Ο Max Verstappen έθεσε ένα νέο ρεκόρ γύρου για ανέβει στην κορυφή των χρόνων στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών για το γερμανικό Grand Prix της Formula 1 – μόλις 0.026δ μπροστά από τον Lewis Hamilton της Mercedes.
Η ταχύτητα του Verstappen όμως επισκιάστηκε από ένα πρόβλημα που υπέστη ο ίδιος και αυτό τον ανάγκασε να περάσει 20 λεπτά στο γκαράζ ενώ οι μηχανικοί έλυναν το θέμα.
Είκοσι πέντε λεπτά πριν από το τέλος του P2, ο Verstappen ανέφερε στην ομάδας ότι υπήρχαν προβλήματα με τον κινητήρα του – είπε: “υπάρχει πολύς θόρυβος στο κατέβασμα ταχύτητας” – και επέστρεψε στα pit με μόλις τρία λεπτά να απομένουν.
Η δεύτερη περίοδος δοκιμαστικών το απόγευμα της Παρασκευής έλαβε χώρα υπό ηλιοφάνεια, με την θερμοκρασία του αέρα να φθάνει τους 31 βαθμούς και όλες οι ομάδες αξιολόγησαν το πως οι διαφορετικές συνθέσεις αντιμετώπισαν τις καυτές συνθήκες πίστας.
Οι δύο Ferrari τερμάτισαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση με τον Sebastian Vettel μπροστά από τον συμπαίκτη του Kimi Raikkonen, ακολουθούμενος από τις δύο Haas των Romain Grosjean και Kevin Magnussen στην έκτη και την έβδομη, μπροστά από τον Charles Leclerc της Sauber.
Τριάντα λεπτά πριν από το τέλος της περιόδου, υπήρχε σχεδόν επαφή στη φουρκέτα μεταξύ του Daniel Ricciardo – ο οποίος ήταν μόνο 13ος πιο γρήγορος που επικεντρώθηκε στο setup του αγώνα – και του Sergey Sirotkin της Williams, καθώς ο Ρώσος έκλεισε την πόρτα στον Αυστραλό που προσπάθησε να τον περάσει στην εσωτερική της στροφής 6.
Λίγο αργότερα ο Sirotkin βγήκε ανοιχτά στην έξοδο της στροφής 13 και βγήκε από το χαλίκι χωρίς ζημιά.
Ο Ricciardo είχε επίσης μια τετακέ στη στροφή 8, φέρνοντας για λίγο τις κίτρινες σημαίες, αλλά ήταν σε θέση να συνεχίσει.
Η στιγμή του Ricciardo με τον Sirotkin δεν ήταν η μόνη παραλίγο επαφή της περιόδου. Νωρίς, ο Esteban Ocon ήταν κοντά στο να έρθει σε επαφή με την McLaren του Stoffel Vandoorne στη στροφή 9 καθώς διάφοροι οδηγοί σε γρήγορους γύρους αντιμετώπισαν αργά κινούμενα αυτοκίνητα καθώς οι οδηγοί πρόσεχαν τα ελαστικά τους.
Μόλις στα πρώτα εννέα λεπτά, ο Magnussen της Haas πήγαινε αργά στη φουρκέτα της στροφής 6, που φαινόταν να καθυστερεί ελαφρώς τον Fernando Alonso, ο οποίος ήταν σε πιο γρήγορο γύρο.
Στα μισά της περιόδου, ήταν ο Bottas ο οποίος ήταν ο πρώτος που έθεσε ένα νέο ρεκόρ γύρου, αλλά ο συμπαίκτης του Hamilton τον πέρασε αμέσως με 0.079δ για να καταγράψει ένα 1:13.111δ.
Πέντε λεπτά αργότερα, ο Verstappen μείωσε το ρεκόρ του γύρου με το 1:13.085δ, παρά την κυκλοφορία που βρήκε στο τμήμα του σταδίου στο τέλος του γρήγορου γύρου του.
Ο Nico Hulkenberg της Renault ήταν ένατος, με τον Γερμανό να αναφέρει «δόνηση στην κολόνα του τιμονιού» με την ομάδα να υποψιάζεται όταν ήταν ένα ζήτημα εξισορρόπησης των ελαστικών.
Η Force India του Esteban Ocon ήταν 10η, ενώ οι McLaren και Williams τελείωσαν στο κατώτατο μέρος του πίνακα χρόνων.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!