Ο Lewis Hamilton έθεσε το ρυθμό στην πρώτη περίοδο δοκιμαστικών για το γαλλικό Grand Prix της Formula 1, καθώς η εναρκτήρια περίοδος έληξε νωρίς μετά από μια φλογερή συντριβή για τον Marcus Ericsson.
Ο Hamilton κέρδισε τον teammate του στη Mercedes Valtteri Bottas κατά λίγο περισσότερο από ένα δέκατο στο Paul Ricard, με τον Daniel Ricciardo τρίτο για την Red Bull και την Ferrari πολύ μακριά από το ρυθμό.
Μια περίοδος γεμάτη με λάθη έληξε μερικά λεπτά νωρίτερα από το κανονικό, όταν ο Ericsson υπέστη ένα μεγάλο ατύχημα στη στροφή 11.
Το πίσω μέρος της Sauber του φάνηκε να ξεφεύγει από τον έλεγχο καθώς ο Σουηδός κατέβασε ταχύτητα για το δεξιά στροφή, και γλίστρησε στη περιοχή απορροής πριν χτυπήσει τον τοίχο.
Υπήρχε ανάφλεξη στη δεξιά πλευρά του κινητήρα και ο Ericsson ήταν σε θέση να βγει από το αυτοκίνητο πριν φτάσουν οι βοηθοί πίστας για να σβήσουν τις φλόγες.
Αυτό ήταν το πιο δραματικό περιστατικό στη περίοδο με πολλά σφάλματα.
Ο Brendon Hartley, ο Kimi Raikkonen και ο Stoffel Vandoorne όλοι είχαν από νωρίς τετακέ στην 6η στροφή, μία μακριά δεξιά με ένα ψηλό kerb στο εσωτερικό, προφανώς όντας θύματα της αλλαγής κατεύθυνσης του ανέμου.
Ο Ericsson είχε την πρώτη στιγμή που έχασε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου μέσα στη προτελευταία στροφή 14, η μακριά αριστερή που κλίνει παραπάνω πριν από μια τελική στροφή που οδηγεί στην κύρια ευθεία.
Ο teammate του, Charles Leclerc, σταμάτησε στην άκρη της πίστας μετά από τη μισή περιστροφή που έκανε στην στροφή 1 λίγο αργότερα.
Ο Hamilton δεν είχε τετακέ στην πρώτη ώρα, αλλά είχε ένα πέρασμα εκτός πίστας στην είσοδο της πίσω ευθείας Mistral.
Έφτασε τον “επικίνδυνα αργό” όπως είπε, Vandoorne, ενώ έτρεχε με πλήρη ταχύτητα και έπρεπε να οδηγήσει στην άφθονη περιοχή απορροής, ενώ ο Βέλγος κατηγόρησε την ομάδα της McLaren για το ότι δεν τον ενημέρωσε για τη κυκλοφορία.
Ο Ricciardo ήταν ταχύτερος στα μισά της περιόδου, πριν ο Bottas χρησιμοποιήσει ένα νέο σετ ultrasofts για να πλησιάσει σε 0.030δ πίσω του, και μετά να προχωρήσει μπροστά κατά 0.010δ με ένα 1:32.566δ.
Στη συνέχεια ξεπεράστηκε από τον Hamilton, ο οποίος έμεινε στην πρώτη θέση με 1:32.273δ πριν βελτιώσει οριακά πάλι σε 1:32.231δ.
Ο Ricciardo ανέβηκε τρίτος, αλλά τελείωσε άνετα μπροστά από τις δύο Ferrari, με τον Raikkonen μισό δευτερόλεπτο πιο αργό από τον Αυστραλό.
Ο Vettel κατάφερε μόνο να φτάσει μέσα σε ένα δευτερόλεπτο διαφοράς από τον Hamilton για να τελειώσει πέμπτος και ήταν μόλις ένα δέκατο πιο γρήγορος από τη Haas του Romain Grosjean.
Ο Max Verstappen πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της πρώτης ώρας στο γκαράζ, αλλά εμφανίστηκε στα τελευταία 30 λεπτά για να φτάσει στην ένατη θέση.
Μια σειρά από καθυστερημένες βελτιώσεις έπειτα τον ανέβασε στην έβδομη θέση, μπροστά από τον Pierre Gasly, ο οποίος πέρασε τον Sergio Perez της Force India για την έβδομη.
Ο Gasly είναι υπό έρευνα για τη χρήση ενός σετ ελαστικών πέρα από το όριο των πρώτων 40 λεπτών. Η Toro Rosso τον έριξε στην απώλεια επικοινωνίας με το αυτοκίνητό του, που έτσι δεν ήταν σε θέση να καλέσουν τον Gasly στα pit.
Ο Kevin Magnussen ολοκλήρωσε το top10, γλιτώνοντας επαφή με τον Perez όταν παραλίγο να έπεφταν ο ένας πάνω στον άλλον, όταν η Haas ήταν σε αργό γύρο.
Τα λάθη συνεχίστηκαν στο δεύτερο μισό της περιόδου, με τον Esteban Ocon να γλιτώνει τις μπαριέρες μετά την ολίσθηση του στην 6η στροφή.
Ο Leclerc είχε επίσης ένα άλλο περιστατικό κατά το δεύτερο μισό, αυτή τη φορά βγαίνοντας εκτός στην 8η στροφή, πριν ο Ericsson υποστεί μεγαλύτερες συνέπειες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!