Ο Charles Leclerc έφτασε στην κορυφή της πρώτης περιόδου δοκιμαστικών της Παρασκευής στην καυτή πίστα Paul Ricard, ένα δέκατο μπροστά από τον Max Verstappen σε μια περίοδο όπου και πάλι η Ferrari και η Red Bull αντάλλαζαν την P1.
Το Σαββατοκύριακο του Γαλλικού Grand Prix της Formula 1 ξεκίνησε σε εξαιρετικά ζεστές συνθήκες, η θερμοκρασία της πίστας ανέβηκε στους 55°C, και ήταν ανησυχία για τις ομάδες σε μια πίστα που είναι ήδη γνωστή ότι είναι σκληρή με τα ελαστικά.
Ο Robert Kubica και ο Nyck de Vries, ήταν οδηγοί δοκιμών στη δράση για την Alfa Romeo και τη Mercedes, ήταν από τους πρώτους που βγήκαν ενώ ο Nicholas Latifi ήταν ο τελευταίος, ο οδηγός της Williams έκανε την πρώτη του προσπάθεια στο πολύ ενημερωμένο νέο πακέτο στο αυτοκίνητο της ομάδας.
Δεν πέρασε πολύ ώρα πριν η Ferrari και η Red Bull συμμετέχουν στη συνηθισμένη τους μάχη για την P1, ο Carlos Sainz πέρασε μπροστά πριν αναλάβει ο Charles Leclerc και μετά ο Max Verstappen. 1:34.9 ο χρόνος του Ολλανδού μετά από 15 λεπτά.
Ο Lando Norris ήταν κοντά παρόλο που παραπονέθηκε ότι «η αίσθηση στο πεντάλ του γκαζιού δεν είναι σωστή». Ο Daniel Ricciardo ήταν οκτώ δέκατα κάτω από τον Verstappen.
Η Ferrari είπε στον Leclerc ότι χάνει χρόνο στη στροφή 8-9 σε σύγκριση με τον οδηγό της Red Bull, τα υπόλοιπα είναι «διαφορά ισχύος». Ο Leclerc, ωστόσο, σαφώς δεν ήταν ευχαριστημένος με τη μονάδα ισχύος του, καθώς ο οδηγός της Ferrari έκανε έναν πολύ αργό γύρο πριν βάλει το πόδι του κάτω. Αλλά με κίτρινες σημαίες στον τομέα 1, με τον Sergio Perez να έχει τετακέ στη άγρια επιφάνεια οδοστρώματος και να χαλάει τα ελαστικά του, ο Leclerc έπρεπε να υποχωρήσει.
Στα μέσα της περιόδου ο Verstappen κράτησε την P1, μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Perez με τους Leclerc και George Russell να ακολουθούν, και οι δύο οκτώ δέκατα πίσω. Στην πρώτη δεκάδα οι Sainz, Pierre Gasly, De Vries, Daniel Ricciardo, Fernando Alonso και Latifi. Και η θερμοκρασία της πίστας έφτασε τους 58 βαθμούς.
Καθώς κυκλοφόρησαν τα νέα για την ποινή 10 θέσεων του Sainz λόγω νέων Control Electronics, ο Ισπανός πήγε ταχύτερα με 1:34,2, ενώ η αλλαγή της Mercedes από τα μεσαία στα μαλακά έφερε τον Russell στην τρίτη θέση και τον De Vries στην P4.
Η κυριαρχία του Sainz ήταν βραχύβια, ο Verstappen αντεπιτέθηκε με 1:34,0 παρά το ότι δεν είχε καλό γύρο, ο Ολλανδός εξήγησε στη Red Bull ότι εχει «πολύ υποστροφή και βγήκε ανοιχτά στη στροφή». Ο Leclerc ανέβηκε στη δεύτερη θέση, 0,083 δευτερόλεπτα κάτω.
Ο Gasly, ονειρευόμενος μια μάχη για τη pole position στην αναβαθμισμένη AlphaTauri του, ήταν ένας άλλος οδηγός που ανέβηκε καθώς έφτασε στην τέταρτη θέση, με το μαλακό ελαστικό του να τρέχει μέσα σε ένα δευτερόλεπτο από τον χρόνο για την P1 του Verstappen, ενώ ο Alex Albon μπήκε στην πρώτη δεκάδα και συγκεκριμένα στην όγδοη θέση.
Με 15 λεπτά για το τέλος, ο Leclerc πέρασε μπροστά από τον Verstappen με 1:33,9, ένα δέκατο πάνω από τον αντίπαλο του τίτλου, η θερμοκρασία της πίστας ανέβηκε άλλο ένα βαθμό στους 59. Αυτός ήταν ο ταχύτερος χρόνος, ο Leclerc ολοκλήρωσε τη περίοδο 0,091 δευτερόλεπτα πάνω από τον Verstappen με τον Sainz 0,338δ πίσω.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!