετά ακινητοποιήθηκε στη μέση της πίστας.
Όταν η περίοδος συνεχίστηκε με 23 λεπτά να απομένουν, η Ferrari έστειλε και τους δύο οδηγούς τους έξω σε supersoft ελαστικά, με τον Vettel – ο οποίος ήταν 0,042δ πίσω από τον Hamilton στη δεύτερη θέση – να ρίχνει το χρόνο του Βρετανού κατά 0,211δ για να ανέβει στην κορυφή. Η άφιξη ψιλόβροχου στα τελευταία 10 λεπτά εξασφάλισε ότι ο χρόνος του Vettel παρέμεινε απρόκλητος στα τελικά στάδια.
Ο Hamilton, χρησιμοποιώντας τα καινούργια αεροδυναμικά τμήματα της Mercedes που απέφυγε το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Μαλαισία, έθεσε το ρυθμό για μεγάλο μέρος της περιόδου, ανταλλάζοντας ταχύτερους χρόνους με τον συμπαίκτη του Valtteri Bottas κατά τη διάρκεια των 20 λεπτών με τα μαλακά ελαστικά.
Ο Daniel Ricciardo της Red Bull έγινε ο πρώτος οδηγός που έπεσε κάτω από το φράγμα των 1:30δ μόλις μισή ώρα στη περίοδο, χρησιμοποιώντας supersofts για να θέσει το 1:29.541δ και να γίνει ταχύτερος του Hamilton κατά 0.501δ. Αυτό το σημείο αναφοράς έμεινε για λίγο λιγότερο από 10 λεπτά, καθώς ο Hamilton – τώρα στα supersofts – βελτιώθηκε σε 1:29.377δ για να επανακτήσει την πρώτη θέση, η οποία αποδείχθηκε αρκετή για τη δεύτερη θέση μετά την τελευταία βελτίωση του Vettel. Ο Ricciardo τερμάτισε τρίτος ταχύτερος, πίσω από τον Vettel κατά 0,375δ και ένα δέκατο μπροστά από τη δεύτερη Ferrari του Kimi Raikkonen, ο οποίος ήταν 0,472δ πιο αργός από τον συμπαίκτη του στα supersofts.
Ο Bottas ήταν ο πέμπτος, 0.985δ πίσω από το ρυθμό, έξι δέκατα μπροστά από τον Max Verstappen στη δεύτερη Red Bull. Και οι δύο οδηγοί είχαν επικίνδυνα πατήματα εκτός πίστας κατά τη διάρκεια της περιόδου, ο πρώτος καθώς πλησίασε την 1η στροφή και στη συνέχεια στην Degner, με τον δεύτερο στην Spoon.
Ο Esteban Ocon ήταν ο καλύτερος της Force India στην έβδομη θέση, μπροστά από τη Renault του Nico Hulkenberg, την Haas του Romain Grosjean και την McLaren του Stoffel Vandoorne. Ο Fernando Alonso ήταν 12ος-ταχύτερος, 0.033δ κάτω από τον Vandoorne, με τις δύο McLaren να χωρίζονται από τον Kevin Magnussen – που είχε ένα πρόβλημα πίεσης νερού που τον κράτησε στο γκαράζ για μεγάλο μέρος του πρώτου μισού της περιόδου. Ο Sainz κατέληξε 17ος μετά τη συντριβή του, μία θέση μπροστά από τον συμπαίκτη του Pierre Gasly, του οποίου η Toro Rosso είχε το Halo στην αρχή της περιόδου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!