Ο Sebastian Vettel πήρε την pole position για το γερμανικό Grand Prix, ενώ ο αντίπαλος του για τον τίτλο, Lewis Hamilton, ήταν μόνο 15ος μετά το πρόβλημα του με το κιβώτιο ταχυτήτων στο Q1.
Ο οδηγός της Ferrari είχε την pole position μετά από τις πρώτες προσπάθειες στο Q3, με όλους τους οδηγούς στα ultrasofts, αλλά αντιμετώπισε πρόκληση από την άλλη Mercedes του Valtteri Bottas στις δεύτερες προσπάθειες.
Ο Bottas πήρε για λίγο την pole με ένα γύρο στο 1:11.416δ, με ένα καλό 3ο τομέα στο τμήμα του σταδίου. Όμως, ο Vettel, ο οποίος ήταν ταχύτερος στους δύο πρώτους τομείς πριν χάσει ένα τέταρτο του δευτερολέπτου στον Bottas στον τελικό τομέα, τα πήγε αρκετά για να πάρει την pole κατά 0.204δ στον τελευταίο γύρο του.
Η δεύτερη Ferrari του Kimi Raikkonen ήταν τρίτη, 0.335δ πίσω από τον Vettel, ώντας και πάλι μια πιθανή απειλή για την pole position. Έκανε ένα λάθος στην στροφή 12 στην πρώτη του προσπάθεια, το οποίο του κόστισε περίπου τρία δέκατα, και στη συνέχεια δεν κατάφερε να βρει ρυθμό στο δεύτερο γύρο του.
Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen ήταν τέταρτος, λίγο κάτω από τρία δέκατα πίσω από τον Raikkonen, και επωφελήθηκε από την απουσία του Hamilton.
Ο Hamilton διατάχθηκε να σταματήσει το μονοθέσιο του στη δεύτερη προσπάθειά του στο Q1, αφού δε μπορούσε να αλλάξει ταχύτητες, το οποίο ακολούθησε αμέσως μετά το πέρασμά του ανοιχτά στην 1η στροφή. Καθώς περνούσε πάνω από τα kerbs, στην έξοδο της στροφής, πέρασε από ανισοϋψής κομμάτια το χτυπώντας το πάτωμα του μονοθεσίου και φάνηκε ότι προκάλεσε το πρόβλημα που εκδηλώθηκε στη στροφή 2 – αν και μετέπειτα φέρεται να είπε στη συνέχεια ότι το πρόβλημα είχε εμφανιστεί πριν από αυτή τη στιγμή. Ο Hamilton προσπάθησε να φέρει το αυτοκίνητο πίσω στα pit αλλά τελικά σταμάτησε στη στροφή 10 μετά από εντολή από την ομάδα να το πράξει. Τότε είχε τον 15ο χρόνο που ήταν αρκετά καλός για να περάσει από το Q1 πριν από το πρόβλημα, και θα ανέβει μία θέση χάρη στη ποινή του Daniel Ricciardo – αν και μένει να δούμε εάν θα λάβει και ο ίδιος ποινή.
Οι δύο της Haas, Kevin Magnussen και Romain Grosjean πήραν την τρίτη σειρά, με την Renault του Nico Hulkenberg να μην καταφέρνει να τους διασπάσει κατά 0,016δ.
Η δεύτερη Renault του Carlos Sainz ήταν όγδοη, μπροστά από την Sauber του Charles Leclerc και την Force India του Sergio Perez.
Ο Fernando Alonso ήταν ο ταχύτερος από αυτούς που εξαλείφθηκαν στο Q2 στην 11η θέση, με μία διαφορά στα έξι δέκατα από τον Perez μπροστά σε αυτό το τμήμα των προκριματικών. Αυτό τον έβαλε μπροστά από τον οδηγό της Williams Sergey Sirotkin, ο οποίος είχε την καλύτερη περίοδο προκριματικών της ομάδας από το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν με την 12η.
Ο οδηγός της Sauber, Marcus Ericsson, ήταν 13ος και πιο αργός από αυτούς που έθεσαν χρόνο στο Q2 μετά από μια περίοδο κόκκινης σημαίας εννέα λεπτών, όταν ο ίδιος βγήκε στη χαλικοπαγίδα στην αριστερή στροφή 13. Ο Ericsson μπόρεσε να επιστρέψει στη πίστα, αλλά έφερε πολλά χαλίκια στο οδόστρωμα και οδήγησε στη διακοπή της περιόδου δύο λεπτά αργότερα. Μετά το δεύτερο γύρο του, ο Σουηδός είπε ότι έχασε πρόσφυση στην τελική προσπάθειά του και ότι θα μπορούσε να έχει υποστεί μικρές ζημιές όταν πάτησε σε ένα kerb.
Ο Esteban Ocon έπεσε στη ζώνη αποκλεισμού αργά στο Q1 όταν ο συμπαίκτης στη Force India Perez βελτιώθηκε στον δεύτερο γύρο του στο δεύτερο σετ ultrasoft. Ο Ocon πήγε στην προκριματική φάση με μόνο μία περίοδο δοκιμαστικών πιο πριν, αφού έχασε το P1 για να επιτραπεί στον Nicholas Latifi να τρέξει, και στη συνέχεια ζημιώθηκε από τη βροχή στο P3.
Το ζευγάρι της Toro Rosso Pierre Gasly και ο Brendon Hartley ήταν 17ος και 18ος, με διαφορά τρία δέκατα του δευτερολέπτου.
Ο Lance Stroll ήταν 19ος, ενώ το δύσκολο Σαββατοκύριακο του Stoffel Vandoorne συνεχίστηκε καθώς ήταν στο τέλος, δύο δέκατα πιο αργά από τον οδηγό της Williams.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!