Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αντίπαλό του για τον τίτλο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, Sebastian Vettel, για την pole position για το British Grand Prix κατά 0.044δ.
Ο Vettel είχε το πάνω χέρι μετά τις πρώτες προσπάθειες στο Q3 κατά 57 χιλιοστά του δευτερολέπτου, αλλά ο Hamilton κέρδισε τη μάχη στο δεύτερο γύρο.
Με τα μαλακά Pirelli να είναι το ελαστικό της επιλογής στα προκριματικά, ο Hamilton ξεπέρασε τον Vettel στον πρώτο και δεύτερο τομέα στην τελική προσπάθεια. Αυτό σήμαινε ότι ο τελικός τομέας του Vettel δεν ήταν αρκετός για να ανακτήσει την πρώτη θέση και άφησε τον οδηγό της Ferrari δεύτερο στο grid. Ο Vettel έχασε την προκριματική του προσομοίωση κατά τη διάρκεια της τρίτης περιόδου δοκιμαστικών το πρωί, με πρόβλημα στο λαιμό και παραδέχτηκε μετά τα προκριματικά ότι δεν ήταν σίγουρος ότι θα μπορούσε να τρέξει το μεσημέρι.
Ο συμπαίκτης του Vettel, Kimi Raikkonen, πέτυχε την τρίτη θέση μόλις 0.098δ από το ρυθμό του στη δεύτερη Ferrari αφού κατάφερε να βελτιώσει κατά τρία δέκατα στο δεύτερο γύρο του, παρά ένα κλείδωμα τροχών που είχε στην αριστερή στροφή 16, και τον έβαλε μπροστά από τη δεύτερη Mercedes του Valtteri Bottas.
Ο Max Verstappen ήταν ο πέμπτος ταχύτερος για την Red Bull, μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από τον συμπαίκτη του Daniel Ricciardo.
Ο Αυστραλός δεν είχε τη χρήση του DRS στην πρώτη του προσπάθεια, την οποία ο επικεφαλής της ομάδας Christian Horner απόδωσε σε ένα πρόβλημα με το σύστημα που διαχειρίζεται το πότε μπορεί και πότε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Το πρόβλημα δεν επιλύθηκε στο δεύτερο γύρο του, παρόλο που του είπαν ότι μπορούσε να χρησιμοποιήσει με χειροκίνητη εντολή υπό τον όρο ότι θα το ενεργοποιούσε μόνο στις επιτρεπόμενες ζώνες.
Ο Kevin Magnussen και ο Romain Grosjean έδωσαν στη Haas την καλύτερη επίδοση εκ των υπολοίπων για δεύτερη συνεχόμενη κούρσα, παίρνοντας την τέταρτη σειρά.
Ο οδηγός της Sauber, Charles Leclerc, ήταν ένατος, τρία δέκατα ταχύτερος από τον Esteban Ocon της Force India.
Ο Nico Hulkenberg ήταν 11ος και ταχύτερος από αυτούς που δεν πέρασαν στο Q3, αφού έμεινε εκτός για 0.058δ πίσω από τον Ocon.
Με πολύ λίγες βελτιώσεις στο δεύτερο γύρο στο Q2, έμειναν εκτός οι Sergio Perez της Force India στη 12η και ο Fernando Alonso της McLaren πίσω του.
Ο οδηγός της Toro Rosso, Pierre Gasly, ήταν ο μόνος τότε που βελτίωσε σε χρόνο στη δεύτερη του προσπάθεια, δηλώνοντας χαρούμενος που πήρε το μέγιστο από το αυτοκίνητο. Αυτό ήταν αρκετό για να τον ανεβάσει 14ο μπροστά από τον Marcus Ericsson της Sauber, ο οποίος είχε σχετικά αργό δεύτερο τομέα στον ταχύτερο γύρο του.
Ο Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος από αυτούς που εξαλείφθηκαν στο Q1, όταν έπεσε στην 16η θέση από το χρόνο του Nico Hulkenberg και δήλωσε ότι έχασε χρόνο λόγω του Magnussen που κλείδωσε τροχούς μπροστά του στην στροφή 3. Αυτό τον έβαλε μπροστά μόνο από τη δεύτερη McLaren του Stoffel Vandoorne, ο οποίος έχασε ένα κομμάτι του αμαξώματος όταν πέρασε πάνω από τα kerbs στη Brooklands στην πρώτη του προσπάθεια και κατέληξε 0.640δ πιο αργά μετά τη δεύτερη προσπάθειά του. Ο Vandoorne διαμαρτυρήθηκε για κάτι θεμελιώδες που δεν ήταν σωστό με το αυτοκίνητο καθώς και ότι δεν αισθάνθηκε καλά το μονοθέσιο κατά τη διάρκεια τόσο της πρωινής περιόδου δοκιμαστικών όσο και των προκριματικών.
Ο Lance Stroll κατέληξε 19ος, αλλά δεν έθεσε χρόνο μετά το τετακέ του στα χαλίκια στην αριστερή Brooklands στον πρώτο γρήγορο του γύρο – και παραδέχτηκε ότι «σοκαρίστηκε» από το πόσο γρήγορο έχασε πρόσφυση το πίσω μέρος του μονοθέσιου. Καθώς ο Stroll δεν μπόρεσε να βγει από τα χαλίκια, αναγκάστηκε να αφήσει το αυτοκίνητο και ενεργοποίηση μια περίοδο έξι λεπτών κόκκινης σημαίας, για να πάρουνε την Williams από τα χαλίκια.
Ο Brendon Hartley δεν μπόρεσε να συμμετέχει στα προκριματικά χάρη στη ζημιά που υπέστη όταν είχε ατύχημα στη Brooklands κατά τη διάρκεια της 3η περιόδου δοκιμαστικών. Αυτό οφειλόταν σε μια αποτυχία της ανάρτησης εμπρός-αριστερά, και η ομάδα πρέπει να ξαναφτιάξει το αυτοκίνητό του γύρω από ένα εφεδρικό monocoque πριν από τον αύριο αγώνα για να ξεκινήσει από το pitlane.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!