Ο Lewis Hamilton συνέχισε την κυρίαρχη έναρξη της σεζόν της Formula 1 με μια άνετη νίκη στο γαλλικό Grand Prix της Κυριακής, οδηγώντας το 1-2 για τη Mercedes.
Σε ένα όμοιο μοτίβο των περισσότερων αγώνων μέχρι στιγμής το 2019, ο Hamilton σημείωσε την έκτη νίκη του σε οκτώ αγώνες για να μεγαλώσει τη διαφορά στο πρωτάθλημα σε 36 βαθμούς επί του Valtteri Bottas, καθώς και τη διατήρηση του 100% της Mercedes αυτή την χρονιά.
Ο Hamilton έκανε καλό ξεκίνημα για να διατηρήσει το προβάδισμα από τον Bottas και με την εξαίρεση ενός μικρού κομματιού στα αρχικά στάδια που τον κόστισε μερικά δέκατα από τον teammate του, ο πενταπλός παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν τέλειος, οδηγώντας κάθε γύρο στο δρόμο προς τη νίκη.
Ο Hamilton μπόρεσε να ανοίξει ένα περιθώριο οκτώ δευτερολέπτων από τον Bottas μέσω του πρώτου stint του αγώνα, πηγαίνοντας στα pits στον 24ο γύρο για να μεταβεί στα σκληρά που θα τα είχε μέχρι το τέλος του αγώνα, τελικά τελειώνοντας 18 δευτερόλεπτα μακριά από τον teammate του.
Μετά την σύντομη καλή απόδοσή της στον Καναδά, η Ferrari επέστρεψε στην αρχική της φόρμα καθώς έμεινε πολύ πίσω από τη Mercedes στο μπροστινό μέρος, αναλαμβάνοντας τις συνήθες θέσεις της 3η και 5η που χωρίστηκαν από τον Max Verstappen της Red Bull.
Ο Charles Leclerc κατάφερε να πάρει το τρίτο βάθρο στη σεζόν για τη Ferrari μετά την εκκίνηση και την τελική του τρίτη θέση, κρατώντας τον Verstappen πίσω του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Μια καθυστερημένη επίθεση στον αγώνα τον είδε να πιάνει τον Bottas και να προσπαθήσει να κάνει κάτι για τη δεύτερη θέση, αλλά ήταν πολύ πίσω για να έχει ρεαλιστική πιθανότητα να πάρει τη θέση.
Ενώ είχε καταταχτεί έβδομος για την εκκίνηση, ο Sebastian Vettel ανέκαμψε στη πέμπτη αφού πέρασε και τις δύο McLaren στα αρχικά στάδια, παρά την προσπάθεια να πιάσει τον Verstappen με φρέσκα ελαστικά στο τέλος, τρέχοντας πέντε γύρους μακρύτερα από τον οδηγό της Red Bull στο πρώτο stint.
Η Ferrari γύρισε αργότερα τον Vettel στο “Plan F” – έναν εξαιρετικά ενδιαφέρον κώδικα, για να πάει στο pitlane στο τέλος και να πάει για τον ταχύτερο γύρο σε φρέσκα ελαστικά – με μια δεύτερη στάση να έρχεται δύο γύρους από το τέλος για να του επιτρέψει να πιέσει τον Hamilton για τον καλύτερο χρόνο και να πάρει ένα βαθμό επιπλέον για τη Ferrari.
Ο Carlos Sainz οδήγησε το midfield, με την έκτη θέση για την McLaren, έχοντας ακολουθηθεί από τον Lando Norris για την πλειοψηφία του αγώνα. Ένα τεράστιο υδραυλικό ζήτημα κόστισε αργά στον αγώνα στον Norris, επιτρέποντας στους Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen και Nico Hulkenberg να περάσουν όλοι στις θέσεις 7-9, καθώς το κουαρτέτο πάλευε στον τελευταίο γύρο. Ο Norris διέσχισε τη γραμμή 10ος για να πάρει το τελικό βαθμό για την McLaren, τον πρώτο του μετά από το Μπακού.
Η δύσκολη αρχή του Pierre Gasly για το έτος συνεχίστηκε καθώς τελείωσε 11ος για την Red Bull, μαζί με το ότι προσπεράστηκε από τον Ricciardo – τον οποίο αντικατέστησε στην ομάδα – λίγο μετά το pit stop.
Οι οδηγοί της Racing Point Sergio Perez και Lance Stroll τελείωσαν 12ος και 13ος αντίστοιχα μπροστά από το ζευγάρι της Toro Rosso Daniil Kvyat και Alexander Albon. Η Haas είχε μια άλλη δύσκολη μέρα καθώς ο Kevin Magnussen τερμάτισε 16ος, με τον Romain Grosjean να εγκαταλείπει αργά στον αγώνα, ενώ ο Antonio Giovinazzi έπεσε 17ος με μια στρατηγική δύο στάσεων για την Alfa Romeo.
Η Williams ήταν και πάλι τελευταία, αν και ο Robert Kubica για πρώτη φορά φέτος τερμάτισε μπροστά από τον George Russell.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!