Ο Valtteri Bottas οδήγησε το 1-2 της Mercedes κατά τη διάρκεια της δεύτερης περιόδου δοκιμαστικών για το Βρετανικό Grand Prix της Formula 1 στο Silverstone.
Ο Bottas έκανε χρόνο 1:26.732 στα μαλακά ελαστικά για να τελειώσει 0.069δ μπροστά από τον teammate του στη Mercedes και τον αντίπαλο τίτλου Lewis Hamilton, ο οποίος \βγήκε εκτός στην Becketts σε έναν από τους γρήγορους γύρους του. Η περίοδος του Bottas δεν ήταν εντελώς κάθαρη, όμως, καθώς το πρόγραμμα του για μεγάλο χρονικό διάστημα διακόπηκε από μια προληπτική αλλαγή μπουζί.
Ο Charles Leclerc αναδείχθηκε ως η μεγαλύτερη απειλή για τους οδηγούς της Mercedes, καθώς τελείωσε 0 .197δ πίσω από τον Bottas, παίρνοντας την τρίτη θέση συνολικά. Ο Sebastian Vettel ήταν τέταρτος, άλλα τρία δέκατα πίσω, ενώ ο Pierre Gasly – ο οποίος ήταν ο πρώτος στο P1 – ήταν και πάλι ο πιο γρήγορος οδηγός της Red Bull, με την πέμπτη θέση.
Ο Lando Norris, μετά από μια έξοδο του από νωρίς στη Chapel, βελτιώθηκε για να τερματίσει έκτος, ρίχνοντας τον Max Verstappen στην έβδομη θέση, με τον Ολλανδό να μην βελτιώνει το χρόνο του με το μαλακό του ελαστικό.
Μόλις τρία δέκατα χώρισαν τον όγδοο Carlos Sainz από τον Antonio Giovinazzi στην 17η θέση. Αυτό το γκρουπ των οδηγών συμπεριλάμβανε το ζευγάρι της Toro Rosso, το οποίο χωρίστηκε από τον Sergio Perez, τον Kevin Magnussen της Haas, τον Kimi Raikkonen της Alfa Romeo, το ζευγάρι της Renault των Ricciardo και Nico Hulkenberg, μαζί με τον Lance Stroll.
Η περίοδος του Ricciardo τελείωσε 15 νωρίτερα λόγω προβλήματος κινητήρα με τη μονάδα Spec A στο αυτοκίνητό του. Θα επανέλθει, όπως είχε προγραμματιστεί, στην Spec B για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου.
Ο Romain Grosjean – ο οποίος είχε τετακέ στην έξοδο του pitlane στο P1 – τελείωσε ακριβώς μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Giovinazzi, ενώ η περίοδος του παρεμποδίστηκε από ένα πρόβλημα υδραυλικώνν από νωρίς.
Η Williams τελείωσε και πάλι στο πίσω μέρος του grid των 20 αυτοκινήτων. Ο Robert Kubica ήταν 19ος, 3,2δ πίσω από τον ρυθμό και 1,2δ κάτω από τον Grosjean, με το τετακέ του στην στροφή Club. Ο teammate του George Russell ήταν άλλο μισό δευτερόλεπτο πίσω μετά από ένα πρόβλημα κιβωτίου ταχυτήτων που εμπόδιζε το πρόγραμμά του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!