Ο Lewis Hamilton κυριάρχησε στο πρώτο γαλλικό Grand Prix της Formula 1 μετά από 10 χρόνια και επέστρεψε στο προβάδισμα του πρωταθλήματος αφού ο αντίπαλος του για τον τίτλο Sebastian Vettel συγκρούστηκε με τον Valtteri Bottas στην πρώτη στροφή.
Ο Hamilton τελείωσε τον αγώνα άνετα μπροστά από την Red Bull του Max Verstappen για να περάσει 14 βαθμούς μπροστά από τον Vettel, ο οποίος τελείωσε εκτός βάθρου στη πέμπτη θέση. Αυτό ήταν μία θέση μπροστά από τον Bottas, ο οποίος είχε τετακέ μετά από χτύπημα από τον Vettel στην 1η στροφή σε έναν χαοτικό πρώτο γύρο.
Ο Vettel είχε ένα καλό ξεκίνημα και έτρεχε δίπλα στον Bottas πριν τη πρώτη στροφή, αλλά άφησε το γκάζι πριν να πάρει τη στροφή κλειδώνοντας το μπροστινό του αριστερό ελαστικό και πέφτοντας πάνω στον Bottas. Αυτό έσπασε την εμπρόσθια πτέρυγα του Vettel και έδωσε στον Bottas ένα κλατάρισμα στο αριστερά-πίσω ελαστικό του, και οι δύο γύρισαν αργά στα pit για να αλλάξουν σε μαλακά ελαστικά – ο Vettel προσπάθησε να συνεχίσει με αγωνιστικές κινήσεις στις στροφές 3 και 4 και είχε μικρή επαφή με την Haas του Romain Grosjean.
Στην ίδια στροφή, ο Pierre Gasly έχασε το πίσω μέρος της Toro Rosso και έπεσε στο πίσω μέρος της Force India του Esteban Ocon, θέτοντας και τους δύο οδηγούς εκτός αγώνα στο Grand Prix στο σπίτι τους.
Αυτό οδήγησε σε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, υπό το οποίο ο Hamilton οδήγησε τον αγώνα μπροστά από τον Verstappen, ο οποίος πέρασε από την περιοχή απορροής για να αποφύγει τη σύγκρουση Bottas-Vettel και τον Carlos Sainz της Renault, ο οποίος πέρασε από την εξωτερική τον Daniel Ricciardo στη στροφή 2 όταν η Red Bull πήγε βαθιά στην πρώτη στροφή.
Ο Hamilton άρχισε να χτίζει ένα άμεσο προβάδισμα όταν ο αγώνας συνεχίστηκε στον πέμπτο γύρο, ενώ ο Verstappen ήταν άνετα δεύτερος καθώς ο Ricciardo έπρεπε να περιμένει μερικούς γύρους για να πάρει την τρίτη θέση από τον Sainz.
Η Renault γλίστρησε πίσω, καθώς ο Kimi Raikkonen ανέκαμψε μετά από ένα πέρασμα του από την περιοχή απορροής για να αποφύγει το χάος της πρώτης στροφής. Έτρεξε στην πέμπτη θέση για τους επόμενους γύρους πριν ο Vettel, ο οποίος είχε αλλάξει σε μαλακά ελαστικά και ανέκαμψε πολλές θέσεις μετά από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ανέβηκε πίσω στην κορυφή πεντάδα.
Ο ισχυρός ρυθμός του Vettel σε φρέσκα ελαστικά τον έθεσε σύντομα σε μάχη για το βάθρο όταν ο Ricciardo και ο Raikkonen σταμάτησαν στα μέσα του αγώνα, αλλά με τα ελαστικά του να πέφτουν σε απόδοση – και μια ποινή πέντε δευτερολέπτων για τη σύγκρουση με τον Bottas – δεν είχε πολλές δυνάμεις να αμυνθεί. Μετά από λίγους γύρους, ο Ricciardo, με μαλακά, πήρε πίσω τη θέση του βάθρου κρατώντας μια πιο σφιχτή γραμμή στη γρήγορη διπλή δεξιά στις στροφές 10 και 11 και έξι γύρους αργότερα ο Raikkonen χρησιμοποίησε φρέσκα supersofts για να περάσει τον teammate του για την τέταρτη θέση. Ο Raikkonen χρησιμοποίησε το πλεονέκτημα των ελαστικών για να φτάσει τον Ricciardo με επτά γύρους να απομένουν, και έπειτα ξεκίνησε μερικές ανεπιτυχείς επιθέσεις στην εξωτερική των στροφών 1 και 3. Πέρασε την Red Bull στην πίσω ευθεία πριν τη στροφή 8 για να κλέψει την τελική θέση στο βάθρο.
Ο Ricciardo τελείωσε μισό λεπτό μπροστά από τον Vettel, ο οποίος δυσκολευόταν με τα ελαστικά, αλλά είχε ένα δωρεάν pitstop όταν η Mercedes φώναξε τον Bottas για αλλαγή ελαστικών και είχε καθυστέρηση με το πίσω δεξί του τροχό. Αυτό έριξε τον Φινλανδό πίσω, αλλά ανέβηκε στην έβδομη θέση σε φρέσκα supersofts, καθώς ο Kevin Magnussen κρατήθηκε μπροστά στην έκτη θέση για την Haas. Και οι δύο οδηγοί πέρασαν τον Sainz στα τελικά στάδια, καθώς επιβραδύνθηκε με μια αναφερθείσα απώλεια ισχύος, αν και κατάφερε να κρατήσει την όγδοη θέση, μία θέση μπροστά από τον Nico Hulkenberg στο GP στο σπίτι της Renault.
Ο Charles Leclerc ολοκλήρωσε τις βαθμολογούμενες θέσεις για την Sauber έχοντας τρέξει μέσα στην κορυφή εξάδα μετά την δράση του πρώτου γύρου.
Ο Lance Stroll εγκατάλειψε πριν το τέλος αφού το εμπρός αριστερό του ελαστικό έσκασε πριν τη δεξιά στροφή 10, έχοντας ολοκληρώσει 47 γύρους μετά από μια στάση νωρίς υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο Sergio Perez εγκατέλειψε νωρίτερα, ενώ ήταν μέσα στους βαθμούς, με ένα πρόβλημα στον κινητήρα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!