Ο Sebastian Vettel νίκησε στο Silverstone την Κυριακή για το Βρετανικό Grand Prix σε ένα επικό φινάλε που έφερε μια προσπέραση επί της Mercedes του Valtteri Bottas.
Ένα φρενήρης τελικό κομμάτι στον αγώνα είδε τον Bottas να υπερασπίζεται τη θέση του καθώς ο Vettel της Ferrari τον απειλούσε, μόνο για να υποκύψει στους τελευταίους γύρους.
Ο Lewis Hamilton μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον Kimi Raikkonen για την δεύτερη θέση στο βάθρο μπροστά στο κοινό του, καθώς ο Bottas έπεσε πιο πίσω τελικά.
Η Ferrari, στην πραγματικότητα, είχε το πλεονέκτημα ταχύτητας και άξιζε τη νίκη. Ωστόσο, χρειάστηκε μια υπέροχη προσπέραση αργά στον αγώνα από τον Vettel για να περάσει τον Valtteri Bottas, του οποία τα ελαστικά είχαν χάσει πλέον ρυθμό, τον πέρασε στη Brooklands για να εξασφαλίσει τη νίκη. Ο Γερμανός έθεσε την κόκκινη Ferrari του μπροστά και αυτό ήταν ότι χρειάστηκε για τη νίκη.
Ο Hamilton υπέφερε ένα κακό πρώτο γύρο. Έχοντας οδηγήσει έναν εξαιρετικό γύρο στα προκριματικά για να διεκδικήσει την έκτη pole του στο Silverstone, έκανε μια αργή εκκίνηση. Τον πέρασε ο Vettel, από δεύτερος στο grid, και έπειτα χτυπήθηκε στη στροφή 3 από τον Raikkonen.
Φαινόταν να είναι λάθος του Φινλανδού. Οι αγωνοδίκες συμφώνησαν και έδωσαν στον Raikkonen ποινή 10 δευτερολέπτων. Είχε κλειδώσει τα ελαστικά του και χτύπησε το πίσω μέρος της Mercedes του Hamilton.
Όποια και αν ήταν η ζημιά στο πάτωμα του Hamilton, διατήρησε αξιοσημείωτο ρυθμό. Το ατύχημα τον είχε ρίξει τέρμα πίσω σε θέσεις, αλλά ανέκαμψε άμεσα. Αυτή η επίθεση ήταν μια δήλωση σχετικά με την ταχύτητα της Mercedes ενάντια στις ομάδες χαμηλότερης βαθμολογίας, αλλά και μια αξιοσημείωτη αντανάκλαση της ικανότητας οδήγησης του Hamilton. Ανέβηκε 12 θέσεις σε ισάριθμους γύρους για να φτάσει στην έκτη.
Όταν οι πρώτοι ήρθαν στα pit για νέα ελαστικά, ο Hamilton παρέμεινε έξω. Έχασε χρόνο καθώς το έπραξε. Μπήκε αργότερα όταν ήταν στην τρίτη θέση και βγήκε έκτος.
Υπήρχαν δύο φάσεις αυτοκινήτων ασφαλείας όταν ο Marcus Ericsson έχασε την Sauber στη στροφή 1. Ο Σουηδός αποχώρησε αβλαβής παρά το ατύχημα με 300χλμ/ώρα. Όλα τα πρώτα αυτοκίνητα εκτός από τα δύο της Mercedes πήγαν για αλλαγή ελαστικών.
Ο Hamilton ήταν τρίτος σε παλαιότερα ελαστικά, ενώ θα ήταν πέμπτος αν άλλαζε σε ολοκαίνουργια, και θα ήταν σε θέση να επιτεθεί καλύτερα.
Ο Hamilton ανησύχησε, λέγοντας: «Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι σε θέση να ανταγωνιστώ με τους άλλους στα παλιά ελαστικά».
Ο μηχανικός του Peter Bonnington είπε: «Είσαι ο ταχύτερος εκεί έξω κατά πολύ. Είναι διαθέσιμοι οι βαθμοί. Μην εγκαταλείψεις.”
Μια δεύτερη, γρήγορη δεύτερη σύγκρουση μεταξύ του Romain Grosjean και του Carlos Sainz στην Copse, κάλεσε και πάλι το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Όταν ξεκίνησε η δράση, ο Vettel ήταν στην ουρά του Bottas. Τον πέρασε για τη νίκη. Ο Hamilton πέρασε έπειτα τον Bottas, και βρισκόταν στη δεύτερη θέση. Στη συνέχεια ο Raikkonen πέρασε τον Bottas για την τελική θέση στο podium.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!