Το γαλλικό Grand Prix στη Circuit Paul Ricard κοντά στη Μασσαλία διεξάγεται για δεύτερη φορά από τότε που επανεμφανίστηκε στο πρόγραμμα της Formula 1 πέρυσι. Η Pirelli θα φέρει την C2 ως σκληρή, την C3 ως μεσαία και την C4 ως την μαλακή σύνθεση: ο ίδιος διορισμός με την Αυστραλία, την Κίνα και το Αζερμπαϊτζάν. Την Γαλλία που ακολουθά η Αυστρία το επόμενο Σαββατοκύριακο, σηματοδοτεί επίσης το πρώτο από τα πέντε ζευγάρια αγώνων “back-to-back” φέτος.
Χαρακτηριστικά Πίστας
- Η πίστα έχει επανασφαλτοστρωθεί εκτενώς από πέρυσι, με σχεδόν όλες τις στροφές – περίπου το ένα τρίτο του γύρου – να έχει νέα άσφαλτο. Αυτή έχει παρόμοιες προδιαγραφές με την υπάρχουσα άσφαλτο, η οποία θα πρέπει να παρέχει μια σταθερή επιφάνεια κατά τη διάρκεια ολόκληρου του γύρου.
- Η άσφαλτος είναι αρκετά ομαλή, πράγμα που σημαίνει ότι η υποβάθμιση των ελαστικών είναι γενικά χαμηλή. Ο αναμενόμενος καιρός αυτό το χρόνο στη νότια Γαλλία θα μπορούσε να οδηγήσει σε κάποια θερμική υποβάθμιση.
- Η Circuit Paul Ricard έχει να κάνει πολύ με τις πλευρικές δυνάμεις παρά με την πρόσφυση και το φρενάρισμα. Αυτό θα διευκολύνει την εξεύρεση της σωστής ισορροπίας ανάμεσα στις θερμοκρασίες των εμπρός και πίσω ελαστικών – παρόλο που η μακρά 1,8 χιλιομέτρων ευθεία Mistral ίσως μπορεί να δροσίσει τα μπροστινά ελαστικά και υπάρχουν μερικές βαριές ζώνες πέδησης.
- Η στροφή 13 στο Paul Ricard έχει τη δεύτερη υψηλότερη ενεργειακή ζήτηση της χρονιάς μετά την 1η στροφή στην Κίνα.
- Η στρατηγική μίας στάσεως ήταν αυτή που κέρδισε πέρυσι και χρησιμοποιήθηκε από τους περισσότερους ανταγωνιστές. Η στρατηγική το 2018 επηρεάστηκε από ένα πρόωρο αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο βγήκε μετά τον γύρο έναρξης για πέντε γύρους.
- Με 5,8 χιλιόμετρα συνολικά, αυτός είναι ένας από τους μεγαλύτερους γύρους του έτους, με αρκετές ευκαιρίες προσπέρασης.
“Η επιλογή των ελαστικών μας αυτό το Σαββατοκύριακο είναι ελαφρώς πιο συντηρητική από το 2018 με τα μαλακά, supersoft και ultrasoft που φέραμε στη Γαλλία το περασμένο έτος, καθώς το supersoft δεν είναι πλέον μέρος της σειράς του 2019. Συνεπώς, οι οδηγοί θα πρέπει να είναι σε θέση να πιέσουν σκληρά από την αρχή μέχρι το τέλος του κάθε stint,” λέει ο διευθυντής της Pirelli για την F1, Mario Isola.
“Μαζί με την Barcelona και το Silverstone, χρησιμοποιήσαμε τα πιο εύκαμπτα ελαστικά στη Γαλλία πέρυσι, ώστε να κάνουμε και πάλι μια άμεση σύγκριση για το πώς τα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί από το 2018. Αν και ένα μεγάλο μέρος της πίστας έχει επανασφαλτοστρωθεί, δεν θα πρέπει να κάνει μεγάλη διαφορά στα χαρακτηριστικά της πίστας. Με αυτή να είναι μόνο η δεύτερη φορά στη πίστα, οι ομάδες δεν έχουν ακόμα ένα πλήρες σύνολο δεδομένων, οπότε θα δούμε αρκετή εκμάθηση. Χρησιμοποιήσαμε ήδη την Paul Ricard για δοκιμές φέτος, αλλά αυτό έγινε σε πολύ μικρότερη, χωριστή διαμόρφωση και όχι στην πλήρης διάταξη του grand prix.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!