Η Ferrari βρέθηκε μετά από καιρό στην 1η θέση κατά τη διάρκεια ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής. Ο Sebastian Vettel σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του P2 με 1:27.552. Στο 2-3 βρέθηκε η Mercedes, με τον Raikkonen στην 4η και τον Ricciardo στην 5η θέση. Εγκατέλειψε από δικό του λάθος ο Verstappen, δεν πήρε μέρος ο Grosjean και ο Gasly αναγκάστηκε να εγκαταλείψει ύστερα από μηχανική βλάβη.
Ο Vandoorne ήταν ο πρώτος οδηγός που έκανε χρονομετρημένη προσπάθεια περίπου 8 λεπτά από την έναρξη της διαδικασίας. Ακολούθησαν οι LeClerc, Magnussen, Gasly, Ericsson, Hulkenberg, Hartley, Sirotkin και Alonso. Με τη συμπλήρωση 10 λεπτών οι 2 Ferrari έκαναν το 1-2, με τον Raikkonen 3 δέκατα πιο γρήγορο από τον Vettel. Ο Vettel βελτίωσε και βρέθηκε στην κορυφή, με διαφορά περισσότερη των 8 δέκατων.
Με τη συμπλήρωση 15 λεπτών ο Max Verstappen έχασε τον έλεγχο και τράκαρε. Λίγο πριν συμβεί αυτό, ο Raikkonen ξαναπέρασε στην πρώτη θέση. Έτσι είχαμε καθεστώς κόκκινης σημαίας. Μετά από σχεδόν 10 λεπτά η διαδικασία ξεκίνησε και πάλι.
Με τη συμπλήρωση μισής ώρα η Mercedes βρέθηκε στο 3-4. Στην 5η θέση ο Ricciardo. Λίγο αργότερα ο Hamilton πέρασε στη 2η θέση, μια ανάσα πίσω από τον Φιλανδό, όμως ο δεύτερος κατέβασε εκ νέου το χρόνο. Ο πολύ φορμαρισμένος, Iceman, κατέβασε ακόμα μισό δευτερόλεπτο το χρόνο. Μετά από ώρα έχασε την κορυφή από τον team-mate του ο οποίος με το 1:27.552 ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος.
Με 45 λεπτά να απομένουν -και έπειτα από αρκετή ώρα- έσπασε το 1-2 της Ferrari. O Valtteri Bottas πέρασε 2ος, όμως περισσότερο από 3 δέκατα πιο αργός από τον Vettel. Από την άλλη ο Hamilton, παρότι βελτίωσε παρέμεινε στην 4η θέση. Ένας αξιόλογος γύρος του Alonso, 36 λεπτά πριν το τέλος, τον έφερε στην 7η θέση. Στην 2η θέση πέρασε ο Hamilton ύστερα από έναν αρκετά καλό γύρο. Εγκατάλειψη και για τον Gasly λόγω μηχανικού προβλήματος με μισή ώρα να απομένει για το τέλος της διαδικασίας.
Το τελευταίο μισάωρο του P2 αφιερώθηκε σε προσομοίωση αγώνα για όλες τις ομάδες, οπότε και το θέαμα απομακρύνθηκε. Ο LeClerc είχε μια έξοδο 10 λεπτά πριν από το τέλος η οποία δεν του στοίχισε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!